Koszulkowiec
Members-
Liczba zawartości
43 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Bydgoszcz
Koszulkowiec's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
VrayIES light - problem
Koszulkowiec odpowiedział Koszulkowiec → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Pomogło ... bardzo dziękuję za pomoc :) jestem winien browarka:) -
VrayIES light - problem
Koszulkowiec odpowiedział Koszulkowiec → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Poniżej przedstawiam ustawienia i rendery. Od razu zaznaczam że ustawienia v-ray nie są finalnymi tylko do podglądowego renderu. Źródła światła są w tej chwili v-ray'owskie. Taka sama lipa wychodziła na Photometrycznych. Sprawdzałem model 39478934 razy i jest w skali 1:1 Na tym renderze światła są w skali 1:1 czyli moc jest taka jaką dał producent w plikach IES: Na tym z kolei światła o mocy 10000% a i tak są za słabe :( i nie odzwierciedlają realistycznych cech świateł :( -
Witam Mam mały problem. Wykonałem scenę w skali 1:1 i chciałem oświetlić budynek (exterior) oprawami z IES ... Użyłem "nocne" HDRI, puszczam render żeby zobaczyć jak wychodzi całość (na razie bez IES), i jest ok. Wrzucam oprawy i światła wychodzą strasznie słabe. Ten sam model i te same oprawy wrzucam do Atlantisa i rozkład oświetlenia jest idealny. To samo w Reluxie. Co może być nie tak ?? Sprawdzałem jednostki metryczne i jednostki natężenia światła. Próbowałem zmienić źródło światła z Vrayowskiego no Photometric ale tak samo lipnie wychodzi :( ... Żeby światło w scenie odpowiadało realiom musiałem podnieść moc z 1100 lm na 110000 lm oO Bardzo proszę o podpowiedź gdzie mogłem sie pomylić lub co robie nie tak :/
-
Teczka 3D: Modelując i goniąc za cieniem
Koszulkowiec odpowiedział luki-90 → na temat → Work in progress (WIP)
Proporcje nie grają niestety .... "pościel" też jakaś taka dziwna ... jak z kartonu. Kwiat wielkości drzewa ogrodowego. Zmieniłbym nieco kadr... zasłona wygląda jakby była wykonana z foli do pakowania prezentów :) A na + to robocik :) bardzo przyjemny desig'nik -
Ja jestem jak najbardziej za barką ... i można posiedzieć i pogadać i % łyknąć:) a i przyjemnie tam jest :)
-
Crysis 3 Official Announce Gameplay Trailer
Koszulkowiec odpowiedział Miłosz3ds → na temat → Aktualności (mam newsa)
W C2 gram cały czas nałogowo (multi) single jest dobry do przejścia na raz i to w czasie około 8-9h ... grafika jest powalająca i mam nadzieję że będzie lepiej w C3 :) czekam z niecierpliwością ... zastanawiam się jak będzie wyglądał łuk w trybie multi :) i jakie dadzą mody ... bo w C2 kilka bezsensownych dali i ludzie tego w ogóle nie używają :) -
Ja bardzo chętnie :) Oba terminy mi pasują :) Edit: czyżby temat umarł ??
-
Witam Bawię się z kolejną scenką. Tym razem sypialnia ... sam projekt nie jest mój. Przeglądałem katalog jednego z producentów mebli i wpadła mi w oko. Niestety nie posiadam "refki" żeby pokazać jak wyglądał oryginał. Scena oczywiście nie skończona, brakuje kilku drobiazgów jak również kilka poprawek. Czekam na wasze zdanie, sugestie itp :) pozdrawiam :) [ATTACH=CONFIG]85769[/ATTACH]
-
Tekstura drewna w tyle za bardzo rozciągnięta i słoje źle skierowane (półki), troszkę plastikowy dywan. Nie wiem też co to za światło w rogu przy półkach. Albo masz gdzieś jakąś dziurę albo jakieś dziwne światło tam dałeś. Ogólnie nie jest źle ;)
-
pojazd Aston Martin Vantage V8 2007
Koszulkowiec odpowiedział mietafix → na temat → Work in progress (WIP)
Ej no Panie :) ładnie to już wygląda ... pokaż siateczkę tych drzwi bo ciekawi mnie jak poradziłeś sobie z tymi ostrościami :) -
Wielkie brawa za pomysł i wykonanie. No i życzę wszystkim wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2012 :) i udanej imprezy sylwestrowej.
- 28 odpowiedzi
-
- animacja 3d
- jmtm00
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
wnętrze Łazienka chyba klasyczna :)
Koszulkowiec odpowiedział Koszulkowiec → na temat → Work in progress (WIP)
Wrzucam kolejny render: -
pojazd AUDI R8, jaką metodę wybrać? Pytania początkującego.
Koszulkowiec odpowiedział temat → Work in progress (WIP)
"Oddzielanie" poszczególnych elementów nadwozia możesz zrobić na kilka sposobów: Ja robiłem to tak że linie które były pomiędzy tymi elementami poddawałem lekkiemu Chamferowi, powstałe w ten sposób poligony zaznaczałem i usuwałem. Po tym zabiegu zaznaczałem edge które mnie interesowały i przeciągałem z wciśniętym shiftem - w ten sposób nadawałem grubość poszczególnym elementom. wygładzać możesz też na kilka sposobów. Jednym z nich może być chamferowanie krawędzi lub łączenie poszczególnych edgy i przesunięcie nowo powstałej linii jak najbliżej krawędzi. Tu na forum widziałem takowy tutorial który wyjaśniał to w bardzo prosty i przejrzysty sposób. Wiem, że moje wyjaśnienie może być bardzo niejasne :) na pewno któryś z wyjadaczy od modelowania furek Tobie podpowie dokładnie co i jak. -
scena 3d Mercedes-Benz SLS AMG Roadster 2012
Koszulkowiec odpowiedział Berger → na temat → Work in progress (WIP)
Mmmm smakowity kąsek :) a zapowiada się bardzo ciekawie. Trzymam kciuki i czekam na dalszy rozwój ... -
Przedstawiam mój baaardzo stary model który niedawno odkopałem i przerobiłem w miarę możliwości. Scenkę wykonałem dla znajomego ... było niestety sporo błędów które wyłapałem dopiero teraz :) wszakże dużo jeszcze do poprawienia pozostało. Największym problemem jest dla mnie w chwili obecnej wykombinowanie materiału + jakiejś ciekawej tekstury dla podłogi (szara część podłogi). Chciałbym wstawić tam marmur ale nie mogę wykombinować czegoś co by pasowało do ogólnej koncepcji. W miarę możliwości będę poprawiał. Czekam na sugestie ;)