dobrze chłop radzi ;)
podobnie ja widzę mało wyrazistej bryły postaci za to zlepek wiszących blaszek(?)
robot także opiera się czasami o anatomię ludzką np.
http://3.bp.blogspot.com/-mokEaau7Vog/UShYEjZvx8I/AAAAAAAAAGc/GCVbOv9UtQk/s1600/NanogirlV2_constructionZone.jpg
to znaczy że można domniewywać iż jest to metoda na większy sprzęt i bardziej dla firm? gdyż symulacje ze zwykłą geometrią, tj drzewem czy krzakiem nawet ze sporą iloscią detalu (liscie, trawa) są wykonalne na srednim sprzęcie, chyba że Houdini podnosi dodatkowo poprzeczkę z minimalnymi wymaganiami (...?)
moc takich rzeczy widać dopiero w złożonych scenach i animacjach, w zasadzie takiego kaktusa większość tutaj szybciej by wymodelowała niż "napisała" a mimo wszystko nie wyglądałby tak realistycznie. Dobrze byłoby zobaczyć próbkę animacji hd jak się działa taki krzaczor z detalem ;)
szukam opinii grafików odnośnie używania tabletu z systemem windows7/8 64bit 4gb ram itd, pod kątem graficznym- tj możliwości zainstalowania jakiegoś softu graficznego na tablet Adobe/max/zBrush, pójdzie takie coś na tym wogóle?
Mam na myśli podobne sprzęty:
http://allegro.pl/microsoft-surface-pro-128gb-wifi-fv23-warszawa-i3340021770.html
http://allegro.pl/samsung-xe700t1c-11-6-pentium-987-1-5-64ssd-4g-i3317627518.html
jeżeli ktoś miał z czymś podobnym do czynienia dzięki za opinie!
no no ) gonisz, muszę się sam wziąć do roboty.
nie da się, z poziomu tamtego albo kulki albo sketch, chyba że poprzez subtool> jako oddzielną geometrię
bo pixar robi filmy dla dzieci i rodzin które mogą sobie "naładować bateryjki" na weekendowym seansie...
można zapomnieć że byliby w stanie zrobić fajny horrorek sci-fi, zarząd raczej nie pozwoli...
jest wideo w sieci jak ktoś może i Lucas opowiadał jak związki zawodowe operatorów kazały mu zatrudniać swoich.
Jednak nowinki jego wynalazków gasiły skutecznie socjalistów od filmów w Usa. Sądziłem że "LucasFilm" dawno wchłonął sztandarowy ILM...
wujku_kane okazałem skruchę wcześniej że to trudny temat, nawet naszkicować poprawnie tego zwierza wielu ma kłopoty;)
W tej pracy bardziej jestem zadowolony z tekstur, z modelu mniej, nad kolejnymi obiecuję dłużej posiedzieć.
true, na początki niełatwa tematyka, ale kiedyś trzeba spróbować;)
proporcje hmm, opierałem się na blueprintach więc raczej trzyma, może bierze się to stąd że ujęcie jest jakby z dołu kadrowane
i camera: focal lenght dałem zbyt mały...powinienem podbić do 40-50+
jeszcze inny rzut modelu ze studio: