Cygi Napisano 21 Styczeń 2018 Share Napisano 21 Styczeń 2018 Heya, Nowy projekt robiony pod folio oraz w celu szlifowania skilla w modelowaniu hard surface, wypalaniu normalek itd. Gun ma ok 15k poly. Użyte softy to Max, Substance, Photoshop, Marmoset i hmmm Paint :) Inspiracja to koncept Nenada Gojkovica do gry Call Of Duty: Infinite Warfare. Będę wdzięczny za komentarze i dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 21 Styczeń 2018 Share Napisano 21 Styczeń 2018 Bardzo ładnie a teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gryzon Napisano 22 Styczeń 2018 Share Napisano 22 Styczeń 2018 Oglądając koncept Gojkovic'a mogę tylko dodać że powinieneś go trochę zinterpretować lepiej. Podam przykład. Zobacz na rękojeści do tej broni. Nie wyobrażam sobie operować takim gunem z tak twardych wyciosanych drążków. Gojkowic to po prostu zblokował w designie, tutaj trzeba jeszcze trochę inwencji modelera w wykończeniu tego. Pracuj dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cygi Napisano 31 Styczeń 2018 Autor Share Napisano 31 Styczeń 2018 (edytowane) @Sebazx6r dzięki (chociaż nie wiem co teraz;) ) @gryzon dzięki za komentarz :) pozdrawiam. Edytowane 31 Styczeń 2018 przez Cygi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi