czolem
w jaki sposób mogę wyłączyć wyświetlanie wybranej texstury we wievporcie?
w momencie kiedy wpinam w shader speculara, we wievporcie tez go widzę- a chciałbym tylko mapę diffuse
----
ODP
dwuklik na pomaranczowy material, zakladka open gl Display i "mode - track shader"
no nie gupie ;)
podoba mi sie światlo
reszta już trochę mniej, mimo przesadzonej animacji , nadal wygląda trochę drętwo - może mikroruchy coś by pomogły - szybkie skurcze mięśni, jakieś nerwowe tiki itp
aaale juz po ptakach - tak na przyszłe projekty do przemyślenia ;)
a tak odnośnie ściezki dźwiekowej
jak to wyglada z prawami autoskimi? można taki ponad minutowy cytat z filmu wykorzystać do swojego dema?
nie bedzie Cie nikt scigał?
pozdr
mozesz tez animowac pivot jakby co ctrl+k - zakladka pivot
drugi sposob to zrobic constrain/pose do rozlozonych nulli (twoje punkty obrotu) i blendowac - opcje blendowania znajdziesz w kinematics/constraints/ pose cns
pozdr
cześć
jest to skończona pierwsza z kilku animacji, nad którymi pracuję
byłbym wdzięczny za waszą opinię na jej temat
pozdrawiam
http://www.dynamicpose.com/
trochę gorsza jakość
czolem
zrobilem mapowanie uv dla obiektu, ale co zrobic jak chce go "przemapować"?
opcja remap uv nie dziala tak jak bym chcial hehe
chodzi mi o powrot do stanu w ktorym moge od nowa poustawiac "charts" i zrobic kompletnie nowe mapowanie
pozdr
a tak swoja droga szukalem w necie plugow do wingsa dajacych jakas choć zbliżoną imitacje zbrusha czy blenderowego sculptera- nie ma, czy przeoczylem? jezeli jest prosze o namiary :)
kucze...ale bida
a w menu vertexa nie ma weld, mam wlaczone adv menu i dalej nie ma hehe
a ten slide w tweak to tak na "oko"? bo tam sie porusza w opcji move free
hm...
"- New absolute tool was added - snap - it is similar to move but
works with secondary selection. There two snap modes, quick LMB and
full RMB. Simple weld was eaten by quick version of snap. [Giniu]"
hmmm
no i szukaj tu...tego snapa hehe masakra
bida...
EDIT
ooo sciagnalem development version i jest
sory za zamieszanie wczesniej korzystalem z "last stable version 32"
yyy no ale przeciez jak modyfikujesz na sbdv 5, i jak zjedziesz do sbdv 1 to bryla przeciez sie zmieni
-w czym problem?
jezeli chodzi o obszar oddzialywania toola to po prostu zwieksz srednice pedzla ;)
pozdr