-
Scena3d - skany + displacement
Mam przyjemność zaprezentować swoją ostatnią pracę. Zrobiłam ją z myślą o sprawdzeniu, czy uda mi się stworzyć realistyczny teren, używając głównie displacementu z mixem skanowanych map (skany śniegu, pni, drewna z textures.com). Jedynie ogólnie podrzeźbiłam powierzchnię. Jestem ciekawa Waszych opinii! Soft: 3dsMax, ZBrush, VRay, Photoshop.
-
3d_nurek
Hej, gratuluję rozpoczęcia odkrywania nowych lądów (tudzież wód) poza wizualizacjami architektonicznymi. Trzymam kciuki za więcej. Bardzo fajny pomysł i ciekawe ujęcie z tym widocznym gdzieś w górze dnem łodzi. Tak jak Ania zauważyła, fajnie złapana głębia, ale można by było jeszcze trochę bardziej ją wyciągnąć. Pozwoliłam sobie popełnić szybką podmalówkę z innym kadrowaniem + wyjaśnienie o co mi chodzi (złoty podział + geoda jako inspiracja do skał na pierwszym planie i natężenia jasności w obrazku. Od jasnych brzegów do ciemnego wnętrza - u Ciebie by było odwrotnie. Jeśli nie zamotałam za bardzo ;) ) http://i95.photobucket.com/albums/l137/baziaw/nurek_kadrowanie_zpsd829e8dd.jpg' alt='nurek_kadrowanie_zpsd829e8dd.jpg'> i wyjaśnienie:
-
Politechnika Białostocka: Techniki Animacji - wykład Tomasza Bagińskiego
Dziękuję za fantastyczny wykład.
-
[FD] Rybi detektyw
Bardzo fajny kadr, ja jestem coraz bardziej ciekawa co za jegomość się znajdzie pod tym kapeluszem! I jaki dowód będzie trzymał w ... płetwie :D
-
[FD] Rybi detektyw
Zapowiada się mrożąca krew w żyłach historia! Już jestem ciekawa głównego bohatera.
-
Postać: Colorblind [nagość]
Śliczna.. fajnie, że mocne światło sprawia, że nie wszystko jest dopowiedziane, wzrok skupia się raczej na ciemnej oprawie oczu.. jakich oczu!
Basia
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta