Skocz do zawartości

Q'bot

Members
  • Liczba zawartości

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Dąbrowa Górnicza

Q'bot's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

8

Reputacja

  1. Skanowałeś go w słoneczny dzień? Ja zwykle czekam na chmury...
  2. Niedawnymi czasy skończyłem skubać - Jeden z ostatnich dwóch egzemplarzy Konstal N z 1949 i 1951 jeżdżących krótki odcinek jako linia nr. 38 w Bytomiu. Zgodnie z nowymi planami tramwaje zostaną zastąpione współczesnymi modelami, a torowisko jak i sama trasa przebudowane oraz wydłużone. Wszystko jak zawsze wymodelowane w C4D. Dla zachowania proporcji tramwaju wspomagałem się Photoscan'em - lecz przez błyszczący lakier niewiele mi to dało ;P
  3. Pięć godzin rzeźbienia?! Mnie by to z pół życia zajęło! ;P Wyspasione modele całkiem - choć zupełnie nie mój klimat.
  4. Niezłe ;) Możesz siatę pokazać?
  5. Obejrzałem i w dalszym ciągu nie wiem skąd wytrzasnęli materiał dla wypełnienia przestrzeni 'za' siatką kończyn... ;( Mieli dwie kamery z paralaksą?
  6. To jest ogromne! (Aż się postanowiłęm zalogować i skomentować z wrażenia) Wielki szacunek za ogarnięcie wszystkiego samemu - znam ten ból choć w o wiele mniejszej skali... Tak gigantycznej produkcji bym się nie podjął chyba nigdy. Zwłaszcza, że z wiekiem siedzenie nocami nad portfolio coraz trudniej przychodzi ;P
  7. No, no, na początku myślałem, że to video jest ;P Niezłe
  8. Ten motór, a konkretnie pomysł z reflektorami wymiata ;]
  9. Q'bot

    Grüba

    Z fetą, a jakże :P
  10. Cześć, Dawno tu nie zaglądałem, więc skoro już jestem to coś dorzucę ;) Zwyczajowo C4D + V-ray Nie bijta zabardzo Wyższa rozdziałka:
  11. Q'bot

    Bramka

    Dzięki za komentarze chopaki ;) Tak, taki właśnie był zamiar, by pozostawić realną ekspozycję, a nie tworzyć dri/hdr celem doświetlenia pierwszego planu, który urodą nie grzeszy :P
  12. Witam wszystkich, po dłuższej dezaktywacji na forum, równocześnie wystawiając pod ocenę ostatnią scenkę: (gdyby ktoś uznał pierwszy plan za zbyt mało szczegółowy, to zanczy, iż ma zbyt jasno podświetloną matrycę :P ) [ATTACH=CONFIG]91815[/ATTACH]
  13. Się namęczyli z tymi postaciami, ale efekt wyszedł bez zarzutu ;]
  14. Ani OGL ani OCL... Dodając obsługę OpenCL'a znacząco przyśpieszyliby rendering - konkurencja w postaci Indigo już od jakiegoś czasu wspiera otwarty standard i działa on znacznie szybciej niż antyczne cuda. BTW. Znalazł już ktoś testy porównawcze cudów i OCL na Creative Cloud'zie?
  15. Ciekawe dlaczemu tak powoli im idzie implementacja OpecCL'a...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności