-
Teczka 2D - Wojtek Fus
:O :O :OMG stary... to jest rewelacyjne!
-
nlmda
Na pierwszej stronie jest fajna ekspresja. Nie każdy potrafi przekazać taki ładunek. Mam nadzieję, że ćwicząc i szlifując warsztat nie zgubisz tego dynamitu :)
-
Teczka 2D Kalberos
:D Pan Dildo jest naprawde w pyte :D
-
saharaam
Eskimos ma bardzo fajny styl! Zresztą ta " jedna z pierwszych prac dla Artifex..." też daje rade :) naprawdę, fajnie i delikatnie namalowane :)
-
Pierwsze koty
ciekawe prace, i podejście. "Rozjechane" elipsy w moim odbiorze nadają tym modelom pewien unikalny charakter, można by powiedzieć, że nadajesz im życie :) A tchnienie życia w krem nivea to nie lada umiejętność :)
-
Teczka 2D: 88grzes
Bardzo fajne prace, ostatnie speedy charakterne, nie ma co :) Chciałbym jeszcze dodać, że ilustracja ze smokiem i magiem, ten refresz, - SUPER! bardzo bardzo :)
-
nicponim UP UP !
bardzo charakterne te charraktery! Klimatyczna paleta i bardzo malarskie takie. mistrzostwo.
-
Gunslinger
miazga... rewelacyjne koncepty, zajebiszcza kreska!
-
Alien Rage - koncepty
Kalberos - Dzięki za szybki feedback ! Kamesanin - Dzieki ! Jak zwykle w świetnym humorze :) pozazdrościć... :) Telthona - No tak... :) już uzupełniłem ten zbiór :P ... Dzięki ! Grass - Sup ! Widziałem go z podwójną parą rąk, coś jak Goro, ale z tego co pamiętam z animacjami coś by nie pasiło.
-
Alien Rage - koncepty
Witajcie :) Wpadłem podzielić się z Wami pracami, które stworzyłem dla gry Alien Rage (miała niedawno swoją premierę). Chciał bym tylko zaznaczyć, że są to prace koncepcyjne i część z nich została zmieniona/przedesignowana czy po prostu wyleciała z projektu podczas progressu produkcji. Niemniej, zapraszam do rzucenia okiem :) ... Pierwowzór głównego bohatera 'Alien Rage'. Tworząc ten koncept posiadaliśmy już jedną wersję (upload wkrótce ), która jednak nie pasowała do nowych zmian Game Designu. Na bazie konceptu ponieżej, 3d team oraz AD poprowadzili już sami jego design aż do efektu końcowego. Worker - Koncept Alieńskiego pracocholika z kopalni promithium. Nie uczestniczyłem w pracach koncepcyjnych odpowiedzialnych za wygląd obcej rasy, i tworząc Workera czy Heaviego musiałem podpasować się pod wzorzec (Warrior) stworzony przez artystów z "centrali". Stworzenie tego Workera pochłonęło sporo czasu... :-) Bossowie - Temat bossów był gorący, a termin ... hmm troche extremalny. W 3 dni miałem przygotować koncept pod 3d dla Sentrego i Mecha wraz z 5-fazowym modelem zniszczeń. Zabrałem się odrazu od projektowania w Tpozie co by potem nie tracić czasu na rozrysowanie tego pod modelowanie. Dron Transporter Koncept ciężkiej jednostki - Heavy
-
nicponim UP UP !
Pikne ilustracje, postacie i wykonanie bardzo stylowe, tylko podziwiac :)
-
Artur Sadłos rysuje rzeczy //08/09/2014//
Artur wymiata! ! ! :D
- Pojazd 3d: Invisium Concept Car , Bugatti Gangloff
-
bigos w teczce
teczka na wypasie:D I dopiszę się do WWWOJa, twoje prace mają swój czar. Cieszą oko :)
-
hunter - J4Q
hej i ho i czołem ! Od dawna grzebie concept takiego huntera, i chyba skonczyłem... ale proszę o opinię i Waszą krytykę. Zawsze można coś zrobić lepiej! Pozdrawiam i czekam na feedback. [ATTACH=CONFIG]88963[/ATTACH] .
j4q
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta