Witaj illusion.
Dzięki za pozytywne słowa:)
Jeżeli chodzi o studnię to pewnie będę jeszcze poprawiał dachówkę, bo jak na razie każdy dach w tym projekcie spędza mi sen z powiek i nocami spać przez to nie mogę, myśląc jak tu w bardzo fajny i prosty sposób odtworzyć dach, nie produkując miliona polygnów, a żeby był w miarę lub bardziej realistyczny:)
Nad teksturami jeszcze nie pracowałem, ale chyba już pora zacząć bo kończą mi się rzeczy do modelowania.
Unwrap jeszcze nie gotowy, muszę przemyśleć jak go podzielić na te wszystkie chałupy nie produkując znowu miliona tekstur.
Myślałem o wypaleniu, każdego domku, płotu, wieży osobno, aby cienie na budynkach były bardziej realistyczne, ale obawiam się że wtedy aby zachować dobrą jakość tekstur, zrobi mi suę na jeden domek przykładowo od 2-4 tekstur 2048x2048. Więc jak na razie czeka mnie ostre główkowanie nad tym:)