GrzegorzP
Members-
Liczba zawartości
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
GrzegorzP's Achievements
Newbie (1/14)
10
Reputacja
-
Renderowanie podzielone na obszary
GrzegorzP odpowiedział GrzegorzP → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Tak, przepraszam nie napisałem tego. Chodzi o 3dsMax 2013. -
Witam. Mam do wyrenderowania kilka bardzo dużych obrazów (10000x6500px). Wczoraj zacząłem renderować i po kilkunastu godzinach pracy brak prądu spowodował skasowanie renderu. Jak podzielić duży render na kilka mniejszych obszarów, które później będę mógł skleić np. w Photoshopie. Prosiłbym o link do jakiegoś tutoriala lub opisanie procesu.
-
Koleś na poniższym filmiku nakłada sobie szybko i łatwo tekstury na określone poligony. Gdy ja próbuje zrobić to samo to tekstura nakłada mi się na cały obiekt, a nie na tylko zaznaczone poligony. Co robię nie tak? Mental, 3dsMax 2013
-
Cześć. Robię miasto w 3d i zatrzymałem się na bloku z wielkiej płyty. Mianowicie chcąc przyoszczędzić na poligonach postanowiłem nie modelować okien, ale zamiast tego uzyskać efekt głębi poprzez "bump map". Niestety nie wiem jak się uporać z jedną rzeczą, spójrzcie na ilustrację. Na pierwszym zdjęciu kiedy kamera jest blisko obiektu to krawędzie bump mapy są wyraźne, natomiast przy widoku z daleka na blok, krawędzie nie są już takie ostre. Nie mam pojęcia jak to ustawić aby przy widoku z daleka ta bump mapa się nie zlewała, ale zachowała proporcje. 3ds max 2013, mental ray Pomocy i pozdrawiam
-
Nie wiele mi to wyjaśniło. Czy mógłbyś napisać dokładniej jak to zrobić? Nie jestem ekspertem w tym programie :/
-
Czy da się ustawic "enviromental map" w taki sposób aby obraz był widoczny w odbiciach, lecz nie był widoczny w tle renderu? Jeśli tak to bardzo proszę o podpowiedź jak to zrobić.
-
Będę rezygnował z renderowania grafiką w takim razie. Dołożę 200zł na lepsze chłodzenie i podkręcę procesor. Dzięki wszystkim za odpowiedzi :)
- 15 odpowiedzi
-
Hej Mam kilka pytań. Korzystam z 3ds Max Design 2013, do tej pory renderowałem wszystko procesorem i5 2500K 4 x 3.3GHz (jest opcja podkręcenia do 4.7 z której myślę skorzystać), ale chciałbym sprółbować renderować na karcie GeForce GTX 560Ti. Nie znam się za bardzo na silnikach renderujcych dlatego korzystam z podstawowego Mental Ray, i zastanawiam się czy obsługuje on renderowanie GPU, bo nie potrafie znaleźć opcji w 3dsMaxie gdzie mógłbym przełączyć z cpu na gpu. Zastanawiam się też czy lepiej wyjde na renderowaniu podkręconym procesorem czy na tej karcie graficznej. Pozdrawiam
- 15 odpowiedzi
-
Rozumiem, ten efekt jest właśnie w programagch do generowania fraktali. Po przeniesieniu fraktala z generatora do 3ds maxa chciałem go w podobny sposób "pokolorować". Jest to w ogóle możliwe? Jeśli nie to zaproponujcie sposób w jaki mógłbym przynajmniej zbliżyć się do tego efektu.
-
Wiecie jak się nazywa taki rodzaj tekstrurowania, czy tam nakładania kolorów, w taki sposób jak na przykładzie? Dobrze to widać na fraktalach, gdzie zewnętrzne warstwy mają określony kolor a te głębiej mają jeszcze inny. Podejrzewam że ma to związek z gradientem. Nie wiem pod jakim hasem szukać tutoriali. Pomóżcie.
-
Witka Chwile temu zrobiłem taki mały projekcik którym chciałem się tutaj podzielić. Oczywistym jest że dupy nie urywa, ciężko to nazwać "animacją" (sam ruch kamery) i generalnie jeśli o umiejętności chodzi to bieda z nędzą ale trudno, było for fun :) Pozdrawiam
-
Witam Rozglądam się ostatnio za darmowymi pluginami do 3ds Maxa które pomogą mi tworzyć fraktale. Czy znacie jakieś dobre pluginy, korzystaliście może z jakiegoś, albo z jednego z poniższych pluginów? Czy będą chodzić pod wersję 2013? Znalazłem coś takiego: 1. Fractal Maker 1.1 2. Spline Curve Control 1.2 3. Parametric Array 4.1 4. Debris Maker 2 5. Mathsurf Jeśli któryś z nich nie jest darmowy to powiedzcie, bo może źle przeczytałem. Wiecie coś o tych pluginach? Pozdrawiam :)
-
- architektura
- fractals
-
(i 3 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam. Czy znacie jakieś strony z pracami z dziedziny grafiki cyfrowej, druku cyfrowego? Na behance bardzo rzadko można trafić na tego rodzaju prace, a w sieci bardzo rzadko można trafić na DOBRE prace. Zarzućcie cokolwiek. Pozdrawiam.
-
- biennale
- druk cyfrowy
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Orthographic render, kiepska jakość.
GrzegorzP odpowiedział GrzegorzP → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Naprawiłem problem powiększając całą scenę. -
Orthographic render, kiepska jakość.
GrzegorzP odpowiedział GrzegorzP → na temat → Rendering / Lighting / Shading
Masakra, i rozdzielczość renderu nie ma znaczenia...