metallo
Members-
Liczba zawartości
40 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Łódź
metallo's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
No właśnie wiem. Nie mogę wyszukać w internecie rozwiązania. Ten problem dotyczy maxa 2015 DESIGN. mam na kompie jeszcze dwa inne (2012 i 2009 ) i tam wszystko działa bez zarzutu. Te same kroki wykonuję w jednym i drugim i tylko w 2015 nie działa.... :(
- 4 odpowiedzi
-
- *.mat
- biblioteki materiałów
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Rozumiem ale w jaki sposób zapisać?, Jak tworzę nową grupę w bibliotece materiałów, do tej grupy wrzucam materiały, które chcę aby w niej byłe i zapisuje to tworzy się plik o nazwie grupy i rozszerzeniu *.mat . I ten plik znajduje się w folderze domyślnym maxa ./materiallibraries. I mimo to że materiał jest zapisany, jak uruchamiam ponownie maxa to ten materiał nie jest wczytany i muszę go wczytywać jeszcze raz. Fizycznie plik jest tam gdzie go zapisałem ale biblioteka nie wczytuje się automatycznie do programu po restarcie..... Czy o tym mówiłeś?
- 4 odpowiedzi
-
- *.mat
- biblioteki materiałów
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Cześć to ja tak może trochę nawiązując do tego problemu. Chcę stworzyć sobie bibliotekę moich oraz ściągniętych z internetu materiałów. Chcę ale była zawsze po uruchomieniu świeżego maxa. Ze stworzeniem biblioteki materiałów nie ma problemu, tworzę nazwy grup, wczytuję materiały i wszystko działa pięknie. Problem zaczyna się w momencie kiedy wyłączam maxa i odpalam ponownie. Wtedy wszystkie biblioteki , które wczytałem, stworzyłem znikają i nic tam nie ma i muszę powtarzać wszystko od nowa. Może ktoś z was miał podobny problem i wie jak to rozwiązać. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc!!
- 5 odpowiedzi
-
- 3ds max 2013
- bitmapa
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam, mam nadzieję , że w dobrym dziale zamieszczam ten wątek. Mam następujący problem. Chcę stworzyć sobie bibliotekę moich oraz ściągniętych z internetu materiałów. Chcę ale była zawsze po uruchomieniu świeżego maxa. Ze stworzeniem biblioteki materiałów nie ma problemu, tworzę nazwy grup, wczytuję materiały i wszystko działa pięknie. Problem zaczyna się w momencie kiedy wyłączam maxa i odpalam ponownie. Wtedy wszystkie biblioteki , które wczytałem, stworzyłem znikają i nic tam nie ma i muszę powtarzać wszystko od nowa. Może ktoś z was miał podobny problem i wie jak to rozwiązać. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc!!
- 4 odpowiedzi
-
- *.mat
- biblioteki materiałów
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Wszystkie odpowiedzi bezcenne i dziekuję za pomoc!!! Pobawię się z tym noisem!! :) Dzieki! Legomir jak byś mógł to prosiłbym o troszkę dokładniejszy opis !! dzięki :)
-
Witam, Zwracam się z pytanie czy ktoś z was wie jak stworzyć w maxie efekt migającej świetlówki która po okresie migania zapala się . Może istnieje jakiś plugin który to obsługuje a jak nie to może jedyna droga to ustawiać to recznie?? jak uważacie?? Pozdrawiam
-
Vray 3DS MAX - rendering sceny problem
metallo odpowiedział metallo → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Miłosz3ds wszystko fajnie tylko że ja chcę zrobić animację i raczej po klatce nie będę robił a afterze..chyba że jest coś o czym nie wiem..... potrzebuję zrobić DOF od razu w renderingu... -
Vray 3DS MAX - rendering sceny problem
metallo odpowiedział metallo → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Jak się kliknie na miniaturkę to się powiększy i widać dokładnie o co mi chodzi. Vray Zdepth to jest plug-in? macie jakieś strony skąd to mogę ściągnąć? ustawienie zamieszcze zaraz. Generalnie robię animację i chodzi o efekt ostrości i przechodzenia raz ostro z tyłu raz z przodu. -
Witam, Zwracam się z następującym pytaniem. Mam w maxie scenę którą chcę wyrenderować z funkcją DOF w Vrayphysical camera i wszystko jest ok jak ją włączam z wyjątkiem tego że pojawia się straszne ziarno. Próbowałem już działać i manipulować wartościami f-number, shutter i ISO ale to nic nie daje a potrzebuję ten efekt DOF. Zamieszczam plik przedstawiający scene i wspomniane ziarno. Chcę to ziarno wyeliminować. Jeśli jesteście w stanie to pomóżcie!! Z góry dziękuję.[ATTACH=CONFIG]87080[/ATTACH]
-
Dziwny efekt renderingu - VRAY 3ds max
metallo odpowiedział metallo → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Najwyrażniej. Ale najdziwniejsze jest to ze na początku jak nie miałem jeszcze funkcji DOF włączonej to renderowało sie dobrze. Potem jak włączyłem DOF to pojawiły sie te artefakty. Kiedy chciałem powrócic do poprzedniego stanu i odznaczyłem DOF i zmieniłem inne ustawienia do początkowych i nawet usunąłem VRAYPHYSICALCAMERA to i tak jak renderuje z perspektywy to te artefakty sie pojawiaja.. Macie jakies pomysly jak to naprawic?? lub renderowac pozbywajac sie tego efektu?? -
Dziwny efekt renderingu - VRAY 3ds max
metallo odpowiedział metallo → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Hmmm, generalnie jak ręderuję tę scenę to wszystko jest ok. Te artefakty( punkciki jasne) pojawiły sie w momencie kiedy w VRAYPHYSICAL CAMERA zaznaczyłem opcję DEPTH-OF-FIELD i zacząłem manewrować f-number i shutter. wcześniej ten efekt sie nie pojawiał. Ustawienia rendera standartowe jakie można znaleść w tutorialach w necie. -
Dziwny efekt renderingu - VRAY 3ds max
metallo odpowiedział metallo → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Niestety to nie działa ale dzięki za chęci. Może ktoś ma jakieś inne pomysły?? -
Cześć. Mam problem z renderingiem i może ktoś mi pomoże. po wyrenderowaniu na obrazku pojawia sie pełno malutkich , białych kwadracików wyglądających jak dziwne odbicie światła. Efekt przedstawia załączony fragment renderingu. Może wiecie jak to wyeliminować. Będę bardzo wdzięczny. Pozdro !!!! P.S. Używam 3ds max + Vray[ATTACH=CONFIG]85898[/ATTACH]
-
Kolizje robię w RAYFIRE
-
Jasne.... zapomniałem napisać! pracuję w 3ds maxie :)