Jump to content

Tomasz [Shinra]

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Tomasz [Shinra]

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Shinra Games poszukuje game designera, do pracy na miejscu w studiu. Jesteśmy niezależnym studiem deweloperskim będącym, w trakcie realizacji swojego pierwszego, poważnego projektu. Mieścimy się w Warszawie i obecnie zatrudniamy 6 osób. Naszej obecnej produkcji nie chcemy jeszcze upubliczniać, ani tym bardziej o niej opowiadać. Możemy jedynie zdradzić, że jeśli w swojej pracy inspirujesz się produkcjami w stylu : Bastion, Zelda, Mario, czy Trine, to powinno Ci się spodobać ;). Jeśli Cię to zainteresowało i spełniasz poniższe wymagania – napisz do nas. Chętnie spotkamy się, porozmawiamy i pokażemy nad czym pracujemy. Oczekujemy : komercyjnego doświadczenia na podobnym stanowisku lub doświadczenia w tworzeniu gier, ewentualnie ich moddowaniu. znajomości nowoczesnych trendów współczesnego rynku gier oraz umiejętności analizy i oceny gier pod względem ich mechaniki i designu. umiejętności tworzenia i przekazywania jasnej i spójnej wizji projektu. samodzielności i wysokiej motywacji do samorozwoju. Dodatkowym atutem będą : znajomość środowiska Unity 3d. zainteresowanie japońską rozrywką (anime, literatura, gry). doświadczenie w tworzeniu dokumentacji projektowej. Oferujemy : pracę przy ambitnym i oryginalnym projekcie. dobre warunki pracy, w studiu w Warszawie. stabilne i atrakcyjne wynagrodzenie. przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy. elastyczne godziny pracy, core hours : 12-16. Kontakt pod adresem : [email protected] , prosimy o napisanie paru słów o sobie (można też załączyć CV) oraz o wymienienie : trzech ulubionych gatunków gier trzech ulubionych tytułów gier Prosimy także o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).
  2. Shinra Games poszukuje concept artysty / rysownika, do pracy na miejscu w studiu. Jesteśmy niezależnym studiem deweloperskim będącym, w trakcie realizacji swojego pierwszego, poważnego projektu. Mieścimy się w Warszawie i obecnie zatrudniamy 6 osób. Naszej obecnej produkcji nie chcemy jeszcze upubliczniać, ani tym bardziej o niej opowiadać. Możemy jedynie zdradzić, że jeśli w swojej pracy inspirujesz się produkcjami w stylu : Bastion, Zelda, Mario, czy Trine, to powinno Ci się spodobać ;). Jeśli Cię to zainteresowało i spełniasz poniższe wymagania – napisz do nas. Chętnie spotkamy się, porozmawiamy i pokażemy nad czym pracujemy. Oczekujemy : umiejętności tworzenia projektów lokacji i postaci przy użyciu tabletu i programu Adobe Photoshop oraz odręcznie ołówkiem. umiejętności dostosowania się do stylistyki aktualnego projektu dobrego warsztatu, znajomości anatomii, perspektywy i kompozycji. umiejętności poruszania się w stylistyce charakterystycznej dla najnowszych gier komputerowych. samodzielności i wysokiej motywacji do samorozwoju. Dodatkowym atutem będą : komercyjne doświadczenie w podobnej pracy zainteresowanie japońską kulturą rozrywkową (anime, literatura, gry). Oferujemy : pracę przy ambitnym i oryginalnym projekcie. dobre warunki pracy, w studiu w Warszawie. stabilne i atrakcyjne wynagrodzenie. przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy. elastyczne godziny pracy, core hours : 12-16. Kontakt pod adresem : [email protected] , prosimy o przesłanie portfolio o sobie oraz o wymienienie : trzech ulubionych gatunków gier trzech ulubionych tytułów gier Prosimy także o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).
  3. Shinra Games poszukuje rysownika tekstur, do pracy na miejscu w studiu. Jesteśmy niezależnym studiem deweloperskim będącym, w trakcie realizacji swojego pierwszego, poważnego projektu. Mieścimy się w Warszawie i obecnie zatrudniamy 6 osób. Naszej obecnej produkcji nie chcemy jeszcze upubliczniać, ani tym bardziej o niej opowiadać. Możemy jedynie zdradzić, że jeśli w swojej pracy inspirujesz się produkcjami w stylu : Bastion, Zelda, Mario, czy Trine, to powinno Ci się spodobać ;). Jeśli Cię to zainteresowało i spełniasz poniższe wymagania – napisz do nas. Chętnie spotkamy się, porozmawiamy i pokażemy nad czym pracujemy. Oczekujemy : umiejętności tworzenia tekstur (diffuse) do gier – preferowany Photoshop. umiejętności rozkładania koordynatów UV. umiejętności dostosowania się do obowiązującego stylu graficznego. portfolia – nawet prostego i niedużego poczucia estetyki i umiejętność doboru kolorów Dodatkowym atutem będą : doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. umiejętność rysowania w technice klasycznej (ołówek i kartka). doświadczenie w rysowaniu kreskówkowych tekstur. zainteresowanie japońską kulturą rozrywkową (anime, literatura, gry). Oferujemy : pracę przy ambitnym i oryginalnym projekcie. dobre warunki pracy, w studiu w Warszawie. stabilne i atrakcyjne wynagrodzenie. przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy. elastyczne godziny pracy, core hours : 12-16. Kontakt pod adresem : [email protected] , prosimy o przesłanie portfolio oraz o wymienienie : trzech ulubionych gatunków gier trzech ulubionych tytułów gier Prosimy także o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).
  4. Shinra Games poszukuje doświadczonego character animatora. Jesteśmy niezależnym studiem deweloperskim będącym, w trakcie realizacji swojego pierwszego, poważnego projektu. Mieścimy się w Warszawie i obecnie zatrudniamy 6 osób. Naszej obecnej produkcji nie chcemy jeszcze upubliczniać, ani tym bardziej o niej publicznie opowiadać. Możemy jedynie zdradzić, że jeśli w swojej pracy inspirujesz się produkcjami w stylu : Bastion, Zelda, Mario, czy Trine, to powinno Ci się spodobać ;). Jeśli Cię to zainteresowało i spełniasz poniższe wymagania – napisz do nas. Chętnie porozmawiamy i pokażemy nad czym pracujemy. Oczekujemy : komercyjnego doświadczenia w animacji postaci, udokumentowanego odpowiednim portfolio. umiejętności tworzenia animacji szkieletowych w technice hand key animation. umiejętności tworzenia rigów Dodatkowym atutem będą : użycie oprogramowania Autodesk Maya. zainteresowanie japońską kulturą rozrywkową (anime, literatura, gry). Oferujemy : pracę zdalną pracę przy ambitnym i oryginalnym projekcie. atrakcyjne wynagrodzenie. dłuższą współpracę Kontakt pod adresem : [email protected] , prosimy o przesłanie portfolio oraz o wymienienie : trzech ulubionych gatunków gier trzech ulubionych tytułów gier Prosimy także o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).
  5. Drogi grafiku ! Shinra Games to młody i dynamicznie rozwijający się zespół ludzi kochających gry. Zajmujemy się całościowym tworzeniem gier oraz pracami podwykonawczymi, związanymi z produkcją wysokiej jakosci Assetów do gier - np. tekstur i modeli. Naszymi klientami są często duże i dobrze znane firmy z branży gier. Jeśli wiecie co znaczy ładna, kreskówkowa grafika i chcielibyście uczestniczyć w procesie produkcji gier jako osoba odpowiedzialna za rysowanie tekstur, przyślijcie nam swoje Portfolio na [email protected] Nasze wymagania to : praca na miejscu, w studiu, w Warszawie portfolio - nawet proste i nieduże umiejętność tworzenia tekstur do gier - preferowany Photoshop umiejętność rozkładania koordynatów UV terminowość i odpowiedzialność poczucie estetyki i umiejętność doboru kolorów elastyczność w stylu rysowania, czyli - umiejętność naśladowania, z góry narzuconego stylu graficznego dokładne sprawdzanie tekstur przed oddaniem do recenzji np.- czy dobrze wyglądają na modelu 3d Dodatkowymi atutami będą : doświadczenie w komercyjnym wykonywaniu tekstur swoboda w rysowaniu kreskówkowych tekstur duża szybkość i efektywność w wykonywaniu tekstur umiejętność tworzenia concept artów (jeśli macie coś sensownego - wrzućcie do portfolio) Oferujemy : pracę w studiu, w Warszawie) dobre wynagrodzenie od projektu (umowy o dzieło) konkretny feedback oraz jasne i przejrzyste wymagania miłą atmosferę i możliwość współtworzenia ciekawych projektów Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie portfolio na adres : [email protected] Prosimy także o podanie swojego numeru telefonu lub komunikatora internetowego.
  6. Drogi grafiku ! Shinra Games to młody i dynamicznie rozwijający się zespół ludzi kochających gry. Zajmujemy się całosciowym tworzeniem gier oraz pracami podwykonawczymi, związanymi z produkcją wysokiej jakosci Assetów do gier - np. tekstur i modeli. Naszymi klientami są często duże i dobrze znane firmy z branży gier. Jesli wiesz co znaczy ładna, kreskówkowa grafika i chciałbys uczestniczyć w procesie produkcji gier jako osoba odpowiedzialna za rysowanie tekstur, przyslij nam swoje Portfolio na [email protected] Nasze wymagania to : portfolio - nawet proste i nieduże umiejętnosć tworzenia tekstur do gier - preferowany Photoshop terminowosc i odpowiedzialnosc poczucie estetyki i umiejętnosć doboru kolorów elastycznosć w stylu rysowania, czyli - umiejętnosć nasladowania, z góry narzuconego stylu graficznego dokładne sprawdzanie tekstur przed oddaniem do recenzji np.- czy dobrze wygądają na modelu 3d Dodatkowymi atutami będą : doswiadczenie w komercyjnym wykonywaniu tekstur swoboda w rysowaniu kreskówkowych tekstur duża szybkosć i efektywnosć w wykonywaniu tekstur możliwosć osobistego spotkania w Warszawie (powiedzmy raz na miesiąc) umiejętność rozkładania koordynatów UV kreatywnosć i umiejętnosć tworzenia concept artów (jesli macie cos sensownego - wrzućcie do portfolio) Oferujemy : pracę zdalną (ewentualnie na miejscu w Warszawie) dobre wynagrodzenie od projektu (umowy o dzieło) konkretny feedback oraz jasne i przejżyste wymagania możliwosć pracy przy ciekawych projektach - naszych własnych oraz naszych klientów
  7. Shinra Games - młody i ambitny zespół z Warszawy, poszukuje osoby na stanowisko programisty gameplay'u. Przykładowe zadania : oskryptowywanie środowiska gry (przeszkód, przeciwników, przedmiotów podmiana placeholderów na faktyczne assety gry. ustawianie przedmiotów i przeszkód. oskryptowywanie pracy kamery i sterowania głównych postaci. Wymagania : dobra znajomość środowiska Unity. znajomość języków skryptowych Java Script oraz C#. umiejętność pracy zespołowej. kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia. Dodatkowymi atutami będą : znajomość trendów i rozwiązań użytych w grach z gatunku platformówek 2,5 D. doświadczenie na podobnym stanowisku. doświadczenie w pracy przy użyciu SVN i bugtrackera. znajomość i doświadczenie w używaniu pluginów do Unity : EZ GUI i Sprite Manager 2. umiejętność pracy w systemie Mac OSX. znajomość języka angielskiego. Oferujemy : Przyzwoite wynagrodzenie i bardzo dobre warunki pracy. Możliwość realizacji ciekawego projektu. Dogodną lokalizację biura. Elastyczne godziny pracy - możliwość pracy np. 3 dni w tygodniu (preferowane oczywiście 5). Miejsce pracy : Warszawa (praca w studiu). Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV lub/i portfolio na adres : [email protected] Prosimy także o podanie swojego numeru telefonu lub komunikatora internetowego. Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu tej oraz kolejnych rekrutacji zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833) aż do pisemnego wycofania zgody.”
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy