Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

akkarin

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Cześć, Cieszę się bardzo, że pozytywnie wątek się rozwija, a film przyjęty bardzo dobrze (dziwię się tylko, że nikt wcześniej o tym nie pisał). Artur włożył bardzo dużo pracy w render, shading i światło tych full 3D scen, a ja miałem przyjemność je skomponować. Szacunek ogromny dla wszystkich, którzy brali w tym udział. Wiele wysiłku. Trochę wip'ów i lookDevów z kompo można zobaczyć na naszych stronach art station. Nie wiem czy można tak wklejać tutaj linki do zewnętrznych portali o podobnej tematyce https://www.artstation.com/artwork/exGx3 Jak będzie chęć społeczeństwa zobaczyć więcej, milionów poligonów, gęstych siatek z viewportów arturowych lub nodów ode mnie to może coś skleimy więcej. Pozdrawiam
  2. Czasami delikatniej z aberracja ;) Ogolnie jest moc.
  3. Gdzieś kiedyś wyczytałem, że jak się pracuje z plikami 8 bitowymi to one mają małe wartości jasnych punktów, które to wpływają na wielkość i jakość bokeha. Warto wtedy włączyć opcję Gamma Correction w ZDefocusie, oraz ja czasami oszukuję poprzez wyciągnięcie jasnych punktów obrazka i podbicie całości poprzez lumę tej maski w jasnych miejscach. Wtedy wzmocni się bokeh ;)
  4. Krew to dość trudny temat do dyskusji. Każdy widział kiedyś krew, ale odtworzyć ją w danych warunkach oświetleniwych i fizycznych nie jest już takie oczywiste. Ja mam tylko taki wniosek subiektywny, że przeźroczystość krwi zależy od tego jak jest poświecona i jej "ilości". Jak się zaświeci ją od tyłu (boku) wnioskuję, że będzie bardziej przeźroczysta niż z przodu. Studium swoje opieram o lampkę wina i rozkminę nad refrakcją światła w szkle i cieszy względem pozycji światła. Niestety nie miałem pod ręką szklanki krwi, żeby porządną sobie przygotować referencję. A symulacja, jak symulacja - nie jestem ekspertem. Nie poruszam tematu, czy to łatwo czy trudno zrobić.
  5. Gierkę polecam, sam jestem fanem Wiedźmina. Medalion renderował Artur Szymczak w Vray'u. Kompo w Nuku i DOF też prosto z Nuka. Od wersji 7 ma on nowy, bardzo wydajny ZDefocus, który jak dla mnie spokojnie wystarcza i konkuruje z wykorzystywanym na potęgę w starszych wersjach Nuka Frishluftem. Mi się z nim super pracuje. Ma on już wszystko co potrzeba (Bokehy + Wsparcie GPU).
  6. Cześć, chciałbym się podzielić breakdownem kompozycji medalionu do ostatniego cinematica Witcher 3 - Wild Hunt. Video: Czysty render: Ramka po kompozycji w pełnej rozdzielczości:
  7. Z textury, pomogło podbicie reflection passu w kompo żeby go trochę wyciągnąć.
  8. Dość prosta sprawa. Mapa dla reflection glossiness jako baza. Te czerwone bajery to VrayDirt odwrócony żeby układał się na krawędziach, wpięty w diffuse. Odrobinkę diff roughnessa, oraz reflect na prawie 100% + Fresnel.
  9. Spoko, w takim razie zrobie pewnie dzisiaj breakdowna i odpowiem na pytania jesli ktos bedzie chcial zglebic techniczne aspekty.
  10. Te ognie to sa zrobione ze stockowego dymu, czyli dobrze obriobiony footage. Animacja, krótka bo nie było założenia w look devie żeby cos animować. Pomysł powstał podczas postprodukcji, żeby tchnąć w to trochę życia. Gdyby ten kamień pękał i kilka drobniejszych by od niego odpadało w cale bym się nie obraził, ale to wykraczało to poza mój prywatny task więc nie brnąłem dalej. Mogę zrobić breakdowny z pasów jeśli kogoś to interesuje.
  11. [ATTACH=CONFIG]91228[/ATTACH] Witam, Chciałbym się podzielić ostatnio ukończoną pracą. Powstało w kilka godzien ze względu, że to był look dev więc nie powinno być inaczej. Do zrobienia skałki wykorzystałem 3ds Max, displacment i proceduralne mapy noise + cellular. Render w vray'u. Kompozycja w Nuku, reszta efektów jak dymki, flary, heat disp w After Effects. Pozdrawiam VIDEO IMAGE V01 IMAGE V02 Dla zainteresowanych, czysty render z maxa BREAKDOWN
  12. akkarin odpowiedział lex → na temat → mental Ray
    1. jaki program uzywasz? 2. generalnie zastosuj korekcje gammy dla textur (linear workflow + gamma correction), 3. jesli to jest max to uzyj rendering/exposure control/ logarithmic exposure control, gamma na 2.2 przy daylight systemie to podstawa 3.1otworz photoshop, wrzuc curves, ustaw wysoki kontrast i beda kolorki, z liniowego obrazka zrobisz wtedy sRGB (z korekcja gammy) co by ladnie w skali logarytmicznej wygladal na twoim monitorze bo i w takiej przestrzeni on pracuje

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.