Skocz do zawartości

Hagen

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Hagen odpowiedział Polg → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Uruchom Maxa jako administrator a nie jako użytkownik. Pozdro!
  2. Hagen odpowiedział tob01 → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Chodzi ci o coś takiego? : Mam nadzieje że pomogłem. pozdro
  3. Hagen odpowiedział avik → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    Tutaj też masz tutorial o robieniu zasłony - z wykorzystaniem modyfikatora cloth: http://marlev.deviantart.com/art/Making-of-curtains-in-3ds-Max-117249472
  4. Hagen odpowiedział WarFan → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Ja to zawsze robię tak:
  5. Hagen odpowiedział Valery → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Uuu... tekstury wypaśne. No i powodzenia w dalszej pracy ;]
  6. Hagen odpowiedział blachu → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Hmm dobre:) a takie wskazówki zawsze się przydadzą.
  7. Hagen odpowiedział adek → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Nie ma co, narobiło mi smaka na grę ;]
  8. Hagen odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    A jeśli nie ma bibliotek w moich dokumentach to powinny być w miejscu gdzie masz zainstalowanego maxa w folderze "materiallibraries" np: C:\..\Autodesk\3ds Max\materiallibraries Tak czy siak biblioteki muszą być jeśli została zainstalowana oryginalna pełna wersja 3ds max (nie wiem jak to jest z trialem).
  9. Hagen odpowiedział Kubajaniak → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Pewnie że warto bo model solidny. Co do tekstury to te wspomniane otarcia, teraz wygląda to tak jak by ktoś szorował po broni pilnikiem. Staraj się dawać zatarcia na najbardziej używanych elementach - rączka, magazynek okolice gwintu do tłumika itp. No i ta lufa ;] teraz nie ma którędy wylatywać pocisk :D A tak życzę powodzenia w pracy... i cierpliwości :) Pozdro.
  10. Hagen odpowiedział Traitor → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Gratulacje, film naprawdę zacny ;]
  11. Hagen odpowiedział blachu → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Otwory na okna i drzwi możesz już rozplanować przy tworzeniu ściany, po prostu tworzysz spline dla ściany a wewnątrz niego mniejsze spline'y na okna itp. zmiana na editable spline, potem attach, extrude i powinno działać
  12. Hagen odpowiedział Kubajaniak → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Co do tego shadera to chodzi chyba o "Xoliulshader". Tutaj możesz go ściągnąć w wersji 1.5: http://www.laurenscorijn.com/viewportshader A możliwość wyświetlania normalmapy ma też chociażby shader "StandardFX" wbudowany w maxa.
  13. Hagen odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Musisz wcisnąć przycisk odpowiedzialny za wyświetlanie materiału w viewporcie (czwarty od prawej -taka niebiesko-biała kostka). A tu masz poradnik: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21725
  14. Hagen odpowiedział Chmielek → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Zmień może wyświetlanie z "Show Standard Map in Viewport" na "Show Hardware Map in Viewport" (różowo-biała kostka).
  15. Hagen odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Zmień może sposób podglądu materiału w viewporcie z "Show Standard Map in Viewport" na "Show Hardware Map in Viewport"

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności