Właśnie wrzucałem coś większego i od strony tego babola! :p
EDIT:Pogrzebałem i okazało się, że te pręgi i 'zwisające sople lodu' tworzą target spot lighty które były ustawione na to coś. Czyżbym czegoś nie wiedział o tych światełkach??? O_o
Jak się pozbyć tego dziwnego czegoś? Od razu powiem że w tym konkretnym miejscu nie nakładają się żadne polygony... Te białe pregi też nie wiem skąd się tam wzięły! I wygląda na to że to z tych pręgow jakby spływa na ścianę... nie mam pojęcia jak się tego pozbyć!
W sumie to juz pare tygodni minelo odkad to renderowalem, ale z tego co pamietam, to tylko w vrayu tak sie dzieje.
(jeśli pomyliłem działy, to przepraszam!!!)
Na drugim renderku:
tekstura na tym kocyku przy krawędziach rozjechała się
i przy roletach na oknie światło ostro przebija
Ogólnie nie jest najgorzej :p
Mam podobny problem z tym samym skryptem... Miło by było gdyby ktoś się zainteresował... :(
EDIT:
Problem rozwiązany: jeśli używacie Windows Vista lub Windows 7 trzeba uruchomić maxa jako arministrator i działa bez problemu.
Pozdrawiam.
Nie no mistrzostwo. Zabiłbym za możliwość poznania ustawień vraya, świateł i kamery ............................................. (błagam uchyl rąbka tajemnicy!!! xD)
Od początku myślałem, że Wrangler wygra............ jednak CR-Z urwalo dupe... *.*
Obie pracki bardzo wysoki poziom (przynajmniej w moim uznaniu).
jestem za CORTESem
Jeśli to pierwszy model, to przecież nie jest źle.... mój pierwszy model to był box. ;]
Co do problemu łączenia to jest to na 100% kolejnośc stacka. Masz najprawdopodobniej najpierw MeshSmooth/TurboSmooth a dopiero później Symetry (albo na odwrót, teraz już sam nie jestem pewien xD). Zamień je miejscami przeciągając myszką.
Na jakim kombajnie to wszystko renderowane? Bo od poziomu szczegółów aż się w głowie kręci :p
Mój stanąłby w płomieniach gdybym to do viewportu załadował :D