-
Teczka 2D: misiekINblue
dzięki za rady ;) ten luźniejszy czas wykorzystam właśnie na trening "postrzegania" ;) co do Naruto to zdaje się, że wąsy są u niego prawdziwe przez to ze ma w sobie Kyūbi'ego ;)
-
Teczka 2D: misiekINblue
Google, ale jakąś książeczkę do anatomii trzeba będzie skombinować
-
Teczka 2D: misiekINblue
jako, że przez ostatnie miesiące nie miałem w ogóle czasu na rysowanie i dopiero teraz będzie trochę luźniej, to w głowie zrodził mi sie mały pomysł na twórczość i dopadło mnie stwierdzenie, że anatomia u mnie masakryczne kuleje więc pora na treningi i ruszenie w końcu ręką tak wiec wieczorne kreski do kolacji (sorki za jakość ale skaner swoją mlodość juz ma za sobą) [/url]
-
ZiN
haha wchodzę na forum i pierwsze co mi sie rzuca z miniaturek w oczy "Giru" z Dragon Ball :), rzeczywiście Twoja pracka jest bardzo do niego podobna ;)
-
Teczka 3D: Character Design
wygląda bardzo fajnie, nie wiem dla czego coraz bardziej mi przypomina moją byłą sąsiadkę ;)
-
Tygodniowy Speed Modeling 27: Biżuteria
No to i ja zapodam taką sobie przewieszkę ala Gothic
-
Tygodniowy Speed Modeling 27: Biżuteria
temacik fajny, myślę ze wygospodaruje sie te 100 minutek ;)
-
Obiekt 3d: Gitara klasyczna
Jedidan12 słusznie zauważył, stopka najczęściej robi sie chudsza w kierunku pleców pudła tak do ok 2/3 szerokości gryfu, ale to 1 zależy od modelu gitary 2 od lutnika ;)
-
Obiekt 3d: Gitara klasyczna
no i w końcu zaczyna to ładnie wyglądać;)
-
Obiekt 3d: Gitara klasyczna
ale się narobiło, a ja myślałem, że już jaki update był ;) no nic czekam dalej obserwując wątek ;)
-
Obiekt 3d: Gitara klasyczna
no zapowiada sie ładnie, otwór rzeczywiście jest za duży (ze wzgledu na to co opisal Plasti) , do tego przejście pomiędzy gryfem a pudlem rezonansowym nie jest jednolite, gryf jest przykręcany i bądź przyklejany do pudla ;) oczywiście rozumiem ze podstrunnica będzie osobnym elementem którego jeszcze nie ma ;), pozdrawiam i czekam na dalszy progress ;)
-
Pojazd 3D: Maluch Policyjny!
ogólnie wizja fajna , ale model ma kupę niezgodności, ale skoro to malec wiec się nie przejmuj ;)
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
krótko zwięźle i na temat, zaraz sprawdzę jak to się będzie świecić;)
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
taka sobie zabawa ze świecącymi ściankami sześcianu... ... i mam pytanko przy okazji jak uczynić takie cóś, coby ścianki, które emitują tą prawie zieloną poświatę emitowały ją na większa odległość?, męczyłem to dość dłuższą chwile na rożnych materiałach ale efekt był ten sam, zwiększenie siły świecenia zawsze skutkowało przeniesieniem tej poświaty na wierzch (zdj 2) a tego nie chcę, wiec nadal nurtuje mnie to pytanko jak to zrobić bez używania dodatkowych świateł na każdej ściance, Pozdrawiam ;)
-
niewidoczna tekstura
tekstury są widoczne przy renderowaniu, a jeśli chcesz je widzieć w viewporcie to musisz ustawić sobie opcje w zakładce(menu) ->>Views -->Show material in view port as: -> i tam masz do wyboru kilka opcji
misiekINblue
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta