-
Hair&Fur Windows 7
Uruchom Maxa jako administrator a nie jako użytkownik. Pozdro!
-
firanka na żabkach
Chodzi ci o coś takiego? : Mam nadzieje że pomogłem. pozdro
-
Zasłony, jak zrobić?
Tutaj też masz tutorial o robieniu zasłony - z wykorzystaniem modyfikatora cloth: http://marlev.deviantart.com/art/Making-of-curtains-in-3ds-Max-117249472
-
Modyfikator Symmetry w czasie rzeczywistym
Ja to zawsze robię tak:
-
SW: Clone Trooper UPDATE
Uuu... tekstury wypaśne. No i powodzenia w dalszej pracy ;]
-
jak zmniejszyc ilosc faceów w 1000 kul??
Hmm dobre:) a takie wskazówki zawsze się przydadzą.
-
Dragon Age II - trailer
Nie ma co, narobiło mi smaka na grę ;]
-
Kilka pytań początkującego
A jeśli nie ma bibliotek w moich dokumentach to powinny być w miejscu gdzie masz zainstalowanego maxa w folderze "materiallibraries" np: C:\..\Autodesk\3ds Max\materiallibraries Tak czy siak biblioteki muszą być jeśli została zainstalowana oryginalna pełna wersja 3ds max (nie wiem jak to jest z trialem).
-
Teczka Kubusia
Pewnie że warto bo model solidny. Co do tekstury to te wspomniane otarcia, teraz wygląda to tak jak by ktoś szorował po broni pilnikiem. Staraj się dawać zatarcia na najbardziej używanych elementach - rączka, magazynek okolice gwintu do tłumika itp. No i ta lufa ;] teraz nie ma którędy wylatywać pocisk :D A tak życzę powodzenia w pracy... i cierpliwości :) Pozdro.
-
Animacja 3D: TEZA
Gratulacje, film naprawdę zacny ;]
-
wycinanie otworow w scianie
Otwory na okna i drzwi możesz już rozplanować przy tworzeniu ściany, po prostu tworzysz spline dla ściany a wewnątrz niego mniejsze spline'y na okna itp. zmiana na editable spline, potem attach, extrude i powinno działać
-
Problem ze skrótami przy mapowaniu
Co do tego shadera to chodzi chyba o "Xoliulshader". Tutaj możesz go ściągnąć w wersji 1.5: http://www.laurenscorijn.com/viewportshader A możliwość wyświetlania normalmapy ma też chociażby shader "StandardFX" wbudowany w maxa.
-
Problem z wyświtlaniem obrazka w oknie pespective
Musisz wcisnąć przycisk odpowiedzialny za wyświetlanie materiału w viewporcie (czwarty od prawej -taka niebiesko-biała kostka). A tu masz poradnik: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21725
-
Nie widać tekstury
Zmień może wyświetlanie z "Show Standard Map in Viewport" na "Show Hardware Map in Viewport" (różowo-biała kostka).
-
Linie na box'ie
Zmień może sposób podglądu materiału w viewporcie z "Show Standard Map in Viewport" na "Show Hardware Map in Viewport"
Hagen
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta