Skocz do zawartości

Groszq

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Groszq odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Dzięki, będę o tym pamiętał.
  2. Groszq odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    A gdzie ja napisałem, że chce pracować za kasę? Mnie obecnie interesuje tylko szansa na zdobycie doświadczenia.
  3. Groszq odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Na Skillshot już patrzyłem. Problem w tym, że jestem uczniem liceum i jak na razie nie miałem szans zdobycia doświadczenia w tworzeniu normalnych gier/projektów. Staram się coś znaleźć, ale w tym wieku jest mi naprawdę ciężko gdziekolwiek się zahaczyć...
  4. Groszq odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Czy ktoś z Was orientuje się, czy przypadkiem ktoś nie potrzebuje jakiegoś dodatkowego programisty w Unity3d?
  5. Groszq odpowiedział ledyr → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Klimat niczym z Alan Wake. Mhm fajna jest ta stacja :)
  6. Groszq odpowiedział Monio → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Potrzebujecie może dodatkowych rąk w dziale IT? Fajnie, że co raz częściej powstaja gry n unity3d bo to jest fajny silnik na web i platformy mobilne :) Co do grafiki to muszę już teraz stwierdzić,że klimat zapowiada sie na .genialny. Uwielbiam bajkowe klimaty.
  7. Groszq odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    A czy inne obiekty w tej samej odległości widzisz?
  8. Groszq odpowiedział Szczurek → na odpowiedź w temacie → Game Art
    W takim razie zwracam honor. Jednak nadal wygląda podobnie :)
  9. Groszq odpowiedział Szczurek → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Nie chciałem nic pisać, ale masz rację. Gra o której mowa w tym temacie jest strasznie podobna do tej podstawowej ktora jest wgrana w każde unity. Ja rozumiem, że można się uczyć dopiero obsługi tego fajnego programu ale tak naprawdę producenci Alien Breed zmienili naprawdę niewiele i nie wiem czy przypadkiem wykorzystywanie modeli 3d w swojej grze i pobieranie opłaty jest niezgodne z prawem.
  10. Groszq odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Rozumiem, przepraszam za problem.
  11. Groszq odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Owszem można znaleźć setki zdjęć z zaślepkami do góry jak i w dół również. Chodzi tylko o to, że jeżeli ta grafika jest tworzona do gry to podejrzewam, że chodzi o weterana w strzelaniu, więc moim zdaniem podniszczona broń, zaślepki do dołu i itd wyglądałyby naprawdę fajnie :)
  12. Groszq odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Znów się przyczepię, ale o wiele fajniej wyglądałyby te zaślepki jakby były w takim stylu, bardziej klimatyczne. Również nawet jak widać na zdjęciu poniżej pokrętła do regulacji ostrości powinny być niższe. Mam również takie pytanie - robisz najpierw model high-poly aby nanieść później szczegóły normal mapą na low-poly w grze?
  13. Groszq odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Przepraszam, że się czepiam, ale tą śrubkę przekręciłbym o 45 stopni. Myślę, że będzie się lepiej prezentować :)
  14. Groszq odpowiedział maciek.m → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Nie wiem czy to jest akurat dobry sposób ale ja robię takie rzeczy na zwykłym cylindrze, którego odpowiednio rozciągam. Potem tworzę box o pasujących wymiarach do śrubki. Ustawiam odpowiednio na wcięciu jakie ma być i za pomocą compound objects>probolean wycinam to co trzeba. Potem tylko usuwam niepotrzebne krawędzie i skończone.
  15. Piękny :) Ile czasu poświęciłeś na jego zrobienie?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności