Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Antos

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Antos odpowiedział ludzik_3d → na temat → Animacje
    Fajnie że skończona animacja. Wiele jest jednak do poprawienia. Zacznę od muzyki, żeby nie zapomnieć - jest zdecydowanie za Cicha - poziom -6dB byłby ok. [podejrzewam że muzykę brałeś prosto z jakiegoś filmu z mocno skompresowanym dźwiękiem - lepiej poszukać mp3]. Ujęcia składają się często z prostego ruchu kamery - jednak Pierwszy i Ostatni klucz są "zmiękczone" - zabieg zwalniania kamery pod koniec ruchu to sposób narracji, opowiadasz tym że kończysz etap wprowadzenia i skupisz się na konkretnym miejscu w czasie - z kolei powolne rozpoczęcie ruchu mówi widzowi że startujesz i znajdujesz się na początku "wyprawy"/narracji - w środku historii proponuję Ci używać ruchu kamery gdzie początek i koniec ruchu są "linearne" - tempo ruchu jest stałe. Przed wykonaniem renderów warto jest zmontować sobie takie szkieletowe ujęcia z Viewportu razem z muzyką i ustalić sobie tempo całej animacji - więc zamiast renderować ujęcie 150 klatek może okazać się że potrzebujesz zaledwie 50 klatek - dodatkowo będziesz wiedział czy nie brakuje ujęć i czy nie poprawić ruchu kamery, kompozycji itd. Liternictwo jest do wymiany - nie musisz stosować przecież narzędzi z MovieMakera - napisy możesz przygotować w 3d albo Gimpie. Gratulacje ukończenia.
  2. Krytyka. W sumie to masz rację - pierwszy odcinek był najlepszy. RychuPKP jest 20 razy ciekawszy niż wy dwaj - niestety. :( Ale warto się starać.
  3. Antos odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Narysujesz taki kształt narzędziem "Cut" - alt+c [?]. Narzędzie dodaje vertexy i edge na powierzchni. Okna wyselekcjonujesz w Edit Poly -> edit Polygon [4] - zaznaczasz polygony -> Detatch.
  4. Antos odpowiedział Xwodred → na temat → 3ds max
    Breja - wynikałoby z tego że rozdzielczość była 15dpi - niezła masakra. Ola-f dobrze pisze - może być 32-50dpi. Renderuj "Regionami" do pliku z kanałem Alpha - zapisując plik naprzemiennie, raz do pliku A a raz do pliku B będziesz miał pewność że to co rendernęło się dotychczas będzie zachowane. Jeśli zrestartujesz Max'a - stracisz z pamięci tą część obrazu która się wcześniej wyrenderowała, więc i tak będziesz musiał złożyć to w PS. Na szczęście PS obsługuje już format .PSB - odpowiednik .PSD, tylko dla DUŻYCH formatów.
  5. Zrób jak radzi Tweety. Tak będzie wygodniej. Ustawienia jakie powinieneś sprawdzić to: 1. Ilość klatek na sekundę [FPS] w twoim Projekcie. "Time Configuration" w prawej dolnej części okna programu [Prawy przycisk myszy na dowolnej ikonie w tym rejonie, zadziała]. Ustaw sobie FPS jaki chcesz używać docelowo - w Europie 25klatek/sec. [PAL]. 2. Długość animacji - ustawiasz ilość klatek "Length: 250" dla 10 sekund. [3x więcej dla 30 sekund - czyli 750]. Możesz posługiwać się też "czasem" zamiast "klatkami" - Time Display: SMPTE. 3. W "Render Setup" [F10] - Time Output: "Active Time Segment" lub "Range" - "Every Nth Frame: 1" [to ustawienie pozwala renderować każdą klatkę - "2" oznacza renderowanie co drugiej klatki, itd.]. 4. W "Render Setup" - Render Output: Files... - wskazujesz osobny folder dla Sekwencji - polecam PNG ["nazwa_.png"] - domyślnie silnik renderuje obraz 16bit/channel, i domyślnie PNG zapisywane z taką właśnie "głębią" + daje możliwość zapisania kanału Alpha - czyli informacji o przejżystości.
  6. Antos odpowiedział Vorek → na temat → Fotografia
  7. To jest Background dla viewportu. Wejdź w Rendering -> Enviroment [8] -> Background - wybierz bitmapę i przeciągnij ją z Przycisku do Wolnego slotu w MapEditorze [m], w trybie Instance. Na przyszłość w nazwie wątku podaj o jaki Soft chodzi - to troszkę ułatwia. pozdrawiam
  8. Antos odpowiedział zuben22 → na temat → 3ds max
    Dzieci nie powinny bawić się Ogniem.
  9. Antos odpowiedział sinclar → na temat → Animacje
    Pewne elementy graficzne są bardzo fajne IMO - ale ogólnie to bajka wydaje się być formalnie przegadana - ani to "Shrek" ani "How to train.." - raczej coś co próbuje gonić "światowy poziom". Tematyka nie podlega co prawda ocenie - ale osobiście nie mam nic przeciwko diabełkom które przewijają się Gęsto w naszej kulturze ludowej - więc sprawne ich wykorzystanie może wyjść OK - Niestety Sztan przypomina spoconego kulturystę umazianego na czerwono. Postaci Olbrzyma brakuje charakteru IMHO. Dowcip jest niewyszukany. Dzieciom się spodoba, to pewne. Hmm. Też bałem się Kolargola, w sumie niechęć ta przerodziła się w nienawiść, a wszystko przez to że do dziś nie potrafię wymówić jego imienia.
  10. Napisz jakiego skryptu używasz do eksportu. Często exportery oferują zamianę osi. W 3D: Najłatwiej byłoby w centrum sceny [0,0,0] stworzyć Obiekt Null - przypiąć do niego kamerę [lub zgrupowaną kamerę] i obrócić Null'a. Pytanie - po co "rozgrupowujesz" kamerę? Jeśli używasz Maxa to zamiast rozbijać Grupę, możesz ją Otworzyć tymczasowo [OPEN].
  11. przed chwilką na TVP Kultura [więc oceniam pod wpływem nadal silnych emocji]: "Ty i ja i wszyscy, których znamy" - kawał świetnego, trudnego, pięknego, wrażliwego kina [i to z USA! i to kobiecego!!]. Gorąco polecam.
  12. To przez ciążę.
  13. Antos odpowiedział odpowiedź w temacie → 3ds max
    Słyszałem. ha. Podobno nawet Boolean też juz skasowany. Ilość świateł w Scenie ma być ograniczona do 4 - w odpowiedzi na Światowy Problem Pozyskiwania Energii. pozdr.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.