Skocz do zawartości

hunterkill

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. hunterkill odpowiedział hunterkill → na temat → Game Art
    Jak znajdę czas żeby wystrugać diff-a i speca , to wrzucę :)
  2. Witam Mój pierwszy Game Art z którym walczę od jakiegoś czasu. Soft: 3d Studio max, Gimp , XoliulShader około 1500 wierzchołków Prosiłby o opinię i rady Z góry dziękuje :)
  3. hunterkill odpowiedział Piro → na temat → Game Art
    oj tam oj tam , 3 tygodnie :P ja glocka 17 wałkuje już drugi miesiąc :D
  4. hunterkill odpowiedział Piro → na temat → Game Art
    No właśnie patrzyłem sobie na podglądzie i nie było siatki LP ( chyba że źle się przyglądałem :P) może coś wyłapie co mnie mogło by się przydać :) . W czym karabinek modelowany ??:)
  5. hunterkill odpowiedział Piro → na temat → Game Art
    no przyjemny karabinek :) , o wiele lepiej wygląda w twojej wersji niż ze stałym kolimatorem (mniej kosmicznie :) ) i jeszcze jedno mogła byś siatkę podrzucić , bardzo proszę :)
  6. hunterkill odpowiedział Kubajaniak → na temat → Game Art
    Aa.... Przez urozmaicenie zrozumiałem nałożenie kamuflażu albo czegoś takiego :) , wszelkie otarcia i zadrapania musza być , bo karabinek wygląda jak by był prosto ze skrzyni wyjęty :P PS Chociaż nieźle by wyglądał w kamuflażu Woodland :P
  7. hunterkill odpowiedział Kubajaniak → na temat → Game Art
    a ja bym został przy tej kolorystyce :) . Wersja karabinu którą zrobiłeś jest przeznaczona dla policji :) i zmiana koloru , przynajmniej mnie , raziła by po oczach :) . PS. Polecam stronkę do przejrzenia http://world.guns.ru :)
  8. hunterkill odpowiedział Kubajaniak → na temat → Game Art
    To i ja bym parę poprosił :) , po walczę sobie trochę z tym karabinkiem :D
  9. hunterkill odpowiedział Kubajaniak → na temat → Game Art
    Karabinek ładnie wygląda :) ale ten kolimator jakoś kwadratowy się wydaje z przodu :) . Jeżeli konkretnie chcesz taki kolimator , poszukaj sobie w googlach o EoTech L3 . No i moim skromnym zdaniem uchwyt trochę dziwnie wygląda :)
  10. hunterkill odpowiedział veti → na temat → Game Art
    No ładnie wygląda ten grzmiący kij :P trudno uwierzyć że to tylko 7k trójkątów
  11. Taaa... Szkoda że ludzie z Mircosoftu tak nie robią :P
  12. hunterkill odpowiedział _michal → na temat → Game Art
    A czasem nie dało by się wykorzystać Displacement Map do takiego terenu?? Unreal chyba obsługuje takowe
  13. hunterkill odpowiedział ledyr → na temat → Game Art
    Fajny ten Willys , brakuje tylko jednej rzeczy pałąku i .50 doczepionej do niego i był bo super :)
  14. Problem polega na tym że jak chce sobie ustawić UVW to nagle mi się zawiesza cały blaszak . Stery do Grafiki są nowe i nie wiem w czym tkwi problem , może jakaś sugestia ??
  15. hunterkill odpowiedział hunterkill → na temat → Game Art
    W tym sęk że już próbowałem .NET-a instalować i nic nie pomogło , shadery na pewno mam dobre bo już wcześniej odpalałem UDK na swoim blaszaku z tą grafika co mam teraz , tylko musiałem podmienić jedną bibliotekę w folderze udk i wszystko hulało . Mam Win-a XP SP3 , ale nie wiem czy coś to pomoże bo już wcześniej odpalałem na nim UDK i wszystko działało bez zarzuty tylko musiałem usunąć bo mi miejsce było nagle potrzebne .

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności