Skocz do zawartości

southside

Members
  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

southside's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

17

Reputacja

  1. Tutaj jest stronka gdzie sa wymienieni tworcy... http://www.salasamobojcow.com.pl
  2. Niestety to jest slabe. Oczywiscie to moja wlasna opinia. Chlopaki napewno sie napracowal i jedynie co mozna pozywtywnie ocenic to ta ilosc kilojouli ktory wytworzyli. Narzedzia ktore zostaly stworzone do tej animacji napewno sa ciekawe, ale zupelnie nie zamykaja animacji jako calosci. Kompozycja to chyba najgorszy element tej animacji. Przesuwajace sie warstwy, zatrzymujace na twardych kluczach, nie spiete w calosc dodatkowym efektem niestety sa zupelnie oderwane od calosci. Ze szczegolow to waz pelznacy w najprostszy sposob "jak po splinie", proste przeniki, flara wybrana chyba tylko dlatego ze woda na kawe wlasnie zaczela sie gotowac, i Adam bez wlosow?? Plus za wykonana prace i umiejetnosc tworzenia wlasnych narzedzi - minusy za cala reszte.
  3. Tak tak Waldek trzyma tego greena:) Track nie byl problemem - i rzeczywiscie trwalo to ok 2h w pftracku. Po co liczylismy to na 160 corach - moze dlatego ze byly do dyspozycji:). Nie mielismy zwyczaju wylaczac 159 corow dlatego ze projekt jest mniej zaawansowany:) Praca nad caloscia trwala 2 mies, nie tylko nad odjazdem - i zapewne wiecie ze to nigdy nie idzie spod palca jak sie wydaje, camera mapping - ok:)) obiecuje ze nastepny razem zrobimy to w ten sposob:) No i w making off nie jest oczywiscie wersja ostatrczne - powiedzialbym bardzo slabo zaawansowana:) Nie bez powodu pisze w czasie przeszlym - bo rzeczywiscie w Orce w dziele 3D mocno sie zamieszalo:) Mysle ze informacje prasowe odnosnie techniki wykonania trzeba zawsze traktowac nieco inaczej - poza tym zazwyczaj sa one adresowane do ludzi ktorzy nie wiedza jak co jest robione i na nich robi wrazenie haslo renderfarma itp:) Na potrzeby takiego portalu przydalby sie bardziej zaawansowany i szczegolowy opis... pozdrawiam:)
  4. Hmm a w Dzien Dobry TVN mowili ze efekty byly robione w stanach...
  5. Proponuje napisac skrypt. Tutaj jest pomoc... http://www.scriptspot.com/bobo/mxs5/pflow/pflow__inherit_UV.htm pozdrawiam
  6. A systemowy Firewall?? Proponuje go na czas ustalania przyczyn braku komunikacji wylaczyc, jak i inne fwalle np z programow antywirusowych.
  7. Jesli uzywaz 3ds maxa to w zakldce render masz print size wizarda za jego pomoca latwo wyliczysz rozdzielczosc renderingu w zaleznosci od wielkosci druku i ilosci dpi.
  8. Ok, u mnie: 2 x Xeon 3,2Ghz plyta Tyan 2GB DDR2 GeForce 6800 Pci-ex 80 Gb+160Gb SATA 2 x LCD Samsung 19" pozdrawiam
  9. Fight Club nadal inspiruje:). Poza tym widac ze caly filmik jest robiony pod sekwencje zapalania gazu (nie podoba mi sie ze jest to ewidentnie zauwazalne). Gryzie sie tez bajkowosc ujec w pudelku z fotorealizmem ujec z blatu, a sama zapalka nie pasuje do zadnego z tych swiatow - zreszta wykonana jest jakby w pospiechu. Podoba mi sie tylko 3D motion blur:)
  10. southside

    Prośba o pomoc z Pflow

    Ok, juz w robocie, odpalam maxa i... linia linkowania eventow robi sie zolta w momencie jej zaznaczenia (przynajmniej u mnie:), a kopiowabnie eventow rzeczywiscie nie zawsze wychodzi latwo ale u mnie jest ok - moze sprobuj kopiowac i wklejac komendami z menu. pozdrawiam
  11. southside

    Prośba o pomoc z Pflow

    Da sie!:) wchodzisz do nadrzednego eventu gdzie jest render - zaznaczasz go i ustawiasz visible na 0 % pozdrawiam
  12. southside

    Prośba o pomoc z Pflow

    Da sie! Proponuje z glownego eventu ktory stworzyles wyciagnac birth i przeniesc go do innego eventu ktory bedzie nad glownym i dalej bedzie stanowil tworzenie particli w jednej serii. Rozlinkuj render z eventem glownym a nastepnie zlinkuj render z nowoutworzonym eventem birth i dodaj do niego "send out" ktory zlinkuj z eventem ktory nam pozostal po wykopiowaniu birtha (dolnym). W birth ustal poczatek, koniec i ilosc wyemitowanych particli w jednej serii nastepne event ten z birth skopiuj i utworz nastepny. W nim zmien birth zgodnie z emisja particli w drugiej serii i podobnie jak tamten w gore linkujesz z render i w dol z dolnym eventem. W ten sposob tworzysz sobie serie i mozesz sterowac dlugosciami emisji i odstepami zmieniajc "birth" w kazdym evencie. Pmietaj ze kopiujesz event z birth tak aby nie byla to instancja, gdyz zmieniajac jeden birth zmienisz inny a wtedy nie stworzysz serii emisji. Jesli chodzi o material to do glownego eventu wraz "material static" w ktorym umiesc material przez siebie stworzony. Takie serie mozna tez zrobic za pomoca scryptu ale to dluzsza historia:) Jeslil chodzi o wode to proponuje (najprosciej) podpiac do pflow blobemesh i na niego nalozyc przygotowany material wody. uff mam nadzieje ze udalo mi sie to dobrze przekazac. zycze powodzenia i pozdrawiam
  13. Wykorzystaj material blend. W slocie mask uzyj czarno-bialej mapy gradient i zmapuj po obiekcie tak jak to wyglada w oryginale. W jednym slocie material wstaw szklo ktore imituje gorna czesc flakonika a w drugim to czerwone szklo. Powinno sie udac:)
  14. southside

    Poly modeling

    A moze to prostsza sprawa.. np taka ze robiles mirror z funkcja instance zamiast copy. Wtedy nie mozna zrobic attach zeby pozniej zweldowac/zcollapsowac vertexow. Albo poprostu po mirrorze zapomnialo sie dac attach:) Pozdrawiam Waldek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności