Mam przyjemność zaprezentować swoją ostatnią pracę. Zrobiłam ją z myślą o sprawdzeniu, czy uda mi się stworzyć realistyczny teren, używając głównie displacementu z mixem skanowanych map (skany śniegu, pni, drewna z textures.com). Jedynie ogólnie podrzeźbiłam powierzchnię.
Jestem ciekawa Waszych opinii!
Soft: 3dsMax, ZBrush, VRay, Photoshop.
Hej, gratuluję rozpoczęcia odkrywania nowych lądów (tudzież wód) poza wizualizacjami architektonicznymi. Trzymam kciuki za więcej. Bardzo fajny pomysł i ciekawe ujęcie z tym widocznym gdzieś w górze dnem łodzi. Tak jak Ania zauważyła, fajnie złapana głębia, ale można by było jeszcze trochę bardziej ją wyciągnąć. Pozwoliłam sobie popełnić szybką podmalówkę z innym kadrowaniem + wyjaśnienie o co mi chodzi (złoty podział + geoda jako inspiracja do skał na pierwszym planie i natężenia jasności w obrazku. Od jasnych brzegów do ciemnego wnętrza - u Ciebie by było odwrotnie. Jeśli nie zamotałam za bardzo ;) )
http://i95.photobucket.com/albums/l137/baziaw/nurek_kadrowanie_zpsd829e8dd.jpg' alt='nurek_kadrowanie_zpsd829e8dd.jpg'>
i wyjaśnienie: