Skocz do zawartości

sebx

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. 1.Słyszałeś o opcji> target weld? 2.zaznaczasz krawędźie edge pomiędzy tymi dwoma wierzchołkami i skalujesz po osi w kierunku w którym chcesz je wydłużyć. Pozdrawiam
  2. 09121986 -fajne krzesełko bum bum- trawa tak jak już ktoś napisał zbyt idealna, ale dobrze wygląda. Berger- fajnie się zapowiada siter90- wydaje mi się że jest zbyt ciemno Test oświetlenia studia,sofa : model sofy mój
  3. sebx odpowiedział mctomciu → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Customize -> Preferences -> Gizmos -> prawdopodobnie Masz wyłączone Plane handles Pozdrawiam
  4. sebx odpowiedział P.I.W.O. → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Najpopularniejsza chyba strona: turbosquid Pozdrawiam
  5. sebx odpowiedział f2oka → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Przeskaluj obiekt Pozdrawiam
  6. sebx odpowiedział arou → na odpowiedź w temacie → Modeling
    wciśnij x na klawie Pozdrawiam
  7. sebx odpowiedział elka87 → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Zapewne używasz śiatełek vraya, vraylight lub vraysun, Wejdź w ustawienia światła Parameters>Color i zmień kolor na jaki Ci pasuje... ,zapoznaj się też z color mappingiem(F10>zakładka Vray>color mapping) . Pozdrawiam
  8. sebx odpowiedział Gaw → na odpowiedź w temacie → Szukam
    Jeśli chodzi o realflow to żaden problem uzyskać taki efekt,wymodelowanie w maxie na pewno więcej zajmie czasu ale da się... Pozdrawiam
  9. sebx odpowiedział andyone → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Tutaj Masz opisane jak ustawić matte shadow w vrayu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32149 Pozdrawiam
  10. sebx odpowiedział jerzzz → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Cześć, nie wiem czy dobrze zrozumiałem, klikasz na tą ikonkę prawym i wyświetli Ci się takie okienko.Zaznacz tak jak na obrazku Grid lines.Co prawda obiekty będą się przenikały ale po zbliżeniu będą się przyciągały(zatrzymywały się przy zetknięciu z innymi) Snap Toggle - działa na zasadzie przyciągania Pozdrawiam
  11. sebx odpowiedział fiszkas → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Spróbuj ustawić taką wartość 31583 powinno zaświecić. Pozdrawiam
  12. sebx odpowiedział fiszkas → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Hej, Musisz zwiększyć intensywność świecącego materiału w znacznym stopniu gdyż daylight imituje słońce,to tak jakbyś zaświecił żarówkę w słoneczny dzień,światło żarówki nie będzie widoczne. Pozdrawiam
  13. sebx odpowiedział eryk955 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Ukrywasz obiekty które chcesz, hide selected,żeby były widoczne podczas renderigu wchodzisz f10 zakładka common zaznaczasz render hidden geometry i gotowe,ukryte obiekty będą renderowane. Pozdrawiam
  14. sebx odpowiedział ti-tech → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Ustawiłeś w zakładce birt amout większą wartosć(zamiast 200 np 5000) niż standardowo?
  15. sebx odpowiedział cucsoniuss → na odpowiedź w temacie → Rigging & Animation
    Proszę bardzo(klucze na pasku kopiujesz trzymając shift) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=29369 Pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności