Postanowiłem zrobić całą postać od zera żeby sprawdzić co już umiem. Narazie wrzucam wipa, więc niektóre elementy mogą odstawać trochę od reszty. Jakieś sugestie/porady co do rozmieszczenia elementów, designu itd. mile widziane.
Pobawiłem się troche w enviro i zrobiłem małą scenkę. Dużo by można jeszcze poprawiać ale chcę już zacząć nowy projekt. I tak miał być tylko stworek a skończyło się na tym:
Tym razem zamiast kopiowania postanowiłem się troche pobawić anatomią i wyrzeźbić jakiegoś stworka. Jeszcze go upozuje i dorobie środowisko bo myślałem nad umieszczeniem go w jaskinii. Najbardziej obawiam się tego jak polypaint wyjdzie.
Twoje prace się nie wyświetlają poza tą ostatnią, przynajmniej u mnie. Fajny klimat, dodaj troche uszkodzeń albo czegoś żeby rogi nie wyglądały jak wygenerowane.
Poprawiłem stopy, dłonie i włosy i spróbowałem w końcu keyshota, pora przejść do nowego projektu, myśle nad stworzeniem czegoś zupełnie z głowy, taki freestyle :p.
Siemka, wrzucam wipa z tego nad czym ostatnio pracowałem - "David" Michała Anioła. Prawą dłoń postanowiłem zrobić w normalnym rozmiarze w przeciwieństwie do oryginału. Nie wiem czy udało mi się odpowiednio oddac pozę. Będe jeszcze poprawiać stopy, wlosy, proce itp.
Sebazx6r - Dzięki za ciekawy link, że też wcześniej sam nie znalazłem tego wywiadu. Co do podobieństwa to rzeczywiście czasem spędzam kilka godzin wykonując milimetrowe zmiany tu i tam żeby sprawdzić czy choć trochę zbliżę się do oryginału a i tak wychodzi jak widać :).
Wrzucam kolejną główkę. Był Brad to teraz Angelina Jolie. Jak zwykle się męczyłem z okolicą oczu, chyba pora przystopować z rzeźbieniem i pouczyć się więcej anatomii czaszki :p
Wrzucam kolejną glówkę, miał być Brad Pitt ale sam nie wiem jaki wyszedl poziom podobieństwa. Ucho jest do bani bo użyłem zremeshera zanim je uformowałem i topologia przeszkadzala :p Krytyka mile widziana.
Dla porównania http://freehighresolutionimages.org/brad-pitt-hd-background-wallpaper-39-hd-wallpaper.html
Fajne studium mięśni aż sam nabrałem ochoty na zrobienie czegoś podobnego. Ogólnie ładnie postęp widać, chciałbym coś takiego umieć wyrzeźbić po tylko dwóch miesiącach nauki :)
Troche czasu mineło od kiedy coś wrzuciłem bo skupiłem sie na większym projekcie, ale że retopo i wypalanie tekstur zbyt twórcze nie jest więc postanowiłem troche odpocząc i pobawić sie troche główkami i anatomią.
Ostatnio troche mniej czasu spędzam przy zetce, nauka itp. ale troche ćwiczyłem dłonie i o to wynik. Detal dość eksperymentalny, sprawdzałem jak będą wyglądać różne alfy.