Sebazx6r Posted September 5, 2016 Posted September 5, 2016 (edited) Zrobiłem w końcu lowpoly starego sculptu w celu szlifowania textur bakowania do lowPoly. Soft: Zbrush, Maya, Substance Painter/iray. I siateczki z viewportu: Edited September 7, 2016 by Sebazx6r
Graft Posted September 24, 2016 Posted September 24, 2016 proporcje leza strasznie Krytyka na temat proporcji jakoś nigdy mnie nie przekonuje :P
marekkonieczny Posted September 24, 2016 Posted September 24, 2016 Jak dla mnie fajne materiały zwłaszcza tego "skafandra" czy co to jest. Reszta jakoś nie przypadła mi do gustu. Ale i tak zazdroszczę talentu :) Pozdrawiam
Sebazx6r Posted September 24, 2016 Author Posted September 24, 2016 (edited) proporcje leza strasznie Polemizowałbym, choć sculpt który posłużył do LP jest stary. Wrzuce potem widok z orto. Najbardziej mi sie nie podoab okolica miednicy ale już nei chciał nic poprawiac tylko pociwczyc LP. Tu chyba ma dłuższe przedramiona. Data sculptu. 30-09-14 [video=youtube_share;otZ9HYgKFzU] Ale i tak zazdroszczę talentu :) Żaden talen ;). Żaden też ze mnie designer wyszło jak wyszło. Jestem w miarę zadowolony jako ,że sculpt leżal chyba z rok jak nie 2 na dysku ja postanowiłem go odkurzyć do Low Poly. trochę rzeczy bym zmienił ale nie jest źle. Ogólnie dziękuję za komentarze nawet te negatywne bo są motoryką do dalszego działania. Myślałem ,że spłynie po modelu jak po kaczce i nikt się już nei odezwie. Edited September 24, 2016 by Sebazx6r
Volatile-Vertex Posted September 25, 2016 Posted September 25, 2016 Spoko ci to wyszło co do krytyki czy uwag to mam dwie zrobił bym mu inne spodnie tzn luźniejsze tzw "overalls" i dodał źdźbło trawy/zboża w zęby w końcu to redneck ;)
blazejbobek Posted September 26, 2016 Posted September 26, 2016 Jestem na tak :) Rozudowałbym maskę i "zbroję", ponieważ te 2 elementy najbardziej mi się podobają :)
pbcg Posted September 27, 2016 Posted September 27, 2016 Witam Mnie się podoba, jak wspomniał Graft różni ludzie mają różne proporcje.
Recommended Posts