Skocz do zawartości

Tom3k

Members
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Tom3k's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

14

Reputacja

  1. Pozwoliłem sobie nałożyć A na B jako Overlay 25% opacity
  2. Jest okej jak dla mnie. Rzeczy do których mogę się przyczepić to te krzaczory przed budynkiem, wyglądają jakoś za bardzo identycznie. Druga sprawa to ta droga / chodnik - wygląda jakby była mokra. Rozumiem, że wcześniej padało?:P Duży plus natomiast za zieleń.
  3. Ustawienie światła w scenie: Polecam :)
  4. Witam. Dużo czasu minęło od ostatniej mojej zabawy z maxem jak widać. Standardowo brak czasu, jednak teraz znów postanowiłem wrócić do zabawy :) Po tak długiej przewie chciałem spróbować czegoś innego, niż tylko ściany, meble itp. Na początek wymodelowałem coś takiego: Refka Jest to mój pierwszy tego typu model, tj. coś innego niż kanciate mebelki. Trzeba się rozwijać :)
  5. https://www.google.pl/search?q=volume+light+mental+ray
  6. PPM na plane-> Object Properties->zakładka General-> odznacz Visible to Camera
  7. Witam. Mam taki problem, że po utworzeniu sobie przy pomocy pluginu Forest Lite 4.0.3 odpowiedniego dla siebie obiektu, nie mogę go skonwertować do Editable Poly/Mesh w celu dalszej obróbki. Coś przegapiłem? Czegoś nie zaznaczyłem? Proszę o pomoc. edit znalazłem odpowiedź na stronie producenta http://www.itoosoft.com/forestpack/reference/differences.php
  8. Cześć. W czym rysowałeś plan z obrazka?
  9. Świetne prace, jest moc, jakość i klasa. Ładne światło. Czym świecisz?
  10. Z aliasingiem cały czas walczę, mam nadzieję, że w końcu mi się uda :) To rozmazanie to wina z-depth, a raczej moich złych ustawień ;) Ostrzejsza wersja Dzięki za uwagi.
  11. Tom3k

    Modelowanie sofy

    http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/sofamodeling/sofa_modeling.html klasyk
  12. Tom3k

    Jak zrobić NEWSy

    javascript, jquery, php - słowa klucze
  13. Pokazałeś klasę. Bardzo fajne 3cie ujęcie.
  14. Kolejne wypociny, tym razem łazienka. Od razu napiszę, że widzę niedociągnięcia materiałów - cały czas pracuje nad tym. Poza tym zepsułem mapowanie w niektórych miejscach, no i światła ;d No ale wrzucam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności