-
Rymin
Dzięki! Zamysł jest taki żeby zrobić taki "udawany" katalog różnych towarów i później sobie druknąć dla frajdy(a może będzie służyć jako portfolio). Trochę gunów już jest, teraz mechy, drony itd. Ale przy obecnym tempie to jeszcze kilka lat:) Ta prezentacja nie pomaga niestety bo trochę nad tym schodzi ale fajnie się wyróżnia mam wrażenie.
- Rymin
- Rymin
-
SpeedSculpt/Paint 2021/03/20 ankieta
Temat zbiorczy: "kotojeleń", "lagun" i inne "legendarne" stwory z miejskich legend:)
-
Rymin
Wziąłem ostatnio swoje stare prace i zrobiłem overpaint żeby sprawdzić czy coś przez te lata człowiek się poprawił:) Skupiałem się głownie na kolorach bo to u mnie zawsze kulało. Czasem pracuje się codziennie i nie zauważa postępów ale jak się porówna takie prace to widać ,że idzie to w dobrą stronę. Najfajniejsze jest to, że od kilku lat prawie w ogóle nie maluję takich rzeczy, bardziej człowiek robi te concepty, szkice i 3d w robocie a progress w malowaniu też jest. Także grunt to ciągle pracować a te skille będą się uzupełniać mam wrażenie:) Postaram się też regularnie updatować teczkę bo jest mocne postanowienie robienia większej ilości swoich rzeczy.
-
SpeedSculpt/Paint 2021/03/20
- SpeedSculpt/Paint 2021/02/15 ankieta
Łowca jest super ogólne więc powinien przypasować każdemu myślę. A w przypadku terminatora to będzie zasyp "Arnoldów":)- Teczka 3D - Blender
Sam też zrobiłem szybki over. Tak jak EC pisał- dobrze jest pokazać dominującą- nie mieszczącą się w kadrze w całości. To zawsze dodaje skali. Wywaliłem te humbaki - moim zdaniem nie są potrzebne a odbierają trochę z całej sceny. Zwróć uwagę na oczy- czy większe w stosunku do reszty tym bardziej bajkowe się robią a nie straszne i też sugerują inną skalę. Zobacz że wieloryby np mają bardzo małe oczy w stosunku do reszty ciała(praktycznie ich nie widać z daleka). Nad designem tego szczupaka też bym trochę popracował bo za bardzo "rybnie" mi się kojarzy a przez to mniej strasznie:)- Teczka 2D: RaVirr
Hej Ravirr- fajny ten ostatni obrazek ale ja bym go potraktował jak porządny szkic przed finalnym podejściem:) Ma potencjał tylko musiałbyć przysiąść i zaprojektować te elementy ciekawiej. Możesz nawet walnąć to w blenderze - takie ruinowe rzeczy się mega łatwo robi akurat więc nie powinno być trudno z twoimi umiejętnościami w 3d. Wiesz, jak dołożysz do tego drugie tyle pracy co już włożyłeś to będziesz miał fajny art do portoflio a nie kolejny obrazek po prostu(chodzi mi o np tego potwora z tyłu itd). Z uwag technicznych to ciągnie cię w stronę "monochromu"- przy takim mocnym świetle i pustynnym podłożu miałbyś tam o wiele więcej światła odbitego i cienie nie byłyby czarne(to akurat tendencja z większości twoich prac zauważyłem). Wrzucam poglądowy szkic. Dodatkowo zwróć uwagę na skalę tekstutr bo niektóre elementy które są dalej od nas mają większe tekstury niż te bliżej nas co wybija trochę z imersji. Ogólnie dobra robota i z chęcią bym zobaczył po prostu bardziej dopieszczoną wersję dlatego tak narzekam:) Pozdrawiam- Teczka 3D - Blender
Wszystko zrobione w photoshopie z ogólno dostępnych brushy- nic specjalnego nie było użyte. Wrzucone są dwa zdjęcia (dosyć niechlujnie zresztą bo to szybki overpaint)- tekstura tego statku i tekstura morza. Oba na warstwie overlay ale jak byś chciał to robić porządnie to trzeba by dłużej podłubać żeby to miało bardziej spójny charakter. Pozdrawiam i czekam co następne prace.- Teczka 3D - Blender
Jak mogę dodać swoje trzy grosze to trochę skala mi tutaj nie gra. Te detale na rękach, fale na morzu, statek sprawiają wrażenie, że ten potwór jest wielkości człowieka i bawi się zabawką:) Dodałbym też spływającą wodę z niego żeby dodać skali i życia do całości. Rozróżniłbym też może delikatnie materiał i np zrobił te macki dużo bardziej "śliskie". Wrzucam szybki overpaint o co mi chodzi:)- Obiekty3d: Coś na wzór teczki ;]
Ogólnie pro robota- podziwiam za skilla. Jeśli miałbym coś dodać żeby to wyciągnąć na wyższy poziom to: dla mnie trochę całość za brudna (ale to bardziej kwestia gustu), natomiast bym bardziej zróżnicował te elementy ubrudzone od tych mniej ubrudzonych. Większość tych zabrudzeń jest też jakby "jednokierunkowa" i zmiania się na każdej ściance - może to trochę psuje wrażenie. Dodałbym jakieś decale - to zawsze dodaje +1 do zajebistości i wiarygodności. Zrobiłem nieudolny overpaint - może cię zainspiruje do własnych zmian. Pozdrawiam- Speedsculpt/paint 25/06/2020 - Zamek
Bardziej "study" szkockiego zamku ale zamknąłem się w jakieś 2 godziny więc podrzucam jako speedpainting.- Szkicownik: Myth
W tym Wipie uważaj na nogi bo teraz wygląda jakby stał centralnie na wprost a góra ciała jest jednak fajnie wygięta. I lewa ręka- przedramię ma skrót perspektywy jakby wychodziło przed niego a skoro trzyma miecz to powinno być za nim. Możliwe ,że te błędy wynikają z jakości szkicu i wiesz o tych rzeczach ale pytałeś to piszę:) Pamiętaj, że fajna poza w postaci bardzo fajnie może sprzedać wiele "feelingu". Zobacz jak Six more Vodka fajnie przedstawiają postacie- to jest fajna referencja myślę. Powodzenia!- Sebastian Szmyd
- SpeedSculpt/Paint 2021/02/15 ankieta
Powiadomienie o plikach cookie
Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności