Napisano 21 Styczeń 20187 l Heya, Nowy projekt robiony pod folio oraz w celu szlifowania skilla w modelowaniu hard surface, wypalaniu normalek itd. Gun ma ok 15k poly. Użyte softy to Max, Substance, Photoshop, Marmoset i hmmm Paint :) Inspiracja to koncept Nenada Gojkovica do gry Call Of Duty: Infinite Warfare. Będę wdzięczny za komentarze i dzięki!
Napisano 22 Styczeń 20187 l Oglądając koncept Gojkovic'a mogę tylko dodać że powinieneś go trochę zinterpretować lepiej. Podam przykład. Zobacz na rękojeści do tej broni. Nie wyobrażam sobie operować takim gunem z tak twardych wyciosanych drążków. Gojkowic to po prostu zblokował w designie, tutaj trzeba jeszcze trochę inwencji modelera w wykończeniu tego. Pracuj dalej.
Napisano 31 Styczeń 20187 l Autor @Sebazx6r dzięki (chociaż nie wiem co teraz;) ) @gryzon dzięki za komentarz :) pozdrawiam. Edytowane 31 Styczeń 20187 l przez Cygi