Skocz do zawartości

Hagen

Members
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Ruda Śląska

Hagen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

18

Reputacja

  1. Hagen

    Hair&Fur Windows 7

    Uruchom Maxa jako administrator a nie jako użytkownik. Pozdro!
  2. Hagen

    firanka na żabkach

    Chodzi ci o coś takiego? : Mam nadzieje że pomogłem. pozdro
  3. Hagen

    Zasłony, jak zrobić?

    Tutaj też masz tutorial o robieniu zasłony - z wykorzystaniem modyfikatora cloth: http://marlev.deviantart.com/art/Making-of-curtains-in-3ds-Max-117249472
  4. Ja to zawsze robię tak:
  5. Uuu... tekstury wypaśne. No i powodzenia w dalszej pracy ;]
  6. Hmm dobre:) a takie wskazówki zawsze się przydadzą.
  7. Nie ma co, narobiło mi smaka na grę ;]
  8. Hagen

    Kilka pytań początkującego

    A jeśli nie ma bibliotek w moich dokumentach to powinny być w miejscu gdzie masz zainstalowanego maxa w folderze "materiallibraries" np: C:\..\Autodesk\3ds Max\materiallibraries Tak czy siak biblioteki muszą być jeśli została zainstalowana oryginalna pełna wersja 3ds max (nie wiem jak to jest z trialem).
  9. Hagen

    Teczka Kubusia

    Pewnie że warto bo model solidny. Co do tekstury to te wspomniane otarcia, teraz wygląda to tak jak by ktoś szorował po broni pilnikiem. Staraj się dawać zatarcia na najbardziej używanych elementach - rączka, magazynek okolice gwintu do tłumika itp. No i ta lufa ;] teraz nie ma którędy wylatywać pocisk :D A tak życzę powodzenia w pracy... i cierpliwości :) Pozdro.
  10. Hagen

    Animacja 3D: TEZA

    Gratulacje, film naprawdę zacny ;]
  11. Hagen

    wycinanie otworow w scianie

    Otwory na okna i drzwi możesz już rozplanować przy tworzeniu ściany, po prostu tworzysz spline dla ściany a wewnątrz niego mniejsze spline'y na okna itp. zmiana na editable spline, potem attach, extrude i powinno działać
  12. Co do tego shadera to chodzi chyba o "Xoliulshader". Tutaj możesz go ściągnąć w wersji 1.5: http://www.laurenscorijn.com/viewportshader A możliwość wyświetlania normalmapy ma też chociażby shader "StandardFX" wbudowany w maxa.
  13. Musisz wcisnąć przycisk odpowiedzialny za wyświetlanie materiału w viewporcie (czwarty od prawej -taka niebiesko-biała kostka). A tu masz poradnik: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21725
  14. Hagen

    Nie widać tekstury

    Zmień może wyświetlanie z "Show Standard Map in Viewport" na "Show Hardware Map in Viewport" (różowo-biała kostka).
  15. Hagen

    Linie na box'ie

    Zmień może sposób podglądu materiału w viewporcie z "Show Standard Map in Viewport" na "Show Hardware Map in Viewport"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności