-
Liczba zawartości
340 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
3
Ostatnia wygrana jameli w dniu 20 Luty
Użytkownicy przyznają jameli punkty reputacji!
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Warszawa
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
jameli's Achievements
-
No to tak Awanturnik20 wydrukował baner na konwent teraz xD Piękny przykład: Też o tym pomyślałam, że musze tak zrobić przynajmniej do portfolio.
-
Dzięki @Kalberos - tak tutaj za późno weszłam z gradient mapami, przez co miałam później za mało czasu, żeby wszystko podmalować należycie po wierzchu. Co do ciemnych kolorów, to mi tam wszystko karzą rozjaśniać, żeby w druku było coś widać, dlatego te kolory trochę sprane na przodzie... Cały czas testuję różne techniki i teraz to już prawie od razu lecę z kolorem, co mi pozwala uniknąć tego przepalenia i zbyt ciemnych cieni i robienia detalu dwa razy😉 A ćwiczenia z kolorem też robię jak mam trochę wolnego. Jak światło może być niekompetentne? 😜
-
@SebastianSz Ja chciałam to utrzymać właśnie w takich stonowanych odcieniach, ale dostałam korektę, żeby ze względu na mały format karty oddzielić wyraźnie pierwszy plan mocnym zimnym kolorem i żeby to jakoś wyglądało, to skontrastowałam go ciepłym na środku 😉 Też lubię ilustracje w takich ograniczonych paletach, choć nie zawsze i nie każdy temat 🙂
-
Cześć! Poszło trochę nowych artów do internetu, to też mogę pokazać 😄 Tym razem karta eventu - Riot of the Mob. W tym przypadku strasznie cierpię z powodu tak wąskiego kadru. Wszystkie te karty eventów mają ten sam problem, ale to już nie moja decyzja 😉 Starałam się pokazać na tym formacie najwięcej jak mogłam. Wrzucam trochę etapów pracy. Szkice kompozycji: Ten został wybrany, więc tu kontynuuję z walorem. Starałam sie tłum ogarnąc jak najbardziej ciemną plamą cienia, żeby nie wdawać się w szczegóły i dodatkowo oddzielić mocno plany. Jak zwykle zrobiłam za dużo detalu zanim przeszłam do koloru 😛 Łatwiej mi się robi ten detal w cz/b wersji, potem dodaję gradient mapy, połowa detalu zaciera się i musze go znowu malować xD Przy kolejnych pracach już staram się tego pilniwac i zaczynać wcześniej z kolorem. Większość referencji do póz postaci ogarnęłam fotografując mojego męża z domowymi przedmiotami typu mop 😛 Kiedyś ustawiałam więcej ludków w Daz3d ale jednak człowiek to człowiek... Jak macie jakieś uwagi, pytania czy cokolwiek to śmiało 🙂 Ktoś mi tam pisał jakiś czas temu odnośnie tego, że postaci są u mnie dużo bardziej sztywno rysowane niż reszta. Ciekawa jestem, czy lepiej z tym 🙂
-
jameli obserwuje zawartość → Zasadzka na nadbużańskich moczarach , Sebastian Szmyd , SW x Alien i 3 innych
-
Ja tu sobie weszłam i chciałam tylko napisac jakie zajebiste, a tu tyle tekstu się pojawiło XD Szacun serio. W dodatku, że to jest malowane tradycyjnie. Jak znajde trochę czasu w życiu to poczytam co tu piszecie bo widzę że dobre rzeczy. Jesteś dla mnie nieodmiennie inspiracją do doskonalenia warsztatu 💜
-
Jak już mam dzień przypominania sobie co zapomniałam wrzucić do netów, to i w ten wątek wrzucę 😄 Aguara, Duch, Gnom i Gryf do bestiariusza Awanturnik20. A przy okazji nie wiem czy wiecie, ale wspieram.to poleciało w .... i nie wszysktim wypłaciło pieniądze za ostatnie zbiórki m.i.n Awanturnikowi. Ostrzegam jakby ktoś coś tam planował...
- 33 odpowiedzi
-
- 8
-
-
- gamedev
- awanturnik20
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Zgadzam się z poprzednikami, ale światło i ogólne walory estetyczne bardzo fajne ! 🙂
-
Świetne! Wrzucasz gdzieś jakieś wipy albo filmy z procesu tworzenia? Chętnie bym podglądnęła 😄 To robione na bazie 3d? Materiały z gry czy sam rzeźbiłeś?
-
Parę nowych artów z projektu 🙂 Playing with Fire i Seeking Whats Lost Oba zaczęte w Blenderze i malowane w Photoshopie. Nie umiem wrzucić więcej wipów i procesu w wątek, bo mam ten limit 5mb 😜 Jak chcecie zobaczyć to dodam wideo procesy z powstawania jakoś 😜
-
Wooooo ale świetne! Sama bym taką pomalowała 😄 Super detale!
-
Mega! Strasznie mi się podoba wersja ołówkiem. Ta glowa na pierwszym planie wyszła świetnie!
-
Mroczna rekomendacja na max3d przypomniała mi, że zapomniałam to tu wrzucić 😉 Kiedyś w żartach obiecałam fandomowi Awanturnik20 "półnagie demonice" i oni potem już nie w żartach mi o tym za każdym razem przypominali 😜 A, że w święta miałam trochę czasu na coś swojego, to narysowałam. Widzę, że Instagram strasznie nie lubi ostatnio nagości i mimo, że starałam się co nieco zasłonić jak nie szatą to cieniem to i tak mi zasięgi obcięli xD Zaczęte w Procreate, kończone w Photoshopie. Spodobało się twórcom Awanturnika i najpewniej poleci do podręcznika, bo już dopisali do tego historię na sesję rpg 😄 Na instagramie mam filmiki z powstawania jakby, kto chciał zobaczyć 😉 (to wcale nie jest samopromocja 😛) Najlepszego w Nowym Roku!
- 33 odpowiedzi
-
- 4
-
-
- gamedev
- awanturnik20
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dzięki, @SebastianSz bardzo fajny post! W tym przypadku nie miałam takiej dowolności w kreowaniu tych smoków... Dodatkowo będę z nich powstawały figurki i to też miało wpływ na możliwość szalenia z designem. Większą swobodę w wymyślaniu mam w projekcie Awanturnik w bestiariuszu i tam trochę szaleję z mieszaniem gatunkow ;D Ale, że większe skrzydła wyglądają u tego żółtego lepiej, to totalnie się zgadzam!