Jump to content

HA_Studio

Members
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About HA_Studio

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 🔍Senior Nuke Compositor poszukiwany! 🔍 📝Zakres obowiązków: • Compositing, cleaning, tracking, keying, set extension • Kompozycja obrazu Full-CG oraz integracji CG z materiałem filmowym • Przygotowanie kompozycji według założeń projektu/konceptu • Ścisła współpraca z pozostałymi kompozytorami oraz innymi departamentami studia w szczególności z działem oświetlenia i renderingu. 👍Wymagania: • Znajomość programów: The Foundry Nuke, Adobe CC • Minimum 3-letnie doświadczenie w branży 3D • Zmysł estetyczny • Samodzielność, gotowość do nauki i łatwość przyswajania wiedzy • Zdolność efektywnej pracy pod presją czasu • Umiejętność pracy zespołowej ✔️Ponadto atutami będą: • Mocne portfolio, kreatywność, wyobraźnia i inwencja twórcza • Doświadczenie w: fotografii lub/i fotografii produktowej/portretowej, filmie, rysunku, malarstwie • Praktyczna znajomość pracy na planie filmowym. 👉Oferujemy • Przyjazną i twórczą atmosferę pracy • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia • Pracę z doświadczonymi i cenionymi w branży ekspertami i reżyserami przy topowych projektach reklamowych dla polskiego i zagranicznego rynku Napisz do nas! CV i portfolio prosimy wysyłać na adres [email protected]
  2. 👀Human-Ark poszukuje animatora, osoby utalentowanej obdarzonej pasją do sztuki animacji. 🐻Przeznaczenie / Charakter pracy - animacja postaci ludzkich i zwierzęcych w stylu cartoon oraz realistycznym 👉Oferujemy - praca w zespole utalentowanych animatorów o wysokich umiejętnościach plastycznych i technicznych, chętnie dzielących się wiedzą i doświadczeniem - świetna współpraca z działem RIGerskim - racjonalne godziny pracy ☝️Wymagania / Kryteria - mocny animation reel - kreatywne podejście do animacji - znajomość programu Maya ❤️Mile widziane - podstawy modelowania - podstawy rigowania - podstawowa znajomość języka angielskiego - znajomość pakietu adobe - doświadczenie w animacji 2D CV prosimy wysyłać na adres: [email protected]
  3. Wymagania: •Dobra znajomość oprogramowania 3D (Maya) •Podstawowa znajomość zagadnień związanych z riggowaniem •Umiejętność skryptowania (Python, MEL) •Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym Dużymi atutami będą: mocne portfolio, zainteresowanie nowinkami technologicznymi z dziedziny 3D oraz umiejętność pracy w zespole. Oferujemy: •Możliwość doskonalenia kwalifikacji zawodowych pod okiem doświadczonych i cenionych w branży profesjonalistów przy projektach reklamowych i filmowych •Komfortowe warunki pracy, bardzo dobrą i twórczą atmosferę pracy •Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia. Jeśli spełniasz powyższe wymagania i podoba Ci się to, co robimy, zapraszamy do nas! CV i portfolio prosimy wysyłać na adres [email protected]
  4. Human Ark to studio animacji komputerowej specjalizujące się w wysokiej jakości animacji postaci 3D i efektach specjalnych. Tworzymy animowane filmy krótko i pełnometrażowe, seriale telewizyjne, a także efekty specjalne na potrzeby reklam i filmów. Obecenie prowadzimy rekrutację na stanowisko: LIGHTING ARTIST/JUNIOR LIGHTING ARTIST Zakres obowiązków: Przygotowanie oświetlenia według założeń projektu/konceptów dla ujęć Full CG lub integracja elementów CG z tłem. Przygotowanie oświetlenia scen 3D na podstawie ujęć kluczowych (Light -Key Shot) przy współpracy z reżyserem/supervisorem. Rendering ujęć 3D przy ścisłej współpracy z działem Compositingu. Shading elementów 3D przy współpracy z działem Modeling/Texturing według wskazań reżysera/supervisora. Wymagane: Podstawowa praktyczna wiedza z zakresu grafiki 3D na poziomie Junior/Generalist, najlepiej w programie Houdini/Maya, ze szczególnym uwzględnieniem/osobistą preferencją zagadnień związanych z oświetlaniem/shadingiem/renderingiem/compositingiem. Zwracanie szczególnej uwagi na światło, kolor, kompozycję, dbałość o szczegóły i estetykę, cechy poparte odpowiednim porfolio, niekoniecznie 3D. Praktyczna znajomość lub chęć nauki programów: Houdini/Maya/Softimage/Photoshop/Nuke/After Effects. Komunikatywność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Samodzielność i gotowość do nauki. Mile widziane: Doświadczenie w: fotografii lub/i fotografii produktowej/portretowej, filmie, rysunku, malarstwie itd. Praktyczna znajomośc pracy na planie filmowym. Praktyczna znajomość różnych silników renderujących (Mantra, MentalRay, Vray, Arnold, 3delight, Renderman i innych). Doświadczenie w compositingu. Znajomość systemu Linux Oferujemy: • Możliwość doskonalenia kwalifikacji zawodowych pod okiem doświadczonych i cenionych w branży profesjonalistów • Komfortowe warunki pracy • Bardzo dobrą i twórczą atmosferę pracy • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia CV i portfolio prosimy przesyłać na adres: [email protected] do dnia 19 czerwca. Więcej o studiu na www.human-ark.com
  5. Poszukujemy doświadczonego Modelera/Texturera, specjalizującego się w wykonywaniu fotorealistycznych modeli zwierząt. Wymagania: -Fotorealistyczne modele zwierząt w portfolio -Dyspozycyjność od zaraz do końca stycznia 2015 -Możliwość pracy zdalnej Zgłoszenia (portfolio i CV) prosimy przesyłać do 15.12.2014 na adres: [email protected] z dopiskiem w tytule maila: Modeler 01/2015
  6. Warszawskie studio animacji i postprodukcji Human Ark zatrudni pracownika na stanowisko: Modeler 3D/Texture Artist Wymagania: • znajomości Autodesk 3ds max, Vray, ZBrush, unfold 3d, photoshop cc • umiejętności modelowania obiektów wysoko - i niskopoligonowych (organiczne i hard surface) • umiejętność rozkładania UVW • doświadczenie w tworzeniu wysokiej jakości foto realistycznych tekstur • minimum 3-letnie doświadczenie w branży 3D Dużymi atutami będą mocne portfolio - kreatywność - wyobraźnia i inwencja twórcza, oraz: • zmysł plastyczny • umiejętność pracy zespołowej • zdolność efektywnej pracy pod presją czasu Oferujemy: • Możliwość doskonalenia kwalifikacji zawodowych pod okiem doświadczonych i cenionych w branży profesjonalistów • Komfortowe warunki pracy • Bardzo dobrą i twórczą atmosferę pracy • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia CV i portfolio prosimy przesyłać na adres: [email protected] do dnia 15.12.2014
  7. Studio Human Ark zatrudni supervisora projektów. Zakres obowiązków: 1. Techniczne prowadzenie projektów reklamowych i/lub filmowych we współpracy z kierownikiem produkcji 2. Koordynacja pracy poszczególnych departamentów w studiu 3. Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów technicznych związanych z danym projektem 4. Wsparcie pionu produkcyjnego podczas spotkań z klientem 5. Nadzór planów zdjęciowych Wymagania: 1. Minimum 5 letnie doświadczenie w studiu o zblizonym profilu 2. Wysoki poziom wiedzy i doświadczenia z zakresu - modelowania, rigowania, animacji, renderingu i kompozycji 3. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym 4. Znajomość oprogramowania przynajmniej na poziomie średnim: 3dsMax, Softimage, Houdini, Nuke oraz pakiet Adobe. 5. Mile widziane wykształcenie związane z filmem i/lub grafiką komputerową 6. Znajomość języka Angielskiego na poziomie wysokim w mowie i piśmie. Zaintersowanych i spełniających powyższe kryteria prosimy o wysyłanie portfolia, CV i listów motywacyjnych na [email protected]
  8. Studio Human Ark jest jednym z najnowocześniejszych studiów animacji komputerowej w Polsce. Bardzo poważnie traktujemy zarówno kwestie artystyczne jak i techniczne naszych filmów, czego dowodem jest zarówno wielokrotnie nagradzana Świteź jak i dziesiątki dobrych reklam, które zrealizowaliśmy - ze znaną serią Serce i Rozum na czele. W studio pracują na stałe reżyserzy animacji i kierownicy techniczni o wysokich kalifikacjach. Jesteśmy doskonałym miejscem pracy i nauki dla ludzi, którzy wiążą swoją przyszłość z kinem i animacją. Studio od swojego powstania pracuje w środowisku Linux. Stale rozwijamy naszą technologię, w którym obecne są wszystkie klasyczne narzędzia 3d, takie jak 3dsMax, Softimage, Maya, Houdini, Nuke. Poszukujemy kierownika technicznego odpowiedzialnego za rendering. Naszym głównym narzędziem pracy jest Mantra. Od idealnego kandydata oczekujemy przede wszystkim znajomości i doświadczeń przy produkcji wysokiej jakości animacji (niekoniecznie w Houdinim, ale koniecznie na poziomie zaawansowanym). Doświadczenie w renderowaniu wysokiej jakości fotorealistycznych obrazów w innych rendererach (VRay, mental ray, 3delight, RenderMan) będzie dodatkowym atutem. Umiejętność improwizacji technicznej na temat gry światłocienia i kolorów powierzchni zaobserwowanych w naturze będzie główną umiejętnością poddaną naszej uwadze przy rozpatrywaniu kandydatury na to stanowisko. Jeśli planowałeś spędzić najbliższe lata na pracy i podnoszeniu swoich kalifikacji przy pracy w profesjonalnej produkcji filmowej, interesuje Cię technologia i proces powstawania animacji cyfrowej, poszukujesz stabilnego miejsca pracy i ambitnych projektów, Human Ark jest miejscem dla Ciebie. Zainteresowanych prosimy o wysyłanie CV oraz listu motywacyjnego na [email protected]
  9. Human Ark zatrudni doświadczonego animatora, na dwumiesięczny kontrakt z możliwością przedłużenia. Wymagania: - znajomość programu Softimage - minimum dwa lata doświadczenia zawodowego - bardzo dobre umiejętności animacji postaci - umiejętność pracy w zespole Zainteresowanych prosimy o wysyłanie CV oraz portoflio na adres [email protected]
  10. Studio animacji Human Ark poszukuje młodego grafika na stanowisko Junior Houdini TD. Kandydat na stanowisko powinien posiadać podstawową wiedzę na temat powstawania filmowych efektów specjalnych i animacji komputerowej. Mile widziana znajomość jednego z pakietów do animacji 3D jak Maya lub Softimage oraz programu do kompozycji Nuke. Szukamy osoby szybko uczącej się i gotowej na podjęcie wyzwań od symulacji cząsteczkowych do oświetlania i renderingu (Mantra). Mile widziane skłonności programistyczne (Python), ale najważniejsze to zacięcie do rozwiązywania wszelkich problemów technicznych. Jeśli dodatkowo wiesz co to cierpliwość, inteligencja, poczucie humoru i umiejętność pracy w zespole, to koniecznie daj nam znać. Zainteresowanych prosimy o wysyłanie CV oraz portoflio na adres [email protected]
  11. Studio animacji komputerowej Human Ark z siedzibą w Warszawie poszukuje grafików do pracy przy krótkometrażowym filmie animowanym pt. „Świteźˮ (na podstawie ballady Adama Mickiewicza). Jesteśmy na finiszu - koniec produkcji przewidziany jest na początek maja. Poszukujemy specjalistów od layoutu, oświetlania, materiałów oraz renderingu, a także miłośników kompozycji cyfrowej. Preferujemy osoby z doświadczeniem w pracy w programach Autodesk Softimage, Side Effects Houdini oraz The Foundry Nuke, ale chętnie poznamy też zdolnych grafików znających inne aplikacje. Od kandydatów, poza umiejętnościami zgodnymi z profilem stanowiska, oczekujemy przede wszystkim wrażliwości plastycznej oraz sumienności. Ucieszą nas osoby mające doświadczenie w produkcji filmów animowanych, ale zdolny nowicjusz ma szanse podbić nasze serca. Oferujemy uczciwe wynagrodzenie oraz arcyciekawe doświadczenie przy pracy nad jednym z najambitniejszych projektów animowanych w Polsce, powstającym w międzynarodowej koprodukcji (między innymi z National Film Board of Canada, zdobywcą 12 Oscarów za filmy animowane). Zainteresowane osoby, z którymi znajdziemy wspólny język, miło nam będzie zaprosić do współpracy przy następnych projektach studia. Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania zadane w mailach bądź telefonicznie, a jeszcze chętniej spotkamy się osobiście z zainteresowanymi osobami. Do zobaczenia! HA Team. [email protected] human-ark.com tel: +48 22 227 77 88
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy