Skocz do zawartości

Creator

Members
  • Liczba zawartości

    1 163
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Creator w dniu 4 Październik 2011

Użytkownicy przyznają Creator punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Creator's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

184

Reputacja

  1. No nieee... to akurat not cool! Teraz jak coś będę tłumaczył praktykantom, to wyjdę na nooba nieznającego skrótów... Ten "skrót" jest akurat prosty, bo masz wszystkie klawisze obok siebie :D Dokładnie! Następną przyjemną rzeczą jest arytmetyka w polach transforma. Możesz wpisać w polu pozycji X np. (2 + 2) / 3 i dostajesz odpowiedni wynik pozycji na osi X. Spoko jak robisz techniczne rzeczy.
  2. Ogólnie fajnie, ale znając życie znowu namieszają i trzeba będzie się przyzwyczajać na nowo :)
  3. To akurat spoko :)
  4. Powinien być. Jak coś to możesz FBX przekonwertować do MDL używając tego narzędzia: https://tomeofpreach.wordpress.com/qmdl/fbxtomdl/ Wtedy Cię nie interesuje z jakiego to softu wyszło. Sam z niego nie korzystałem, ale sporo ludzi go używa więc domyślam się że działa :) Tylko tak jak mówię, to jest tool dla Quakea, nie wiem czy to zadziała w Source. ps. mdl z Half Life obsługuje kości, więc to inny format niż Quakeowy
  5. Pewnie cię interesuje mdl Valveowy, ale jeśli szukasz (albo ktoś szuka) exportera mdl do Quake 1 to polecam ten skrypt/plugin do Blendera: https://wiki.blender.org/index.php/Extensions:2.6/Py/Scripts/Import-Export/Quake_mdl Działa całkiem nieźle. Ładuje animacje jako ShapeKeys (coś jak blendshape z Maya). Export przechodzi bez problemu. Używam tego dos swojego projektu. Tu testowa modyfikacja Gruntów z Quakea: [video=youtube_share;38zw_yOIzF8]
  6. Ten dział nigdy się nie zmieni :D
  7. To kwestia dyskusyjna... ;)
  8. Spoko update. Najbardziej cieszy mnie Alembic, ulepszony Grease Pencil i "Spherical Stereo VR".
  9. Więc po wuj ta cała debata na 12 stron?
  10. Tak mi się skojarzyło, lubię takie klimaty :) http://www.chetzar.com/images/2005/joy_ChetZar.jpg http://www.chetzar.com/images/2005/simpleton_ChetZar.jpg http://www.copronason.com/zar11/images/lu_16x20.jpg http://www.chetzar.com/images/2014/Hayseed-web.jpg http://www.spacejunk.tv/v4/images/phocagallery/expositions/darkart/thumbs/phoca_thumb_l_zar_web_3.jpg
  11. Prace Cheta Zara to Twoja inspiracja ? :)
  12. To tak na zamknięcie tematu:
  13. Widzę dyskusja jak Xbox vs PlayStation, czyli racjonalizowanie swoich zakupów ;) Powinien być jeszcze jakiś trzeci producent, który robi dziwne karty i ma resztę w dupie. Myślę, że wiecie jaki odpowiednik konsoli mam tutaj na myśli :D
  14. Creator

    Point Render

    Spoko, to wygląda bardziej jak oldscoolowy sitodruk.
  15. Creator

    Point Render

    Poka. Ładny shader, można by go trochę podrasować.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności