Na Skillshot już patrzyłem. Problem w tym, że jestem uczniem liceum i jak na razie nie miałem szans zdobycia doświadczenia w tworzeniu normalnych gier/projektów. Staram się coś znaleźć, ale w tym wieku jest mi naprawdę ciężko gdziekolwiek się zahaczyć...
Potrzebujecie może dodatkowych rąk w dziale IT? Fajnie, że co raz częściej powstaja gry n unity3d bo to jest fajny silnik na web i platformy mobilne :) Co do grafiki to muszę już teraz stwierdzić,że klimat zapowiada sie na .genialny. Uwielbiam bajkowe klimaty.
Nie chciałem nic pisać, ale masz rację. Gra o której mowa w tym temacie jest strasznie podobna do tej podstawowej ktora jest wgrana w każde unity. Ja rozumiem, że można się uczyć dopiero obsługi tego fajnego programu ale tak naprawdę producenci Alien Breed zmienili naprawdę niewiele i nie wiem czy przypadkiem wykorzystywanie modeli 3d w swojej grze i pobieranie opłaty jest niezgodne z prawem.
Owszem można znaleźć setki zdjęć z zaślepkami do góry jak i w dół również. Chodzi tylko o to, że jeżeli ta grafika jest tworzona do gry to podejrzewam, że chodzi o weterana w strzelaniu, więc moim zdaniem podniszczona broń, zaślepki do dołu i itd wyglądałyby naprawdę fajnie :)
Znów się przyczepię, ale o wiele fajniej wyglądałyby te zaślepki jakby były w takim stylu, bardziej klimatyczne. Również nawet jak widać na zdjęciu poniżej pokrętła do regulacji ostrości powinny być niższe. Mam również takie pytanie - robisz najpierw model high-poly aby nanieść później szczegóły normal mapą na low-poly w grze?
Nie wiem czy to jest akurat dobry sposób ale ja robię takie rzeczy na zwykłym cylindrze, którego odpowiednio rozciągam. Potem tworzę box o pasujących wymiarach do śrubki. Ustawiam odpowiednio na wcięciu jakie ma być i za pomocą compound objects>probolean wycinam to co trzeba. Potem tylko usuwam niepotrzebne krawędzie i skończone.