Skocz do zawartości

jameli

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Gdy czytam AI to od razu mi się jeżą kolce, ale poza tym to bardzo miłe co napisałeś i dziękuję! ❤️
  2. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Dzięki!
  3. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Zgadzam się 😄 Tak ten 😁
  4. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Ktoś sobie tak wymyślił 😛 tak wygląda układ na karcie tylko nie ta ilustracja akurat: Dół mogłabym niby skadrować i nie pokazywać ale chcą żeby wszystko było namalowane to maluje a jak już mam namalowane to pokazuje 😄
  5. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Ten layout jest wymuszony przez układ elementów na karcie. Wszystko co ważne musi się mieścić w górnym kwadracie. Też wolę jednak niski horyzont raczej 😅
  6. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Wyszedł duży update aktualnych ilustracji i nareszcie mogę pokazać coś świeżego :D @kengi i tutaj są świeże rzeczy jeśli chcesz zobaczyć postęp :) Wszystkie te ilustracje były już od zera malowane w kolorze bez użycia gradient map. Teraz skupiam się przede wszystkim nad podszkoleniem się w kolorze i w osiągnięciu ciekawego brushworku, no i jak zawsze w nie wchodzenie w detale zbyt po całości ;p Pathfinding Glimmer of Hope Never Doubted - @Kalberos tu miałam Twojego pustynnego egzekutora jako refkę, bo to ten sam pakiet :D Slip Out Unnoticed Komentarze i krytyka zawsze mile widziane!
  7. jameli obserwuje zawartość → jameli , Dragon Attack , Departure i 1 inny
  8. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Super kompozycja i bardzo dynamiczne. Wydaje mi się, że smok mógłby być trochę większy. Gdyby też dać mu trochę więcej ognia np narastającego gdzieś we wnetrzu pyska, to bardziej by ściągał wzrok. Teraz mamy tego fajnie dopracowanego i jasnego ptaka po prawej, który zabiera nieco uwagi :) Ale i tak bardzo fajna praca!
  9. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Zgadzam się z Kalberosem plus zamazałabym trochę detalu na tym owadzie z tylu, bo teraz zbyt jest kopiuj wklej, a jest dużo dalej. Ale kolorki super!
  10. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    Bardzo podobają mi się thumbnailsy! Mam wrażenie, że miejscami przy robieniu detalu zatraciło się trochę przestrzeni i skali które na szkicach wyglądają super, ale ogólnie bardzo fajna praca! Aż sobie też ten tutorial obejrzę :D
  11. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    O już wiem kto mi to powiedział, bo aż znalazłam! XD @Rotcore :D
  12. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    to mi też coś przypomniało :D kiedyś ktoś z was mi napisał w teczce 2d, że rysuję 'smętne twarze jak w awatarze' i do tej pory to pamiętam xD naprawdę rysowałam wtedy smętne twarze xD
  13. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Ostatnio publikują same itemy, ale może z nową aktualizacją z drugiego projektu wyjdzie jakaś większa ilustracja, to wrzucę dla porównania :)
  14. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Eh dobra nowina taka, że pożar się komuś podoba ;D @SebastianSz bardzo dobre uwagi! część rzeczy by nie przeszło, bo np te małe ludki na karcie by zginęły, a są ważne, ale sama woda, jej kolor i ogólnie bardziej dynamiczny efekt bardzo mi się podobają! @Destroyer tak, masz rację z tymi drzewami - to by wyglądało dużo lepiej. Tak samo kolor wody. @kengi Cały czas walczę z tym detalem i wydaje mi się, że w nowszych pracach już to lepiej mi wychodzi. A co do krowy to naprawdę takie były zalecenia designerskie :p Ogólnie to co pisaliście by dodało więcej dynamizmu i dramatyzmu i to by na pewno pomogło tej pracy.
  15. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Dzięki! Smok miał być specjalnie daleko, bo on wg narracji karty rozwala tamę w tle i przez niego ta powódź :) A krowa to dostałam bardzo konkretne zdjęcie w korekcie, żeby zrobić własnie taką jak jest. Ja chciałam pójść bardziej w takim kierunku: Więc to pewnie kwestia gustu :)
  16. jameli dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Ale mnie tu dawno nie było... Stare te rzeczy ostatnie oj stare... Ale mam wielką potrzebę pomocy korektowej i może ktoś dopomoże ;) Te ilustracje są już skończone i zaakceptowane, ale mnie cały czas męczy, że jest z nimi coś nie tak i nie wiem co, więc może sobie poprawię zanim wrzucę do portfolio, a jak nie to wiedza na przyszłość się przyda. Oba mają ten problem, że kompozycja z założeń odgórnych miała być jak najbliższa kwadratowi - a ja nie wiem jak można robić takie dynamiczne kadry w kwadracie ;p Z tą mam mniejszy problem, ale też coś mnie gryzie. Jakaś taka blada i bez przestrzeni mi się wydaje. Jak dodam jakiejś mgły z tyłu to wydaje mi się jeszcze bledsza ;p Bardziej podobała mi się w czb w każdym razie. Ogólnie trudno mi się robi jeszcze prace gdzie trzeba pokazać dużo przestrzeni w kolorze, żeby to co z tyłu nie było takie jakieś blade i nieciekawe. A ta nie podoba mi się wcale XD Klient zaakceptował i sie podobała i nawet te kolory właśnie, że takie żywe. A mnie gryzie i kompozycja i kolory. ale nie wiem nawet co by w nich poprawić. Ogólnie to tutaj miał być pożar z przodu a burza z deszczem z tyłu i to miało być mocno rozdzielone kolorystycznie. Że ten deszcz to ugasi pożary. Jeśli chodzi o kompozycję, to bym na pewno zrobiła ją szerszą i to by już pomogło, ale no nie można :p

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności