Skocz do zawartości

SebastianSz

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. ZiN

    SebastianSz dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Jak malujesz ze zdjęć to też wrzuć, łatwiej wtedy pokazać różne rzeczy. Na takim overpaincie bez ncizego to ja też zgaduję i z głowy robię i jakieś własne maniery zaburzają tą poprawność :) To studium Sargenta fajnie wyszło, może porób takich więcej? Studiowanie głowy na portretach Sargenta to naprawdę dobry kierunek. Przypatrz się też jak on włosy malował, bo jego włosy są bardzo malarskie i niezamęczone, a jednocześnie bardzo realistyczne i przyjemne dla oka.
  2. ZiN

    SebastianSz dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    @ZiN Mi najbardziej się podobają te dwie ostatnie w górnym rzędzie od prawej - ta smutna i ten elf z wielkim kinolem. Study Sargenta też dobrze wyszło, szkoda, tylko że łysy :) Nie mogłem złapać tego co mi nie leży w tych głowach, ale @kengi dobrze to opisał - efekt jakby byłby przeciągnięte tylko liquifiem. Daj każdemu jakąś konkretną osobowość i od początku pod nią modyfikuj bryły. Wydaje mi się też, że usta są często trochę dziwne, jakby strasznie ściągali kąciki ust w dół. Fajna martwa natura, taki szybki overek: więcej światła odbitego. Ten pomidor na bank rzuca czerwone światło na owoce obok. Może nie być to super wyraźne (zależy od światła jakim całość jest oświetlona) ale warto je podkreslić. Światło odbite bardzo pomaga w określeniu odległości między przedmiotami i bardzo dobrze tworzy iluzję bliskości obiektów. żywsze kolory. Ciężko zrobić zbyt czerwonego i soczystego pomidora :) Będzie wyglądało lepiej. kolory w cieniach. U Ciebie cienie są takim płaskim szarym - dodaj w nich nieco światła odbitego od obiektów rzucających te cienie i trochę koloru ambientu. więcej ambient occlusion, żeby nie lewitowały tak nad talerzem. może trochę kolorków na stole? Jakieś niebieskie przebarwienia malarsko sugerujące zimne, ambientowe światło? I można pod pomidorem trochę ciepłych barw subtelnie dodać, bo pewnie trochę się od niego tam odbija krawędzie cieni - im bliżej obiektu rzucającego cień tym ostrzejsza krawędż. Dlatego bezpośrednio pod pomidorem będzie bardzo ostra, a już dalej nieco mniej. Do tego te gałązki pewnie wpływają na kształt cienia - można ich cień dodać to ciekawsze będzie. Ogólnie to przede wszystkim więcej światła odbitego - chciałem tylko to poprawić, ale się rozpędziłem i radośnie sobie malowałem :P
  3. SebastianSz dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
  4. SebastianSz dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    @ropuch81 Zajebiste szkice, naprawdę fajnie to wygląda. Ale chyba trochę ta skala się zgubiła na ostatnim wykończonym. Można trochę podkręcić kolory i walor, żeby wzmocnić to uczucie wielkości i skali i pokombinować z ziemią na pierwszym planie, żeby lepiej współgrała z tłem. Odsunąłbym też trochę od prawej krawędzi, żeby zasugerować, że tam jeszcze coś z tyłu jest, powinno dodać odległości i skali. Tak przykładowo co mam na myśli:
  5. No tak, niby człowiek to wie, ale jednak nie da się od tego tak odciąć. Tak sobie chyba tylko retorycznie biadolę i gorzkie żale wylewam :D Po prostu jak oglądałem ten filmik o "information superhighway" (te retro określenia:P) to uderzył mnie rozdźwięk między tym, jak bardzo pozytywnie o tym w tamtych szczenięcych latach myślałem i jak mnie to fascynowało, a tym jak dzisiaj na to patrzę. I tak se filozuję czy to nieunikniona kolej rzeczy, czy może faktycznie można było Internet zrobić lepiej, a jesli tak, to jak?
  6. Jak to się stało, że ta fascynująca przyszłość pełna zaawansowanych technologii, nieskończonych, zadawałoby się, mozliwości jakie dawały komputer i Internet w latach 90. tak bardzo dzisiaj zbrzydła? Nie mówię to o niedocenianiu zasług rozwoju technologicznego w ogóle - oczywiście, że bez tego bardzo wiele byłoby niemożliwe, większość z nas pewnie w ogóle jakimikolwiek artystami by nie została bez Internetu i tutoriali, ja na pewno :D Raczej o tym ile pary z tej technologii idzie kompletnie w gwizdek - informacyjny chaos, boty, spam, brainrotowe shorty/tiktoki, AI slop, itd. Czy to po prostu nieuchronnie coraz bliższy wiek starczy, wypadkowa malkontenctwa i spowszednienia tych rzeczy, czy coś jednak poszło nie tak po drodze?
  7. SebastianSz dodał odpowiedź w temacie → w Galeria
    No, te ramki to zawsze są problematyczne kompozycyjnie... Komu to wogle poczebne, ludzie powinni nasz art podziwiać, a nie jakieś tam cyferki i zasady czytać i w gierki grać :D
  8. Mi się jakiś czas temu w końcu udało, po 20+ latach grania! Jeszcze tylko kompa an Average pokonać w Master of Orion 2 i życie całkiem spełnione :P
  9. Nie jesteś do końca sam, aczkolwiek mi HoMM3 aż tak nie podszedł bo wolałem pikselowate HoMM2 i do dzisiaj dwójka bardziej mi się podoba wizualnie. Natomiast widzę, że za muzykę odpowiada Paul Romero, czyli oryginalny kompozytor do hirołsów i do "normalnych" Might and Magiców od 6 w górę. Soundtrack do MM6 to absolutne złoto, szczególnie muzyka w miastach. Szkoda, że nikt nie robi czegoś retro w stylu MM6/MM7, jak już to jakieś grid-based dungeon crawlery, a to nie to samo. Jedyne co to Call of Saregnar ale to jednosobowy projekt i idzie baaaaaaaardzo powoli... Ale te lowres sprite'y są tak zajebiste, jak się może to nie podobać xD
  10. Może i tanio, ale za to chujowo :D Czy tak się kasa zgadzać będzie to nie byłbym tego taki pewien, biorąc pod uwagę obecne spadkowe raczej trendy i dość nasycony rynek. Nie znam się na marketingu, ale patrząc na ostatnie gry, które miały spory negatywny PR (Veilguard, Avowed, AC Shadows) to jakoś nie przełozyło się to na spekatakularny (czy w ogóle jakikolwiek) sukces. W AC Shadows grało na wczorajszą premierę raptem 40 000 ludzi na Steamie, dla porównania to w MH:Wilds grało 1 400 000... Więc nie wiem czy ten clout na YT i twatterach naprawdę tak zajebiście działa. Różnica z mikrotransakcjami, a takim szajsem z AI jest taka, że mtx poza hejtem generuje realny hajs tu i teraz, trailer z AI nie.
  11. Oczywiście to są szachy 5D, wielki test prowadzony przez najświatlejsze umysły, nic nie rozumiecie ludzie małej wiary!
  12. Haha, co za syf xD
  13. No i ejaj wygryzło ludzi nawet z tańczenia bredgensa (taniec na głowie, jak ktoś nie wie) :( Walk, Run, Crawl, RL Fun | Boston Dynamics
  14. SebastianSz dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Hej @Maksym_j, fajna postać, z potencjałem :) Pobawiłem się trochę Twoją pracą, i taki efekty: Nawet nagrałem speedpainta: StreamableWatch 2025-03-18 13-06-03 - Copy(1) (online-video-cutter...Trochę eksperymentowałem bo nie miałem jakiegoś pomysłu na efekt, więc jest sporo takiego randomowego dłubania i próbowania. Ale tak często wygląda to w praktyce w digitalu, gdzie tego efektu się trochę po drodze szuka. Generalnie to głowę tylko malowałem, plus te gluty i światełka na reszcie. Głowę malowałem w większości hard round bez opacity, ale potem już normalnie bo mi się nie chciało ;P Co mógłbyś poprawić: design głowy. To jest focal point siłą rzeczy, więc fajnie jakby była jakoś bardzo cool i ciekawa. Czacha to zawsze bezpieczne wyjście, zresztą tematycznie tutaj pasuje. kolory. Nawet jako zwolennik mało nasyconych kolorów i szarości to tutaj za bardzo tak jest, jednak musi to być czymś uzasadnione. Tutaj IMO nie pasuje, te kolory są bardzo wyblakłe i takie zlewające się w bloby. Mamy tutaj radioaktywnego, toksycznego glutostwora, może mieć spokojnie więcej powera w kolorach. Dodaj jakieś color dodge, nasycone światła itp. jak to roztapiający się glutostwór to niech się roztapia z przytupem :) Wincyj ściekającego gluta color scheme. Jakiś ogólny pomysł na kolorystykę. Finalnie dałem fioletowe tło z zielonym stworem, bo to dośc kontrastujące kolory, plus akcenty czerwone na głowie. Można to podkręcić jeszcze. A i jeszcze jedno - "loose" to "luźny", tracić/przegrywać to "lose", przez jedno "o" :) Różnią się też wymowa: loose - lus, lose - lu:z
  15. SebastianSz dodał odpowiedź w temacie → w Hardware
    No ja tam zawsze mówię co za firma, choćby po to żeby samemu się oswoić :D Ale ofc @kengi masz rację. Mogliby chociaż na polski rynek jakiś myślnik dać i zrobić Hu-Ion, Hugh Iron by się zrobił wtedy, nawet nie tak źle i by się ukryło tego chuja :D Nic takiego nie miałem, żadnych super nasyconych kolorów, wyglądało wszystko w normie. Generalnie też jak coś tam nie wiedziałem jak poustawiać czy gdzie kliknąć to dało się znaleźć rozwiązania na ich stronie bez problemu.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności