Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kohelet

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Kohelet odpowiedział Simple_man → na temat → Dyskusje o grafice
    Proponuję podsumowanie w tym miejscu pokazujące w punktach wszystko od A do Z .
  2. jak na vraya to nie jest zle. jesli juz skonczysz testy radzilbym uzyc Qmc zamiast Irr , unikniesz bledow , chociaz ... w koncu to zawsze fake wiec idac tym tropem musialbys chwycic sie Unbiased. zyccze milej zabawy
  3. No podloga jest ok jak dla mnie , popraw modeling tego siedziska , trzeba dodac pomarszczenia skory , jesli model nie ma przesadzonej ilosci poly ( bo nie powinien !!! ) to mozesz to zrobic poprzez Paint Deformation w 3ds maxie, wystarczy spokojnie na imitacje.
  4. "kolega za 9zl sprawil sobie podobna. Kupil w fabryce bąbek:)" oczywiscie , tez mam duza bombke i jest zdecydowanie bardziej rowna od tej brudnej kuli. Te znieksztalcenia sa nie do zaakceptowania ... dziwie sie ze ktos to kupil za 100 zl , zakladam ze statyw jest tyle wart ; szkoda kasy ... "co do bombek - tez na upartego daja rade;) " ; niewiem czemu na upartego ... zycze milej zabawy z kula PS: sprzedaj ja za 120zl :D
  5. -Droga do piekła- -People are people- -The Bold and the Beautifull- :D -The Passing- _____ a do kryzysu tez sie przylacze , dobry pomysl nie jest zly :)
  6. Kohelet dodał temat → w 3ds max
    Slyszalem ze podczas mappingu nalezy trzymac sie jednakowego rozmiaru 'checkera' , tak aby na kazdym modelu mialy ten sam rozmiar i byly kwadratowe oczywiscie. I teraz tak : Jest opcja Packowania , ktora umozliwia poukladanie clusterow w oknie aby moc je potem pomalowac w programie 2D. Z jednej strony checkery na kazdym objekcie powinny byc podobnych rozmiarow a z drugiej po spakowaniu - tak jakby ustalasz rozmiar indywidualnie. Jak dbac o skale podczas mapowania ??? I jeszcze jesli mozecie napiszcie maksyme mappingu , jak tuszowac laczenia w PS , itp ? z gory jestem wdzieczny za kazda pomoc , bo mapping znam tylko teoretycznie ,- w praktyce jednak wyglada to slabo ... :(
  7. Slyszalem ze podczas mappingu nalezy trzymac sie jednakowego rozmiaru 'checkera' , tak aby na kazdym modelu mialy ten sam rozmiar i byly kwadratowe oczywiscie. I teraz tak : Jest opcja Packowania , ktora umozliwia poukladanie clusterow w oknie aby moc je potem pomalowac w programie 2D. Z jednej strony checkery na kazdym objekcie powinny byc podobnych rozmiarow a z drugiej po spakowaniu - tak jakby ustalasz rozmiar indywidualnie. Jak dbac o skale podczas mapowania ??? I jeszcze jesli mozecie napiszcie maksyme mappingu , jak tuszowac laczenia w PS , itp ? z gory jestem wdzieczny za kazda pomoc , bo mapping znam tylko teoretycznie ,- w praktyce jednak wyglada to slabo ... :(
  8. ................................................
  9. ehhe :) ...................................
  10. Kohelet odpowiedział torm → na temat → Modeling
    Czy możliwa jest konwersja modelu o zdeformowanej siatce przy pomocy mapy displace na model realny z dokladnie tak przesuniętymi vertexami? Nie analizowałem dogłębnie procesu deformacji siatki wg. mapy displace ale możliwe ,że sama deformacja odbywa się z dużą precyzją zagęszczając siatkę jeśli to konieczne podczas procesu renderingu a więc przechwycenie tak dużej ilości danych tymczasowych mogłoby być mało wydajne. Ale to tylko są moje domysły więc proszę was jeśli wiecie coś więcej na ten temat o przedstawienie własnego zdania i wyjaśnienie tego jakże ciekawego zjawiska bo przecież modeling textura nie jest taki zły aczkolwiek wole 'czystą' geometrie. oj .. za dużo tekstu||| :) Pozdrawiam
  11. No nie poddawaj sie , walcz . Im wiecej detali tym lepiej , nawet jesli skonczysz za rok te pracke i tak bedzie lepsze to niz niedosyt. Wazne aby obraz pobudzal wyobraźnie. spokojna systematyczna praca .... DO ROBOTY ! pozdrawiam
  12. Jak interpolujesz GI to moglbys interpolowac takze materialy , albo ja zle widze niewiem juz sam. Zastosuj AS zamiast AQmc. I o ile sie nie myle to na skorze jest displace map , hmm nie rob mocnego displace z mapy na bump. dobry unwrap , wiecej szczegolow > normal mapa , albo bump no czy tez displace ale taki indywidualnie zrobiony. A rzeczywiscie pusto i nudno. pracuj dalej :):) pozdro
  13. właśnie :) _________________
  14. Kohelet odpowiedział odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    pods. lampy hmm ,za duza. Kanapa , fizycznie to jakby z plastiku , zrelaksuj ja troche , dodaj wiecej zmarszczek nieregularnych , stolik wydaje mi sie ze sa tam bledy mappingu ale nie widze dokladnie , sam wiesz lepiej... ten recznik , dalbym mniej saturacji , teraz to kolorystycznie przepalony , jakos sie to kłóci ze scena. Poprawiłbym material podłogi , papierowo wyglada, regal bym zmniejszyl , obnizyl wys. kamery. Dobrze ze uzyles AQmc zamiast AS, nie ma plam na teksturach, widac ze to blurr ale nie jest zle z GI. Ale cos z kolor mappingiem , hmm te filizanki takie malo biale popraw color mapping , Powodzenia:)
  15. Proponuje ustawienia z http://www.evermotion.org/vbulletin/showthread.php?t=68191 ale to nie jedyna droga. Wis , jak masz robic rendery testowe to powinny byc jakims punktem odniesienia a tu zblurrowane Gi niszczy cały obrazek. Lepiej juz robic screeny z viewport. Albo rob renderingi na photon map , jest szybciej. Nie baw sie w IRR bo to nie popłaca , jak zrobisz na qmc to masz pewnosc a tak to King of Splotchy

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.