Skocz do zawartości

Mulholland

Members
  • Liczba zawartości

    715
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Mulholland w dniu 19 Sierpień 2013

Użytkownicy przyznają Mulholland punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Poznań

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Mulholland's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

149

Reputacja

  1. GarageFarmNET renderfarm. We are looking for a YouTube Content Creator to join our content and product team as a 3D content creator to help us create engaging video content and help us grow our YouTube channels. What you will be doing: - Create video tutorials that teach people intermediate and advanced 3D skills - Participate in live streams - Help with ideating and planning content strategy - Help with creating media content for marketing Must-have skills: - 3ds Max or Cinema 4D user with some experience in Blender - Skilled Archviz Artist or Motion Graphics Artist - 5+ years experience in the 3D industry - Online presence where you showcase your portfolio with commercial and personal projects - Proven track of running successful content platform either written, visual or in video format - Fluent English both in writing and speaking - Confident and effective communication Nice to have skills: - Video editing - Motion design - Public speaking or being comfortable on camera In return we offer: - Work on innovative projects - A collaborative and creative yet relaxed work environment - Research and exploration of new technologies and concepts - Taking an active part in brainstorming new ideas - Competitive salary, bonuses - depending on your experience and performance - Remote working (alternatively in our Torun or Lublin office in Poland) and flexible working hours If you are interested, please send your CV to [email protected] Please include the following statement in your application: "I hereby consent to processing by the advertiser of my personal data, included in my application documents, for the purposes to implement the recruitment process according to the act of 29 August 1997 on personal data protection (consolidated text: Journal of Laws of 2016, pos. 922). I also consent to the processing of my personal data by the advertiser for the purposes of any future recruitment processes."
  2. Hej Znalazłem taki tutorial czy też prezentację modelowania wizualizacji architektonicznej przy użyciu gotowych assetów. Może przyda się komuś początkującemu.
  3. Cześć. Może spóźniony news, ale dzisiaj o 21:00 ( czyli za 2h ) odbędzie się live stream z Mateuszem Wielgusem Mateusz jest architektem, designerem i grafikiem 3D pracującym w Blenderze. Jego prace możecie zobaczyć na Artstation: https://www.artstation.com/mateusz_wielgus Jeśli jesteście użytkownikami Blendera, używanie innych narzędzi, ale interesuje Was jak wyglada praca w Blenderze, lub po prostu chcielibyście zadać pytania dotyczące jego warsztatu, tutaj jest link do streama: https://www.youtube.com/watch?v=fwsX2nIaowc&feature=youtu.be
  4. Mam taki problem. Mam nazwę tesktury w Asset Trackerze i chciałbym znaleźć wsystkie shadery/materiały które jej używają. Czy jest jakiś sposób na to? Próbowałem w Rendering --> Material browser i material explorer ale wyszkukiwarka nie pokazuje map, można wyłącznie znaleźć materiał. Czy ktoś zna taki sposób?
  5. Cześć Kiedyś widziałem na stronie ze szkoleniami Simona HC tutorial w którym pokazane było użycie proceduralnej mapy tworzącej coś w rodzaju zacieków na modelu. Niestety nie mogę sobie przypomnieć jak się nazywała, może ktoś mógłby mi podpowiedzieć? Nie wiem czy to była mapa 3ds maxa czy Vraya.
  6. Cześć. Ja polecam GarageFarm.NET. Generalnie kalkulatory na farmach dają bardzo ogólne przybliżenie kosztów, najlepiej puścić sobie test 1/10 res dla stilli albo co 15 klatkę dla animacji i albo policzyć sobie samemu albo skorzystać z systemu estymacji kosztów na farmie. Poza tym większość farm ma system priorytetów więc możesz sobie wybrać niższy i poczekać dłużej za niższą cenę.
  7. Bardzo fajne. Przypomina mi się książka "Niewidzialne miasta" Italo Calvino.
  8. Bardzo klimatyczne. Możesz się podzielić jak zrobiłeś mapkę displacement śladów po gąsienicach? To dwie tekstury nałożone na siebie?
  9. Bomba. Wielkie propsy za Ju, jakoś niepopularny ten samolot. :)
  10. Piękna sprawa. Dużo było postprodukcji?
  11. Cześć. Dzięki wielkie za pomoc.
  12. Cześć. Czy znacie może jakiś szybki sposób żeby przenumerować wyrenderowane klatki? Np. zakres -50 do 50 przesunąć do 0 do 100? Z tego co wiem to chyba da się to w Total Commnaderze zrobić ale nie znam metody. Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi.
  13. Generalnie lepiej ustawić ekspozycję i używać kamery Vraya. System Vraya jest zbudowany do takiego workflow i lepiej tak robić niż zastanawiać się czy jakieś problemy nie wynikają z braku kamery. Zresztą po jakim czasie pracy to staje się bardzo szybkim, naturalnym narzędziem. Jeśli nie chcesz grzebać w ustawieniach kamery po prostu operuj czasem ekspozycji, ustaw tak żeby było jak w twoich renderach powyżej i nic nie już ruszaj. Jeśli chcesz doświetlić cienie, bez robienia tego w poście, to pobaw się ustawieniami Color Mappingu. Jeśli masz linear to podciągnij cienie i wygaś trochę światła. Lub spróbuj Exponential lub Reinhard, jest sporo informacji w necie jak to działa.Niestety też czasem trzeba trochę skorygować ustawienie ekspozycji w kamerze ale możesz to robić wyłącznie czasem ekspozycji ( 1/s ), wystarczy ci to jedno ustawienie. ( Poza tym vignetting na off, i color balance na neutral. ) "Podsumowując czy wraz z animacją zmieniać któreś parametry kamery lub słońca (co jest raczej głupim pomysłem)." ---> na pewno to nie jest rozwiązanie.
  14. Bardzo fajna praca. Więcej takich na forum!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności