-
Jak połączyć dwa wierzchołki, tak by powstał 1
1.Słyszałeś o opcji> target weld? 2.zaznaczasz krawędźie edge pomiędzy tymi dwoma wierzchołkami i skalujesz po osi w kierunku w którym chcesz je wydłużyć. Pozdrawiam
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun - 2019
09121986 -fajne krzesełko bum bum- trawa tak jak już ktoś napisał zbyt idealna, ale dobrze wygląda. Berger- fajnie się zapowiada siter90- wydaje mi się że jest zbyt ciemno Test oświetlenia studia,sofa : model sofy mój
-
Select and Move żółty kwadracik
Customize -> Preferences -> Gizmos -> prawdopodobnie Masz wyłączone Plane handles Pozdrawiam
- sprzedaż własnych modeli
-
Problem z przybliżeniem
Przeskaluj obiekt Pozdrawiam
- niedzialająca funkcja ...
-
V-ray ustawienie światła
Zapewne używasz śiatełek vraya, vraylight lub vraysun, Wejdź w ustawienia światła Parameters>Color i zmień kolor na jaki Ci pasuje... ,zapoznaj się też z color mappingiem(F10>zakładka Vray>color mapping) . Pozdrawiam
-
[Modelowanie]
Jeśli chodzi o realflow to żaden problem uzyskać taki efekt,wymodelowanie w maxie na pewno więcej zajmie czasu ale da się... Pozdrawiam
-
Zielony materiał do wycięcia w After Effect
Tutaj Masz opisane jak ustawić matte shadow w vrayu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32149 Pozdrawiam
-
przenikanie brył
Cześć, nie wiem czy dobrze zrozumiałem, klikasz na tą ikonkę prawym i wyświetli Ci się takie okienko.Zaznacz tak jak na obrazku Grid lines.Co prawda obiekty będą się przenikały ale po zbliżeniu będą się przyciągały(zatrzymywały się przy zetknięciu z innymi) Snap Toggle - działa na zasadzie przyciągania Pozdrawiam
-
Self Illumination
Spróbuj ustawić taką wartość 31583 powinno zaświecić. Pozdrawiam
-
Self Illumination
Hej, Musisz zwiększyć intensywność świecącego materiału w znacznym stopniu gdyż daylight imituje słońce,to tak jakbyś zaświecił żarówkę w słoneczny dzień,światło żarówki nie będzie widoczne. Pozdrawiam
-
Ukrywanie obiektów podczas pracy
Ukrywasz obiekty które chcesz, hide selected,żeby były widoczne podczas renderigu wchodzisz f10 zakładka common zaznaczasz render hidden geometry i gotowe,ukryte obiekty będą renderowane. Pozdrawiam
-
Problem z PF Source
Ustawiłeś w zakładce birt amout większą wartosć(zamiast 200 np 5000) niż standardowo?
-
Kopiowanie klatek bipeda
Proszę bardzo(klucze na pasku kopiujesz trzymając shift) http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=29369 Pozdrawiam
sebx
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta