-
zbrush - zmiana rozdzielczości generowanych textur
witam, z racji tego ze jestem niecierpliwym człowiekiem acz wytrwałym, a tej informacji szukałem kilka dni i przeklinałem, a dopiero cudownym zbiegiem bezmyslnego klikania udało mnie sie to rozwikłać, bo to jest tak mała i oczywista rzecz ze nikt tego nie opisuje, a czesto spotkałem sie z pytaniami o to, wiec pisze w radości do wszystkich tych których do denerwowało jak mnie: zmiana rozdzielczośći generowanych bitmap w ZBrushu: Tools > UV Map > najlepiej zrobić to na samym początku, po imporcie przed wszelkimi innymi poczynaniami :)
-
Bitwa 3D: Zagubiona mrówa.Definitywnie koniec.
bardzo przyjemna scenka, grzybek jest wypasiony, wszystko inne także, tylko mrówek coś nie tak, hmmm za bardzo zabawkowy do reszty sceny jakoś mi nie pasuje, wolał bym bardziej zblizoną wersje do realnej, coś pół na pół Pozdrawiam, miłej pracy życze.
-
Scena 3D: Kuchnia
hmmm nie podoba mnie sie ogólnie kolorystyka :( dziwnie to wygląda jak z domku dla lalek, wisząca szafka z szybkami jakaś taka staromodna, zreszta nie ważne, może zrób rendera ze wszystkimi drzwiami mebli z takim chromem jak na piekarniku i kolor blatu na jakiś techniczny np ciemno szary marmur (może być sztuczny :) ) jedna ściane zrób w jakimś mocnym kolorze (może granatowy jakiś ładny) a drugą białą, obie z lekkim połyskiem, zakryj tą brzydką rure w kącie prosze. Od razu się przyznaje, że nie posiadam wiedzy o projektowaniu wnętrz, to może wyjść tragicznie moja wizja w praktyce ;) Pozdrawiam
-
Silver Award: Koloseum
wszystko fajne i prześliczne ale płachta najlepsza, zamawiam render płachty z innego ujęcia :)
-
Wiz: 1sza vizka :/
i czasen nielamy którym żaden inny engine renderujący nie działa prócz scaneline'a :) jak na pierwszą wizke to mnie sie podoba, mi wizki idą jak krew z nosa :) - póki co
-
kasowanie postów, wycinanie fragmentów wypowiedzi itp.
myśle, że kwestia linków do materiałów niecenzuralnych została dawno opracowana etycznie (wspomniane "od lat 18 - wchodzisz na własną odpowiedzialność") i zabiegi "kosmetyczne" z ich kasowaniem nazwał bym nadgorliwością, to takie moje skromne zdanie, acz kolwiek bicie się batogiem albo oddawanie kału na kolege w stylu np: jackass uważam za mało wysublimowanym "żartem" aby był "rzeczą zabawną" :) gorzej jeśli były by kasowane prace z powodu np "niecenzuralności". oznaczyć textem 18+ i załatwione. :) hehe w sumie to w bazie danych jest podana data urodzin, więc można jakis skrypcik machnąć co by nieletnich nie wpuszczał :)
-
Wizualizacja : Moscow Tower
brak słow aby wyrazić szacun, ide sobie podciąć żyły ;)
-
Vray: samoczynna zmiana jasności
ano to by coś wyjaśniało, tylko mój v-ray 1.09 nie ma zakładki light cache :) chveti - nie mam takiej opcji :)
-
Syrena 2007 konkurs Designforum
nie rób kierownicy, zanim Polska wyprodukuje taką syrene to auta będą sterowane myślą błahahahaha fajne autko z założenia ale jakiś przykrótkawy mi sie widzi lekko
-
Bitwa 3D: Gile na jarzębinie - NOW WE FIGHT!
kolibry mają ukryte nóżki w puchatych wypustkach, nie widać ich
-
Scena 3D: Mój pokój
wiekszy render jakieś dziwne światło ma i ten błenkit koło kaloryfera, hmmm, 10-tka wyglądała najkorzystniej :-) pozatym bardzo fajnie wygląda
-
Vray: samoczynna zmiana jasności
dlaczego Vray zmienia jasność renderu? renderuje 5 razy i za każdym razem jest inna jasnść, np.: biel "skacze" od 240 do 255, przy renderowaniu animacji jest to irytujace, jak to okiełznać? może ktoś z was wie? Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne zainteresowanie.
-
Postać 3D: Szczur
hahaha chyba trzeba wystosować list do zielonegogroszka, o profanacji szczura, niech zorganizują manifest przeciwko wariackim przedstawieniom zwierząt w sztuce i rzemiośle, jak dla mnie to jest szczur zalaminowany, zaduszony, nieszczęśliwy, autor powinien się wstydzić swojej twórczości ;-)
-
Postać 3D: Szczur
wyglada jak lodowy topniejacy szczur hehe
-
Postac 3D:Alien Marine
total nakmin, bo "fajne" to za słabe słowo :-) nareszcie coś niekonwencjonalnego
LHT
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta