vcr
Members-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
vcr's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Czy da radę zrobić wyżej wymienione rzeczy w skrypcie?
- 9 odpowiedzi
-
- adres
- lokalizacja
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dopiero dzisiaj udało mi się sprawdzić tę opcje lecz jednak nie da rady zrobić tak jak chciałem. Trzeba ręcznie nakładać tekstury z edytora materiału na obiekt, ponieważ po wczytaniu z pliku *.mib obiekty mają kolor siatki. Ale wykonując tak jak napisał blazejbobek to działa, ale na zwykłych obiektach zapisanych jako chociażby *.obj. Chyba więc problem sprawia format plików *.mib, który nie zapisuje informacji o teksturze/materiale. A szkoda bo jakby nie te tekstury, to by było to czego szukam. Na dodatek dodam to że jak wczytam inny plik *.mib w miejsce starego to tekstura się nie zmienia, tylko zmienia się kształt obiektu.
- 9 odpowiedzi
-
- adres
- lokalizacja
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Mieliście jednak racje z tym mr Proxy (wcześniej coś mi się pokręciło z czymś innym). Teraz jest tak jak ja chciałem. Tylko pojawił się następny problem z teksturami, bo wczytuje mi same bryły bez tekstur. Czy ja w tym wypadku muszę od nowa teksturować modele, czy da się je powiązać z wczytywanym modelem z pliku *.mib, tak jak to było w przypadku plików *.obj? A może jest jakiaś inna podobna funkcja z takim samym działaniem nie koniecznie w 3dsmax, może być także w Blenderze.
- 9 odpowiedzi
-
- adres
- lokalizacja
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
@Bielik93 Nie. Chodzi o to żeby ten model był z poza sceny, żeby jego dane były pobierane z osobnego pliku, a w scenie żeby był adres, link do tego pliku. I jak np. usunę plik z zawartością modelu z dysku, to ten model ze sceny też się usuwa, albo jak podmienię stary plik modelu na inny nowy plik modelu z taką samą nazwą, to w scenie właśnie model również zamienia na ten nowy. Takie coś istnieje w grach 3d. @Boris. Nigdy nie używałem Mayi, więc nie wiem.
- 9 odpowiedzi
-
- adres
- lokalizacja
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Coś w tym stylu, tylko chodzi o to, żeby wczytywało bezpośrednio z pliku modelu bo teraz wczytuje konkretny model z innej zapisanej sceny.
- 9 odpowiedzi
-
- adres
- lokalizacja
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam. Chciałbym się dowiedzieć czy jest taka możliwość w 3ds maxie aby modele (najlepiej w formacie Wavefont Obj) były wczytywane z zewnątrz (z jakiegoś pliku, katalogu, lokalizacji, adresu) a nie z wewnątrz sceny . Coś takiego jak jest na stronach internetowych w HTML np. obrazki, wideo (ich zawartość, dane binarne) nie są zapisane w pliku ze skryptem, tylko w skrypcie jest zapisany adres i są ładowane z zewnątrz z tego adresu. Pozdrawiam
- 9 odpowiedzi
-
- adres
- lokalizacja
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam. Mam zainstalowanego 3ds Maxa 7 i mam problem z poprawnym zaimportowaniem modeli, które robiłem wcześniej na innym programie tzn. kiedy importuje modele to nie wszystko się chce zaimportować, gubi gdzieś po drodze polygony. Na przykład gdy importuje model domu to zawsze nie ma jakiegoś kawałka ściany, dachu, a w programie którym to wszystko projektowałem to normalnie się wszystko ładuje, tak jak się powinno załadować. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
-
Pomogło. Jeszcze raz dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
- 2 odpowiedzi
-
- 3ds max 7
- perspective
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam. Jestem początkującym użytkownikiem 3ds Max i mam takie pytanie: czy dałoby radę zmienić rozdzielczość tekstur w podglądzie Perspective na lepszą? Są może jakieś ustawienia o których jeszcze nie wiem. Użyłem tekstur o wymiarach 2048x2048 a w Perspective wyglądają tak, jakby te tekstury zostały pomniejszone a potem z powrotem powiększone i zamiast normalnego obrazu widać pixeloze. W renderowaniu tekstury są ok Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam.
- 2 odpowiedzi
-
- 3ds max 7
- perspective
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami: