Skocz do zawartości

groh

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. groh odpowiedział hepawel → na odpowiedź w temacie → Blender
    Kaleidoscope Add-on moze ci to pomoże https://gumroad.com/blenderskool
  2. groh odpowiedział SkagGully → na odpowiedź w temacie → Blender
    Znajdź Display Driver Uninstaller (DDU) i usuń wszystkie sterowniki graficzne. Zainstaluj świeży pakiet sterowników. Tak karta na pewno obsługuje wszystko co trzeba.
  3. groh odpowiedział ludzik_3d → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    ehhh. Wszyscy niezadowoleni spodziewali się uniwersum Blade Runner`a według wizji Ridley Scott. Cyberpunk to inne uniwersum i inne przesłanie.
  4. groh dodał odpowiedź w temacie → w Aktualności (mam newsa)
    Jak ktoś się jeszcze nie zetkną z próbkami nowych możliwości Blendera 2.8 takie małe demo: Wykorzystany w materiale nowy silnik EEVEE czasu rzeczywistego, to jedna z nowości jakich możemy się spodziewać w nowej odsłonie.
  5. Patrz na to przez pryzmat ceny dobrej karty graficznej do renderowania. To i tak się opłaca
  6. groh odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    Ja bym to tak zrobił
  7. groh odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    Bawił sie ktoś AMD ProRender i zadziałał mu RPR denoiser ?
  8. groh odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    @Zuorion Dzieki :)
  9. groh odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    CZy jest jakiś sposób na konwersje krzywej typu Path na Bezier?
  10. groh odpowiedział Vaticinator → na odpowiedź w temacie → Blender
    Classroom 8:50 sprzęt jak wyżej; fishy_cat 3:56; koro 6:20 ale przy kafelce 16/16 pixeli 5:23
  11. groh odpowiedział Vaticinator → na odpowiedź w temacie → Blender
    AMD TR 1950X - BMW 2:45 /2:47 :) Blender 2,79 - resztę testów zrobię przy okazji - generalnie GPU już mnie średnio interesuje przy obecnych cenach
  12. groh odpowiedział Freeztyle → na odpowiedź w temacie → Maya
    Nie znam Mayki ale znam Blendera i często importuje do niego rożne dziwactwa. Przydatny jest Autodesk FBX Converter. Spróbuj prze konwertować OBJ do FBX w nim. Moze importer FBX w Mayce jest sprytniejszy ... :) Jeszcze został Albemic do sprawdzenia. Tego nie miałem okazji przetestować jako export no ale moze...
  13. groh odpowiedział Freeztyle → na odpowiedź w temacie → Maya
    a próbowałeś FBX. Export z blendera jest całkiem spoko, moze tu się sprawa rozwiąże
  14. groh odpowiedział Pavulon 13 → na odpowiedź w temacie → Architektura
    Fajnie wyszło :D ale jedna rzecz która mi się rzuciła w oczy to tekstura drewna na słupach. no nie możliwe żeby drzewo miało takie roczne przyrosty.. :D Po za tym belki sie wycina w wzdłuż a nie w poprzek pnia ( i pień by musiał mieć średnice kilku metrów). Inna sprawą jest ze pewnie klient by tego nie zauważył.. :)
  15. groh odpowiedział diman0208 → na odpowiedź w temacie → Blender
    Taka szybka wersja bez bawienia sie layerami. Materiał emission ktory nie oświetla sceny ale się odbija. Nie wrażliwy na inne źródła światła. Jak by się miał nie odbijać mozna wyrzucić mix shader podłączony do glossy depth.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności