Skocz do zawartości

kłapouchy

Members
  • Liczba zawartości

    204
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poznań

kłapouchy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

20

Reputacja

  1. Cześć, światło jest bardzo proste. Na lewo od kamery jest duże okno i stamtąd idzie światło, a świecę tylko HDR'ką do tego w oknach coronowe sky portale. Bardzo fajnie wygląda z twoją fotoszopką ;) Co do tekstur, wszystko robione proceduralnie ;] Pracowałem przez jakiś czas w gamedevie i pokochałem robienie tekstur :D
  2. Czołem, ostatnio popełniłem taką małą scenkę. Soft: Max, Corona, PS
  3. @!Ewert - Tak, widać że dym doklejony i ptaki też mi nie pasują, ale jak to robiłem to już byłem zmęczony tą scenką więc zostawiłem. Zdaję sobie sprawę, że wtedy było by dużo lepiej. Nie jestem też mistrzem photoshopa ;). Po prostu chcę już brać się za następny projekt. @Gajowy - Shader gór, to dwa materiały, jeden dla śniegu i drugi dla skał (oba mają normalkę, ale displace tylko na skałach) i proceduralna maska, która tak jak pisałem uwzględniała kąt nachylenia i wysokość. Kiedy dodawałem displace też do śniegu i zwiększałem wartość normali, to shader mi się sypał i śnieg wyglądał jakby ktoś pędzlem przeciągnął. Tak jak pisałem wyżej, pierwszy projekt w coronie, wiec nie ogarniam jeszcze wszystkich trików, bo wierzę, że pewnie udało by się to jakoś załatwić. A co do historii, nie ma tutaj jakiejś większej filozofii,niech każdy sobie sam dopowie :) czerwone to krew, a tam gdzie jest biało-czerwone to błysk na szybie i chyba maskę zepsułem ;)
  4. Czołem załogo! Od jakiegoś czasu dziubałem sobie scenkę w maxie. Ogólny zamysł był taki, żeby uzyskać smutny i ponury klimat, ale w takim miejscu gdzie fajnie było by mieszkać. W dodatku był to dla mnie pierwszy projekt renderowany w corona, więc sporo się nauczyłem. Z technikaliów: -Soft: Zbrush, Max, Photoshop, Corona Materiał skał jest proceduralny, tak samo jak śnieg, który był rozmieszczany przy uwzględnieniu kąta nachylenia i wysokości góry. Trawę modelowałem sam i rozmieściłem przy użyciu coronowego scattera i tutaj również, przy rozkładaniu trawy został uwzględniony kształt terenu. Małe kamyczki na drodze są od iToo i ich forest packa, tak jak były, tak użyłem :) Mgła i dym w photoshopie. Więcej zdjęć na moim artstation: https://www.artstation.com/artwork/dxmkJ
  5. O taką odpowiedź mi chodziło. Trochę poprawiłem ;] Co do ust, to chcę żeby były wąskie.
  6. Czołem załogo, próbuję stworzyć moją pierwszą głowę w zbrushu. Coś mi w niej nie pasuje, ciągle coś poprawiam, ale już nie wiem, w którą stronę iść. Moglibyście mi zaznaczyć co jest źle i ew. jak to poprawić? Z poważaniem ;)
  7. Witam, Dawno się nie udzielałem na forum, ale postanowiłem, że należy to zmienić i coś zacząć pokazywać. Jako, że jakiś czas temu zostałem pechowym bezrobotnym, to miałem troszkę czasu na to, a żeby coś sobie dłubać w grafice. Więc wybór padł na Astona Martina Ulster, którego już kiedyś próbowałem zrobić, ale wtedy brakło cierpliwości i czasu. Parę rzeczy się nie zgadza z oryginałem, a to spowodowane brakiem dobrych referencji bądź moim świadomym wyborem (np. skrzela (?) na masce, które wszystkie powinny być wklęsłe). Wymodelowany też jest silnik, ale zabrakło mi już pomysłu na zaprezentowanie go. Chciałem, też poćwiczyć trochę Vray'a tak więc jeden render stworzony właśnie w nim. Soft: Max, Photoshop Render: Mental Ray (studio), V-ray (otoczenie) I ostatni robiony w V-ray, wiem, że nie jest to jakiś szał, ale jak pisałem wcześniej, to było w ramach nauki vraya No i Clay
  8. Pan Wojciech wrócił i znowu całe forum będzie jego :]
  9. wjaworski - Nie, to nie jest mój pierwszy model :] Tylko któryś z kolei, ale na pewno jakoś sobie podpatrzę niektóre rozwiązania. :]
  10. Kurcze, a ja dopiero co wczoraj wziąłem się za model Messerchmitta :|
  11. Mnie się wydaje, że fotel i to jego, nie wiem jak to nazwać, rusztowanie? Nie powinny być jednym obiektem.
  12. Hej! Znów poprawiłem uvkę i taką już chyba zostawię, bo chciałbym się zabrać za riggowanie.. Odnośnie riggowania, man pytanie czy jeśli zrigguję model i go później exportuję do jakiegoś sculptera to czy po ponownym exporcie do maxa nie będę miał problemów z kośćmi? Uploaded with ImageShack.us
  13. Hej :) Dawno nie było upa, bo nie miałem czasu, ale dzisiaj znalazłem go trochę, więc poprawiłem głowę tak jak radził Morte oraz zmapowałem model na nowo. Oto efekty:
  14. No ja właśnie używałem hair & fur, ale nie umiałem go dobrze ustawić ^^
  15. Fajne futerko, czym robione? Bo ja jakiś czas temu też robiłem osiołka, właśnie kłapouchego z Kubusia Puchatka, mam cały model, ale zaniechałem po tym jak futerko mi słabo wychodziło :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności