Jump to content

Volatile-Vertex

Members
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Excellent

About Volatile-Vertex

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wreszcie znalazłem trochę czasu żeby zrobić porta na Blender Eevee i dodać parę rzeczy głownie chodzi o psa teraz scena ma trochę więcej sensu jeżeli chodzi o Ricka ;)
  2. Dzięki Dzięki, co do proporcji to z jednej strony się z tobą zgadzam, a z drugiej jakoś mi pasują takie przegięte proporcje akurat w tym konkretnym przypadku, być może za bardzo się zapatrzyłem na front view. Jeśli chodzi o render i Blendera to musze powiedzieć że jestem pozytywnie zaskoczony blenderem i eevee, główny powód dla którego się na to zdecydowałem to że nie muszę czekać na podgląd od razu widać jak będzie wyglądać finalny render po prostu mam słabego kompa ;) Wiadomo ze jest to wszystko w fazie rozwojowej więc brakuje pewnych rzeczy mi osobiście najbardziej obsługi SDS wszystko trzeba freezowac ale sss wygląda całkiem przyzwoicie zero noisa i nie trzeba czekać, czasem są problemy ze oświetleniem i cieniami ale da się to rozwiązać zwiększając rozdzielczość "shadow maps" wiem że nie było to tworzone z myślą o finalnych renderach ale bardziej jako viewport do pbr, no zobaczymy co im z tego wyjdzie jak na razie wygląda bardzo obiecująco.
  3. Trochę spóźniony fanart na Halloween ;) oryginalny szkic/rysunek Shane Glines MODO - modeling, base mesh, UVs ZBrush - sculpting Blender - render (eevee)
  4. Tutorial dla 3D World Magazine issue #226 (MODO, ZBrush) http://www.creativebloq.com/3d-world-magazine
  5. Dokładnie tak Libijczyków ;) Dzięki ciesze się że się podoba :D Dzięki, shader miał być plastikowy, powiem szczerze nie chciało mi się siedzieć dłużej nad ustawieniami bo zaczynał się pojawiać noise tu i tam, ale faktycznie jakiś lekki bump i specular/roughnes by nie zaszkodził. Render w MODO, modele tez MODO i trochę Zbrush ( jest za leniwy na retopologie ;) ), Nowy sezon już się zaczął tzn był już pierwszy odcinek. I na koniec siatki mam nadzieje ze w miarę czytelne.
  6. Dzięki, a co do sceny to takiej nie było w filmie ;) musiałem jakoś uprościć żeby dało się z tego zrobić podstawkę pod figurki.
  7. Spoko, tak myślałem że to modo, przy użyciu ich proceduralke i occlusion shader można uzyskać naprawdę ciekawe efekty nie jest to może substance designer ale daje rade.
  8. dzięki, a co do modelu to mixed podstawka, miecz, zęby i włosy to poly reszta sculpt
  9. Tak zwany mały szybki projekt/fanart akurat zdążyłem przed nowym sezonem ;)
  10. Zgadzam się z przedmówcami fajny model ładnie wyszło, jedno pytanie materiały/tekstury w modo?
  11. Spoko ci to wyszło co do krytyki czy uwag to mam dwie zrobił bym mu inne spodnie tzn luźniejsze tzw "overalls" i dodał źdźbło trawy/zboża w zęby w końcu to redneck ;)
  12. Coś co zaczęło się jako szybki projekt dla relaksu tzn miał być tylko Finn, a wyszło jak wyszło cały set, mam pomysł i listę figurek na cały 2 set tylko motywacji brak ;). Wrzuciłem to nawet na LEGO IDEA ale niestety nie przyjmują samych figurek. Rendery każdego minifiga osobno: https://volatilevertex.wordpress.com/portfolio/lego-adventure-time-minifigures-set-1/
  13. Dzięki ciesze się że się podoba :D Dzięki a co do wampirzycy to miałem trochę problemów z pozą tzn nie chciałem z tego pin-upa robić w końcu to kreskówka ;)
  14. Trochę to zajęło czasu ale w końcu się udało dwie ostatnie figurki może jeszcze dodam MagicMana jako riddlera.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy