Witajcie :)
Wpadłem podzielić się z Wami pracami, które stworzyłem dla gry Alien Rage (miała niedawno swoją premierę).
Chciał bym tylko zaznaczyć, że są to prace koncepcyjne i część z nich została zmieniona/przedesignowana czy po prostu wyleciała z projektu podczas progressu produkcji.
Niemniej, zapraszam do rzucenia okiem :)
...
Pierwowzór głównego bohatera 'Alien Rage'. Tworząc ten koncept posiadaliśmy już jedną wersję (upload wkrótce ), która jednak nie pasowała do nowych zmian Game Designu. Na bazie konceptu ponieżej, 3d team oraz AD poprowadzili już sami jego design aż do efektu końcowego.
Worker -
Koncept Alieńskiego pracocholika z kopalni promithium.
Nie uczestniczyłem w pracach koncepcyjnych odpowiedzialnych za wygląd obcej rasy, i tworząc Workera czy Heaviego musiałem podpasować się pod wzorzec (Warrior) stworzony przez artystów z "centrali". Stworzenie tego Workera pochłonęło sporo czasu... :-)
Bossowie -
Temat bossów był gorący, a termin ... hmm troche extremalny. W 3 dni miałem przygotować koncept pod 3d dla Sentrego i Mecha wraz z 5-fazowym modelem zniszczeń. Zabrałem się odrazu od projektowania w Tpozie co by potem nie tracić czasu na rozrysowanie tego pod modelowanie.
Dron
Transporter
Koncept ciężkiej jednostki - Heavy