Skocz do zawartości

hunterkill

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. hunterkill odpowiedział hunterkill → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Jak znajdę czas żeby wystrugać diff-a i speca , to wrzucę :)
  2. hunterkill dodał odpowiedź w temacie → w Game Art
    Witam Mój pierwszy Game Art z którym walczę od jakiegoś czasu. Soft: 3d Studio max, Gimp , XoliulShader około 1500 wierzchołków Prosiłby o opinię i rady Z góry dziękuje :)
  3. hunterkill odpowiedział Piro → na odpowiedź w temacie → Game Art
    oj tam oj tam , 3 tygodnie :P ja glocka 17 wałkuje już drugi miesiąc :D
  4. hunterkill odpowiedział Piro → na odpowiedź w temacie → Game Art
    No właśnie patrzyłem sobie na podglądzie i nie było siatki LP ( chyba że źle się przyglądałem :P) może coś wyłapie co mnie mogło by się przydać :) . W czym karabinek modelowany ??:)
  5. hunterkill odpowiedział Piro → na odpowiedź w temacie → Game Art
    no przyjemny karabinek :) , o wiele lepiej wygląda w twojej wersji niż ze stałym kolimatorem (mniej kosmicznie :) ) i jeszcze jedno mogła byś siatkę podrzucić , bardzo proszę :)
  6. hunterkill odpowiedział Kubajaniak → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Aa.... Przez urozmaicenie zrozumiałem nałożenie kamuflażu albo czegoś takiego :) , wszelkie otarcia i zadrapania musza być , bo karabinek wygląda jak by był prosto ze skrzyni wyjęty :P PS Chociaż nieźle by wyglądał w kamuflażu Woodland :P
  7. hunterkill odpowiedział Kubajaniak → na odpowiedź w temacie → Game Art
    a ja bym został przy tej kolorystyce :) . Wersja karabinu którą zrobiłeś jest przeznaczona dla policji :) i zmiana koloru , przynajmniej mnie , raziła by po oczach :) . PS. Polecam stronkę do przejrzenia http://world.guns.ru :)
  8. hunterkill odpowiedział Kubajaniak → na odpowiedź w temacie → Game Art
    To i ja bym parę poprosił :) , po walczę sobie trochę z tym karabinkiem :D
  9. hunterkill odpowiedział Kubajaniak → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Karabinek ładnie wygląda :) ale ten kolimator jakoś kwadratowy się wydaje z przodu :) . Jeżeli konkretnie chcesz taki kolimator , poszukaj sobie w googlach o EoTech L3 . No i moim skromnym zdaniem uchwyt trochę dziwnie wygląda :)
  10. hunterkill odpowiedział veti → na odpowiedź w temacie → Game Art
    No ładnie wygląda ten grzmiący kij :P trudno uwierzyć że to tylko 7k trójkątów
  11. hunterkill dodał odpowiedź w temacie → w 3DG w Kielcowie 3DG w Kielcowie Topics
    Wow Ale dużo jest grafików w Kielcach normalnie , aż zalało rynek :P
  12. Taaa... Szkoda że ludzie z Mircosoftu tak nie robią :P
  13. hunterkill odpowiedział _michal → na odpowiedź w temacie → Game Art
    A czasem nie dało by się wykorzystać Displacement Map do takiego terenu?? Unreal chyba obsługuje takowe
  14. hunterkill odpowiedział ledyr → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Fajny ten Willys , brakuje tylko jednej rzeczy pałąku i .50 doczepionej do niego i był bo super :)
  15. hunterkill dodał odpowiedź w temacie → w 3ds max
    Problem polega na tym że jak chce sobie ustawić UVW to nagle mi się zawiesza cały blaszak . Stery do Grafiki są nowe i nie wiem w czym tkwi problem , może jakaś sugestia ??

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności