Skocz do zawartości

j4q

Members
  • Liczba zawartości

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

j4q's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

50

Reputacja

  1. :O :O :OMG stary... to jest rewelacyjne!
  2. j4q

    nlmda

    Na pierwszej stronie jest fajna ekspresja. Nie każdy potrafi przekazać taki ładunek. Mam nadzieję, że ćwicząc i szlifując warsztat nie zgubisz tego dynamitu :)
  3. :D Pan Dildo jest naprawde w pyte :D
  4. j4q

    saharaam

    Eskimos ma bardzo fajny styl! Zresztą ta " jedna z pierwszych prac dla Artifex..." też daje rade :) naprawdę, fajnie i delikatnie namalowane :)
  5. ciekawe prace, i podejście. "Rozjechane" elipsy w moim odbiorze nadają tym modelom pewien unikalny charakter, można by powiedzieć, że nadajesz im życie :) A tchnienie życia w krem nivea to nie lada umiejętność :)
  6. Bardzo fajne prace, ostatnie speedy charakterne, nie ma co :) Chciałbym jeszcze dodać, że ilustracja ze smokiem i magiem, ten refresz, - SUPER! bardzo bardzo :)
  7. bardzo charakterne te charraktery! Klimatyczna paleta i bardzo malarskie takie. mistrzostwo.
  8. miazga... rewelacyjne koncepty, zajebiszcza kreska!
  9. Kalberos - Dzięki za szybki feedback ! Kamesanin - Dzieki ! Jak zwykle w świetnym humorze :) pozazdrościć... :) Telthona - No tak... :) już uzupełniłem ten zbiór :P ... Dzięki ! Grass - Sup ! Widziałem go z podwójną parą rąk, coś jak Goro, ale z tego co pamiętam z animacjami coś by nie pasiło.
  10. Witajcie :) Wpadłem podzielić się z Wami pracami, które stworzyłem dla gry Alien Rage (miała niedawno swoją premierę). Chciał bym tylko zaznaczyć, że są to prace koncepcyjne i część z nich została zmieniona/przedesignowana czy po prostu wyleciała z projektu podczas progressu produkcji. Niemniej, zapraszam do rzucenia okiem :) ... Pierwowzór głównego bohatera 'Alien Rage'. Tworząc ten koncept posiadaliśmy już jedną wersję (upload wkrótce ), która jednak nie pasowała do nowych zmian Game Designu. Na bazie konceptu ponieżej, 3d team oraz AD poprowadzili już sami jego design aż do efektu końcowego. Worker - Koncept Alieńskiego pracocholika z kopalni promithium. Nie uczestniczyłem w pracach koncepcyjnych odpowiedzialnych za wygląd obcej rasy, i tworząc Workera czy Heaviego musiałem podpasować się pod wzorzec (Warrior) stworzony przez artystów z "centrali". Stworzenie tego Workera pochłonęło sporo czasu... :-) Bossowie - Temat bossów był gorący, a termin ... hmm troche extremalny. W 3 dni miałem przygotować koncept pod 3d dla Sentrego i Mecha wraz z 5-fazowym modelem zniszczeń. Zabrałem się odrazu od projektowania w Tpozie co by potem nie tracić czasu na rozrysowanie tego pod modelowanie. Dron Transporter Koncept ciężkiej jednostki - Heavy
  11. Pikne ilustracje, postacie i wykonanie bardzo stylowe, tylko podziwiac :)
  12. teczka na wypasie:D I dopiszę się do WWWOJa, twoje prace mają swój czar. Cieszą oko :)
  13. hej i ho i czołem ! Od dawna grzebie concept takiego huntera, i chyba skonczyłem... ale proszę o opinię i Waszą krytykę. Zawsze można coś zrobić lepiej! Pozdrawiam i czekam na feedback. [ATTACH=CONFIG]88963[/ATTACH] .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności