-
Liczba zawartości
330 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana jameli w dniu 22 Październik 2024
Użytkownicy przyznają jameli punkty reputacji!
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Warszawa
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
jameli's Achievements
-
jameli obserwuje zawartość → Zasadzka na nadbużańskich moczarach , Lilith i Lady Hellena
-
Wooooo ale świetne! Sama bym taką pomalowała 😄 Super detale!
-
Mega! Strasznie mi się podoba wersja ołówkiem. Ta glowa na pierwszym planie wyszła świetnie!
-
Mroczna rekomendacja na max3d przypomniała mi, że zapomniałam to tu wrzucić 😉 Kiedyś w żartach obiecałam fandomowi Awanturnik20 "półnagie demonice" i oni potem już nie w żartach mi o tym za każdym razem przypominali 😜 A, że w święta miałam trochę czasu na coś swojego, to narysowałam. Widzę, że Instagram strasznie nie lubi ostatnio nagości i mimo, że starałam się co nieco zasłonić jak nie szatą to cieniem to i tak mi zasięgi obcięli xD Zaczęte w Procreate, kończone w Photoshopie. Spodobało się twórcom Awanturnika i najpewniej poleci do podręcznika, bo już dopisali do tego historię na sesję rpg 😄 Na instagramie mam filmiki z powstawania jakby, kto chciał zobaczyć 😉 (to wcale nie jest samopromocja 😛) Najlepszego w Nowym Roku!
- 31 odpowiedzi
-
- gamedev
- awanturnik20
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dzięki, @SebastianSz bardzo fajny post! W tym przypadku nie miałam takiej dowolności w kreowaniu tych smoków... Dodatkowo będę z nich powstawały figurki i to też miało wpływ na możliwość szalenia z designem. Większą swobodę w wymyślaniu mam w projekcie Awanturnik w bestiariuszu i tam trochę szaleję z mieszaniem gatunkow ;D Ale, że większe skrzydła wyglądają u tego żółtego lepiej, to totalnie się zgadzam!
-
@SebastianSz Dzięki za celną uwagę. Wiesz, że ja dopiero teraz to zauważyłam? Wydaje mi się że na szkicu to wyszło z tego, że chciałam tak jakby schować tą zewnętrzną część za tym ramieniem i potem to źle zrobiłam z detalem i wygląda jakby wyrastało ze złego miejsca. Albo mi się mózg zepsuł na chwilę... W każdym razie dzięki za stronkę o nietoperzach, bo smoki się jeszcze na pewno trafią 😉 Nie miałam pojęcia, że to działa jak dłonie i palce! Ja bardzo chciałam sie dostać do tego projektu o smokach a nigdy nie rysowałam smoków 😛 Zrobiłam jedną ilustrację, pokazałam, spodobała się i dostałam projekt... Prawda jest w tym, że dobrze coś porządnie przestudiować zanim się zacznie rysować ale czasem nie ma czasu i robi się to wszystko na szybko i wychodzą takie kwiatki 🙂 @EthicallyChallenged nauczył mnie pasków, Ty smoczych skrzydeł, cieszę się że jestem na tym forum 😄 (serio jak teraz rysuję pasek, to jestem cała w stresie, że co powie EC) 😜
-
Do camouflage dostałam taką kompozycje odgórnie. Dopiero pod koniec ktoś się zastanowił nad tym o czym mówisz i już było późno ja zmiany 😛 ustaliliśmy że siedzi w krzakach w rowie 😅
-
Wyszła dzisiaj akurat aktualizacja, to przychodzę ze świeżymi ilustracjami z tego miesiąca 😉 Niewiele wrzucili, ale przynajmniej coś nowego 🙂 Scene - Master of Camouflage (co do kompozycji, to miałam już takie wytyczne) Item: Good Education Akurat pracując przy tych miałam w pamięci te ostatnie uwagi o zmiennych krawędziach, ilości detalu i walorze 🙂 Do tego drugiego robiłam też prosty render. Tutaj kompozycję sama wymyślałam.
-
Wrzucam coś zrobionego nie do projektu a w wolnym czasie dla przyjemności 🙂 Chciałam poćwiczyć ołówek, a lubię rysować tego demona z uniwersum Awanturnika 😉 Ostatnio rzadko mam okazję porysować ołówkiem, a już tym bardziej jakąś bardziej skomplikowaną ilustrację. Tutaj starałam się myśleć jak cieniuję i jak kładę kreskę, ale wiem, że jest jeszcze dużo do przećwiczenia. Już mi się przez te lata trochę przejadł digital i zapomniałam jaka to jest radość i relaks rysować na papierze i mieć fizycznie obrazek w rękach 🙂 Wrzucam kilka zdjęć etapów pracy.
- 31 odpowiedzi
-
- 3
-
- gamedev
- awanturnik20
-
(i 5 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Też mi się dzisiaj to video pokazało, ale skoro też je wrzuciłeś, to od razu je obejrzałam. Świetny materiał! Masz rację, przydało mi sie to 🙂 Zastosuję na pewno do następnych ilustracji. Czasami (ciągle) się pakuję w skomplikowaną kompozycję a zapominam o takich podstawach 😉
-
@EthicallyChallenged co do rozróżnienia tych odległości i detalu - tak to jest bardzo dobre spostrzeżenie... nie wiem czemu sama tego nie zrobiłam 🙂 chyba za bardzo chciałam te smoki upodobnić do konceptów i pokazać ich wyróżniające cechy i za bardzo poszłam w detal od razu... Tak jak są te najlejki 'karny kut***' za parkowanie to sobie zrób taką naklejkę ' spieprz*** sprzączka' albo co i naklejaj wszędzie ;D
-
Myślę, że powinien być z tego przynajmniej jeden wykład na studiach i powinni zapraszać @EthicallyChallengedgościnnie, to mógłby się trochę wyżyć na studentach ;D Moje życie i paski ten tutorial zmienił na zawsze!
-
Aż sobie posprawdzam na innych ilustracjach 😛 EC świetny tutorial! Kiedyś już widziałam Twoje komentarze odnośnie pasków i sprzączek, ale tego tutoriala nie 😄 no to wiem też co tu jest źle...
-
Co do chronologii to Stop them jest najstarsze, a Possessed nowsze ale niewiele je dzieli, może z dwa miesiące. Te co robię aktualnie, to nie wrzucili ich nigdzie i nie mogę pokazać, ale przy kolejnej wrzucie będę pamiętać żeby o tym wspomnieć 😉 Ogólnie to te trzy górne prace to są prawie sprzed roku, a np nowa wrzuta z projektu Fafnir w innym wątku, to ten smok z łańcuchem jest z ostatniego miesiąca. Co do wyżycia i 15-20 k to nie z polskimi firmami z moich doświadczeń. Ja pracuję szybko to mi wychodzi koło dychy na rękę ale siedzę max 8h dziennie i bez weekendów. Jak pracowałam dwa lata temu w gamedevie, to miałam dużo więcej ale wiadomo jak jest teraz w gamedevie. Ogólnie to praca w ilustracji do plansżówek to zawsze było moje marzenie, więc trochę poświęcam stawki na rzecz robienia tego co najbardziej lubię. Zrobię porządne portfolio i będe startować do zagranicy, wtedy szansa jest na te stawki co mówisz. 🙂
-
Dzięki! @SebastianSz no właśnie co do skali to tutaj są pewne wytyczne, których trzeba się trzymać i nie mogę zaszaleć - jeden smok jest wielki, trzy inne to jego mniejsi pomocnicy i one też w stosunku do siebie mają stosunek wielkości. Właśnie ten czarny co atakuje palisadę to jest jeden z tych mniejszych a i tak trochę go pokazałam większego niż powinien być 😛 A co do kolorów, to bardzo słuszne spostrzeżenie i nad tym pracuję cały czas. Staram się już też nie robić wszystkiego czerwono-żółtego i właśnie różnicować te gamy kolorystyczne ale żeby to jednocześnie nie było pstrokate. Więc mam nadzieję, że będzie lepiej 😉