Ikona maxa w lewym górnym rogu -> References -> Xref Scene -> w otwartym oknie powinna być ścieżka którą usuwasz (xref'y służą do dzielenia projektu na wiele plików)
Masz około 10 tych źródeł (to według mnie jest dużo XD)
Jast taki parametr w Global switches (expert) - Probabilistic lights (domyślnie ustawiony chyba na 8em)
Może zwiększenie go pomoże (i wydłuży render)
Raczej dodano to w ps - albo naciągnięto kolory
Wracając do mojego tematu - to odkryłem, że niektóre instalki w wersji powyższej 3.0 mają uszkodzony ten plugin bloom/glare - podmieniłem go (ręcznie) z działającym ze starszej wersji i DZIAŁA :) XD
W max 2016 pozycja kursora, na pasku współrzędnych jest na bieżąco aktualizowana, gdy wybieram obiekt i narzędzie move wyświetla położenie gizmo obiektu - może masz starszą wersję, albo coś wyłączyłeś w opcjach (?)
Do wymiarowania czasami najwygodniej jest użyć poprostu box'a ze snapowaniem na vertex, zamiast tej przeklętej linijki XD
bitmapy do 30 kB :P tylko jest ich dużo, robię wizki np. salonów kosmetycznych, jak wrzucam kolejne stoły po 100, 200 produktów to praca nad projektem salonu staje się praktycznie niemożliwa, póki nie powyłączam tych obiektów np. xref'ami
ręce mi opadają :D ;P a może ja potrzebuję jakiegoś mega dysku :P
nom, mieliśmy na firmie szybką inicjatywę, to nie było czasu z wyborem- co byście polecali zamiast tego quadro (karty do gier ?)
Generalnie to już sprawdziłem ilość poligonów (wyświetlanych lini) nie jest kluczowa, 10 fps pojawia się gdy wczytam np. 100 objektów, każdy z inną bitmapą, materiałem
RAM 32 GB - może jest za wolny ?
Po serii ekperymentów, na dzisiaj uważam, że jest to problem architektury programu :(