Skocz do zawartości

arturskoczek

Members
  • Liczba zawartości

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana arturskoczek w dniu 10 Kwiecień 2012

Użytkownicy przyznają arturskoczek punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

arturskoczek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

24

Reputacja

  1. Witam serdecznie, nazywam się Artur Skoczek i jestem studentem socjologii UJ. hobbystycznie zajmuję się 3d co zresztą widać po mojej aktywności tutaj :) Aktualnie w ramach mojej pracy magisterskiej realizuję wywiady z osobami które interesują się rynkiem smartfonów oraz korzystają z Facebook’a. Chciałbym zaprosić Cię do takiego wywiadu. Zatem jeśli spełniasz następujące kryteria: a) interesujesz się rynkiem smartfonów i posiadasz tego typu urządzenie b) posiadasz konto na Facebook’u oraz aktywnie z niego korzystasz możesz mi pomóc udzielając mi około godzinnego wywiadu dotyczącego właśnie powyższych zagadnień. To nic strasznego, nie jest to egzamin z wiedzy czy ocenianie ludzi. Bardziej chodzi o rozmowę i poznanie Twoich opinii na te tematy. Jeśli mieszkasz w Warszawie / Krakowie możemy spotkać się twarzą w twarz, na kawce czy piwku (ja stawiam :) ) i porozmawiać. Jeśli mieszkasz w innym rejonie Polski, nic nie szkodzi - jeśli masz skype oraz możliwość rozmowy głosowej - porozmawiajmy w ten sposób. Zachęcam do wzięcia udziału w badaniu, bardzo mi tym pomożesz, a sam wywiad może być dla Ciebie ciekawy. Jeśli zaciekawiłem Cię tym, daj znać na adres e-mail: [email protected] albo po prostu odpowiedz na tą wiadomość. ;) Pozdrawiam Artur Skoczek
  2. Te koleiny warto by było wypełnić częściowo wodą :) wtedy by było sporo bardziej realistycznie. Efekt świetny.. !
  3. czuję się zmiażdzony... niesamowity detal... Ile to wszystko ma poly...? w sensie obiekt z ostatnich 3 obrazków. Spawy modelowane pewnie, ale jakim sposobem? paint deformation w poly?
  4. Bardzo fajnie to wygląda. Tekstury mi bardzo leżą. Mam pytanie, jaki masz sposób na szwy? Tekstura (jeśli tak to jak to mapujesz?), modelujesz (jakiś trick czy ręczna robota?).
  5. widać ogrom pracy ;) bardzo fajnie wyszło. Kadrowanie faktycznie średnio, samochody za bardzo się odcinąją, widziałbym raczej jakiś skuter albo inne, ale starsze samochody :) Deszcz ok, ale mogłeś pokusić się dodanie jakiejś kapiącej wody, kropelek na samochodach :)
  6. zrobiłeś to (projekt + wiz) na konkurs? ... zapomniałem że w Polsce nie szanuje się pracy grafika / projektanta :/
  7. ;) ogólnie wg mnie jest bardzo fajnie. Ujęcie nr 2 nie podoba mi się (albo raczej podoba się w najmniejszym stopniu). Pierwsze i trzecie bardzo dobre, tylko woda na pierwszym nie bardzo... w trzecim trochę razi bluszcz po prawej, jest zbyt płaski. A tak swoją drogą, kryzys a tutaj urzędy sobie takie 'wypas' budynki stawiają...
  8. deszcz mi się nie podoba. Wiem że zazwyczaj dodaje się go w post-pro, sam tak robiłem, ale w post pro musisz dodać rownież "efekty" deszczu. Brakuje tutaj wody spływającej, kapiącej po budynku. Problemem jest również to że nie czuć głębi deszczu ponieważ większość kropel jest bardzo podoba. Zrób sobie więcej warstw deszczu, skaluj, bluruj, delikatnie przesuwaj... aby uzyskać głębie. Jeśli deszcz zacina z prawej strony, to po lewej stronie budynku powinien być rzadszy. Oświetlenie również nijak nie przystaje do deszczu, brakuje delikatnej chociażby mgły, nie mówiąc o kałużach i kroplach odbijających się od powierzchni ;) wiem że tylko krytykuję, ale wg mnie deszcz wygląda najsłabiej. Reszta po prostu dobra, trawa ok, ale ten jeden pasek wyższej trawy dziwnie wygląda... Deszcz robiłem tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=83238
  9. Bardzo mi się podoba kolorystyka i ogólny efekt ;) bardzo spójne i efektowne.
  10. Znakomite! Może materiał kloszy lamp możnaby trochę poprawić ale całość genialna!
  11. Wzorowałem się na Palmiarni w Schunbrunn Gardens w Wiedniu ;)
  12. w sumie ciężko coś napisać bo w każdej wizualizacji jest sporo elementów do poprawy. To co mi się osobiście najbardziej rzuca w oczy to proporcje - mam wrażenie że sporo elementów jest albo za wąskich, albo za wysokich. Piszesz że rzuty z CAD-a... w takim razie może kamera, jakiś dziwny FOV? Ogólnie, w każdej materii trzeba poprawić sporo elementów. Najlepiej chyba wygląda modeling, natomiast światło i materiały niestety dalekie od ideału. Przede wszystkim nie wiem jakich ustawień v-raya dokładnie używasz ale tak: - wydaje mi się że w color mapping masz ustawiony linear - przestaw na reinhard i parametrem burn zjedź bliżej expotenciala - wyłącz vinietowanie w kamerze v-raya - masz sporo szumów. nie wiem jakie masz ustawienia, ale przestaw sobie w v-ray image sampler na Adaptive DMC z ustawieniami 1-15 na początek. Użyj również light cache (w secondary) oraz irradience map (w primary) - poczytaj trochę o parametrze glossines w materiałach. Aktualnie wszystkie odbicia masz 'na mokro'. I tak ogólnie - poświęć więcej czasu na pojedynczy projekt - poćwicz światło, różnorodne materiały. Dobrym tematem są kuchnie - bo tam zazwyczaj mamy sporo obiektów, duże zróżnicowanie materiałów. Pozwala się wyżyć :) Mam nadzieję że pomogłem, pozdrawiam
  13. 1. Metoda na deszcz prosta - post pro :) ogólnie noise, motion blur, tryb mieszania warstwy 'lighten' i kilka warstw tego. Wykorzystałem do nadania głębi mapę z-depth (tak samo do mgły). Deszcz blisko ma jeszcze nadany blur, bo krople bliżej są większe, ten dalszy to zwykły noise. Sporo wymazywałem, bo pod drzewami wiadomo że tak dużo kropel nie powinno byc. Ogólnie trochę czasochłonne aby uzyskać dobry efekt - ale nie jest to trudne. 2. Ustawienia poniżej, ale nie ma tutaj nic wyjątkowego. Ustawienia pochodzą z wersji pochmurnej / deszczowej (były tam delikatne modyfikacje siły świecenia). W wersji ze słońcem słońce determinowało niebo, reszta ustawień identyczna. Uploaded with ImageShack.us
  14. Dodaj trochę kontrastu / jasności w post pro. Zróżnicuj oświetlenie - wyjdź z cienii - więcej światła. Aktualnie masz jedno światełko i przez to jest dość 'nudno'.
  15. przed post pro jest zbyt kontrastowo, po post pro - za mało kontrastu. Coś dziwnego stało się z cieniem na ramie okiennej nad wejściem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności