Skocz do zawartości

mati-bor

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Po prostu kosa. Dawno nie odwiedzalem forum, ale widze, ze musze znowu zaczac tu wpadac, bo warto.
  2. Przepraszam, że truję, ale móglbyś pokazać siatkę low-poly? Zawsze interesuje mnie topologia, bo sam mam z nią duże problemy. :
  3. Właśnie wrzucałem coś większego i od strony tego babola! :p EDIT:Pogrzebałem i okazało się, że te pręgi i 'zwisające sople lodu' tworzą target spot lighty które były ustawione na to coś. Czyżbym czegoś nie wiedział o tych światełkach??? O_o
  4. Jak się pozbyć tego dziwnego czegoś? Od razu powiem że w tym konkretnym miejscu nie nakładają się żadne polygony... Te białe pregi też nie wiem skąd się tam wzięły! I wygląda na to że to z tych pręgow jakby spływa na ścianę... nie mam pojęcia jak się tego pozbyć! W sumie to juz pare tygodni minelo odkad to renderowalem, ale z tego co pamietam, to tylko w vrayu tak sie dzieje. (jeśli pomyliłem działy, to przepraszam!!!)
  5. Na drugim renderku: tekstura na tym kocyku przy krawędziach rozjechała się i przy roletach na oknie światło ostro przebija Ogólnie nie jest najgorzej :p
  6. Mam podobny problem z tym samym skryptem... Miło by było gdyby ktoś się zainteresował... :( EDIT: Problem rozwiązany: jeśli używacie Windows Vista lub Windows 7 trzeba uruchomić maxa jako arministrator i działa bez problemu. Pozdrawiam.
  7. Nie no mistrzostwo. Zabiłbym za możliwość poznania ustawień vraya, świateł i kamery ............................................. (błagam uchyl rąbka tajemnicy!!! xD)
  8. Ahhh.... konkrecik, nie ma co...
  9. Nie oceniam poziomu odwzorowania, ale sam model zrobiony meega ładnie. Zazdroszczę.
  10. Ja glosuje na cortesa. Podoba mi sie efekt i realizacja tematu przy tak prostej formie.
  11. Od początku myślałem, że Wrangler wygra............ jednak CR-Z urwalo dupe... *.* Obie pracki bardzo wysoki poziom (przynajmniej w moim uznaniu). jestem za CORTESem
  12. Jeśli to pierwszy model, to przecież nie jest źle.... mój pierwszy model to był box. ;] Co do problemu łączenia to jest to na 100% kolejnośc stacka. Masz najprawdopodobniej najpierw MeshSmooth/TurboSmooth a dopiero później Symetry (albo na odwrót, teraz już sam nie jestem pewien xD). Zamień je miejscami przeciągając myszką.
  13. Nie wiem dlaczego, ale zrobiłem wszystko tak jak pisałeś (z użyciem vrayowskich materiałów) i plane jest czarny.... myślałem że będzie przezroczysty... :( I w ogóle jest straszna lipa z dobrymi tłami + hdri. Nigdzie tego nie ma ;(

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności