Ja pierdziu. Sami mistrzowie sie wypowiadają...!!
Story - bardzo w porządku.
No happy end - bardzo w porządku.
Wykonanie - mega OK,
ale co ja się znam ;)
pikna robota :-))
chopaki, jako ze troche wymiatacie to sie zapytam?
mozna w maxi'e w miare latwy sposob odpalic w viewporcie podglad taki jak np.: zebra w rhino? Zeby zobaczyc jak sie ukladaja plaszczyzny w bazie. Co by jakis babol nie wyskoczyl jak juz sie lutnie ms1. Probowalem z shaderami DX, ale albo nie wiem jak, albo to nie dziala jak trzeba. Moze macie swoja metode na warsztacie.
Pzdr
Hi,
Ciekawe czy wiecie w jakim samochodziku taka felaśka jeździ? )))
Mialem problemy z exportem do Max'a. W sumie w IGS wyszlo najładniej.
(max bardzo ladną siatkę wygenerował z nurbsów)
Wczesniej musialem dac w rhino "shrink trimmed surface", bo przy imporcie do max'a część nurbsów poginęła...
Pzdr,
Thanks ))
Ze swiatel mam na razie tyle. (nie idzie latwo)
Renderuje w Maxie z VRayem.
Oczywiscie prawie zawsze mnie korci i podkrecam lekko w Photoshopie. ))
Pzdr,
Thxs,
Tia, wlasnie zacząłem światelka i remodeluje karoserie wokół... ((
Nie trzymała ksztaltu i proporcji.
Jak mi wyjdzie to od razu sie pochwale ))
Pzdr,
Hi all,
miwt ->
Plik .mat jest z max'a 7 i uzywa VRay materialow.
Może nie masz VRay'a i stad te bledy.
Beda swiatla i jakies wnetrze. Jeszcze nie wiem czy detailed.
Pzdr,