Skocz do zawartości

notte

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. notte odpowiedział notte → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki, moooże będzie z tego cała postać 😉
  2. notte odpowiedział notte → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Kolejna głowa! Tym razem mamy aktora, Neil Maskell'a którego nazwisko nie jest zbyt znane, ale jego rola jako Arby w Utopii może już być kilku osobom znana. Bardzo polecam ten serial, jest niesamowicie klimatyczny i wciągający, szczególnie teraz! <:
  3. notte odpowiedział notte → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Tak to wygląda od dołu. Myślę że przy finalnych renderach wezmę render passy do PS.
  4. notte odpowiedział notte → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Czy na poprzednich renderach w widoku 3/4 tez cos Twoim zdaniem nie siedzi z oczami? Nie wiem czy czegoś nie zepsułam przełamując symetrię.
  5. notte odpowiedział notte → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    update, wciąż nie mogę się zdecydować w jaki sposób renderować moje prace w ZB. Powyższy render był wykonany z eksperymentalnym shaderem, na poniższym jest zwykły basic. Macie jakies tipy?
  6. notte odpowiedział Cyanide → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Również sądzę że ludzie wyszli tutaj dużo zgrabniej. Urzekła mnie szczególnie pani z ostatniego renderu. Chciałam rzucić komplement odnośnie progresu, ale teraz spostrzegłam że ostatnie posty były z 2012 roku, to jak gratulowanie licealiście że potrafi czytać 😆 (tak czy inaczej gratki;))
  7. notte odpowiedział notte → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki, widać na które elementy poświęciłam najwięcej uwagi, a na które... mniej ;)
  8. notte odpowiedział notte → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Nowa głowa!
  9. notte odpowiedział notte → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Praca którą rozpoczęłam rok temu i porzuciłam na wiele miesięcy. Ubranie, tekstury, sculpt zamknęłam, natomiast z włosami wciąż walczę. Grozy temu starciu nadaje fakt, że dopiero uczę się Majki i Xgena, wszelkie rady jak skutecznie skopiować 'collection i 'description' są mile widziane. Brwi oraz włosy z tyłu głowy mają dopiero jedną warstwę, broda i wąsy sa nieco bardziej posunięte, ponieważ warstw mają dwie. Concept wykonał genialny Even Amundsen. c&c welcome
  10. notte odpowiedział notte → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    @olaf och nie, miała być jak nowa, gdzie popełniłam błąd? :D @genitalius dzięki! :)
  11. notte odpowiedział notte → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Fragmenty tego projektu były w WIP'ach, a rezultat umieszczam tutaj. Podstawowy mesh wykonany w 3ds Max, następnie sculpt w Zbrush i tekstury w Substance Painter. Model można sobie obejrzeć w Marmosecie u mnie na Artstation, jeśli ktoś ciekaw ofc :) Wiem, że nie jest idealnie, ale myślę że nadszedł czas na kolejne projekty...
  12. notte odpowiedział gryzon → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Faktycznie można się zakochać w nowych narzędziach, też tak mam :D Muszę przerobić webinar który podrzuciłeś. Co do modelu to ma fajną formę, zawsze lubiłam takie opływowe kształty :) Zgrabnie. Tylko ten model z postu wyżej, moim zdaniem, trochę odstaje. Mam na myśli to, że ma dużo więcej detalu niż reszta i po zestawieniu ich dla mnie wygląda jakbybył w innej skali.
  13. notte odpowiedział notte → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Brnę przez retopo. Zrobiłam od nowa elementy które się powtarzają i następnym krokiem jest kopiowanie ich i dopasowywanie do sculptu. Chcę żeby akanty, 'świderki' i reszta elementów były jednym obiektem, tak jak to jest w oryginale. Zamierzam przygotować w ten sposób połowę głowicy (prócz góry), po czym dać symetrię na resztę. Logika podpowiada mi, że nie nigdy nie zobaczymy elementów które się powtarzają. Przy teksturach pewnie okaże się czy to był dobry pomysł. Załączam screeny z paintera z pierwszym lepszym smart materiałem.
  14. Hej! Bardzo fajnie to wygląda :) Zastanawiam się tylko czy koniecznie każdą fałdkę i każdą kreskę koniecznie trzeba wiernie powtórzyć. Mówiłeś, że odbiegłeś od oryginału przy dłoniach, więc pewnie nie. Stąd myślę, że rzeczy które na concepcie wyglądają dziwnie (przynajmniej dla mnie) - czyli fałdy przy paszce czy wycięcie u dołu sukienki może warto potraktować tak by grały przede wszystkim w 3d. Ot luźna myśl. Zechciałbyś pokazać jak wygląda model? Jestem ciekawa jak buduje się postać pod tę technikę. Pozdrawiam! :)
  15. notte odpowiedział notte → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dziś coś z zupełnie innej beczki. Poprawiam (dla siebie) nieudany art test. Miałam przygotowaną bazę, więc szkoda było mi zostawić, a przynajmniej już mnie nikt nie poprosi o zrobienie na teście kolumny (mam nadzieję!) ;) Jestem w trakcie retopo głowicy, trzon jeśli chodzi o sculpt to wciąż jest wip, w drodze jest również cokół. Pozdro!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności