drumratio Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 Hej Jest w maxie sposób na to aby attachować do rozsianych po scenie instancji ( boxy) grupy obektów ( grupa zawierająca geometrię, światła, shapy i inne obiekty , których normalnie nie da się attachować do bryły typu "poly " lub mesh. czyli attach group do mesh/poly Bardzo by to ułatwiło sprawę z updatowaniem brył budynków itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 rozwiń bardziej, z tego co rozumiem to nie. opisz konkretnie co chcesz zrobić, pokaż screeny z maxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drumratio Napisano 27 Luty 2018 Autor Share Napisano 27 Luty 2018 chodzi o to ,że mam w maxie 50 instancji domków i muszę dołożyć wnętrze ze światłami - nie chcę tego robić ręcznie dla kazdego z 50-ciu domków- tylko chciałbym jakoś doattachować GRUPĘ obiektów do jednego z tych domków- tak aby zmieniło się we wszystkich za jednym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 27 Luty 2018 Share Napisano 27 Luty 2018 http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/instance-align sprawdzałem, działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drumratio Napisano 27 Luty 2018 Autor Share Napisano 27 Luty 2018 Bardzo dziękuję, działa jak należy !! Szukałem pod złymi nazwami ( instance groups...) a bardziej chodziło o align :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi