Skocz do zawartości

F/X

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. F/X odpowiedział Zenjubo → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Skill w modelowaniu widać. Teraz tylko dograć, to co pisali Ci wcześniej o designie i będzie git. Detale są jak mana. Masz ograniczoną ich ilość na model. Warto nimi podkreślić selling pointy, a jak zostanie jeszcze coś z tej many to można wykorzystać do polishingu i upiększania.
  2. F/X odpowiedział F/X → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzięki za miłe komentarze :D
  3. F/X dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Hej! Tym razem nagrywałem cały proces i zmontowałem w timelapsa. W sumie to koło 25h materiału więc trochę przydługo :D Twarz jest ze skanu. 3dsMax, Zbrush i keyshot.
  4. Ale to dobre!
  5. F/X odpowiedział F/X → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzięki za miłe słowa. Terrana miało byc widać w technologii ( szkielet hydrauliczny, śruby,przewody, części typowo ludzkie), materiałach (plastiki, metal, guma) i proporcjach. Dalej musiałbyć widoczny wyraźnie w tym zealot protosski, ale z tego co widze po komentarzach to mogłem trochę bardziej zbalansować go w stronę terrana.
  6. F/X odpowiedział F/X → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzięki za komenty :D Tak po godzinach, z przerwami wyszło koło 2 miesięcy. Jakby zliczyć pełen etat to koło 3 tygodni. Na zachód się zdecydowanie nie wybieram. Siedzę we Wrocławiu i jest mi tu bardzo dobrze :D
  7. F/X odpowiedział F/X → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzięki! Render to keyshot. Wrzucam mały breakdown a po więcej informacji na temat tych technik zapraszam tutaj: https://www.artstation.com/artwork/NqK9g
  8. F/X dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Cześć! Ostatnio niefortunnie 2 lata pracy spędziłem nad projektami, które zostały wstrzymane. Więc nie bardzo było co pokazać, ale znalazłem trochę czas na prywatną prackę. Starcraft. Połączenie protosskiego zealota z technologią terran. Model HP, bez textur.
  9. F/X odpowiedział bakteria → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Świetne. Jest Klasa!
  10. F/X odpowiedział F/X → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzięki za komentarze i fronta. Sam się zastanawiam co miałem na myśli ustawiając godzine 32:30. Bez zera i odwróconą horyzontalnie. Na usprawiedliwienie powiem, że robiłem to pod sporą gorączką :D W grze timer jest ustawiany pod gameplay.
  11. F/X odpowiedział F/X → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dzięki za komentarze! Wrzucam siatę LP i ustawienia SSS skóry.
  12. F/X odpowiedział F/X → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Model i diffuse powstawał około miesiąca. Do renderu musiałem jeszce dorobić spece, gloss dodatkowe mapki, włosy itp. Tu już ciężko powiedzieć bo robiłem czasem godzinę w miesiącu, a czasem godzinę dziennie. Wszystko od zera, bez skanów. Głowa bazowa, i kawałek spodni był ze jakiegoś innego modelu robionego przez Techland. Niestety nie mam informacji kto robił koncept.
  13. F/X odpowiedział F/X → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Dostałem właśnie zgodę na opublikowanie jednej z postaci, którą miałem przyjemność robić dla Techlandu. Maiłem sporo fanu tworząc tego człeka. Render v-ray, 20 737 Tri, 4x2048 textures. Włosy z maxowego hair&fura. Basemesh i podstawowe textury głowy dostarczone przez grafików Techlandu. Przerobione pod render przeze mnie.
  14. F/X odpowiedział F/X → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    tr3buh: W tym modelu wszystko było ręcznie robione. O tyle prościej, że ubrania nie były wymyślne więc po prostu ubrałem się i zrobiłem zdjęcia z każdej strony.Takie refki bardzo pomagają w rzeźbieniu.
  15. F/X odpowiedział F/X → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Genitalius i xmass: Dzięki za miłe słowa. Sebazx6r: Dzięki. Fajnie, że ktoś zauważył te obojczyki, bo wyszły kiepsko. To dlatego, że początkowo model był bardzo wychudzony i w miarę poprawek i iteracji całość nabrała mięśni i objętości , ale nie pamiętam już dlaczego, szyje i obręcz barkową zostawiłem taką jak wcześniej. Przy displacmentach nie jest źle, ale na samych normal mapkach wygląda to nie najlepiej. Ot nauka na przyszłość.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności