Skocz do zawartości

zumberek

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Super ze przy okazji dzielisz sie informacjami technicznymi jak to zrobiles np. informacja o skrypcie czy stronie z drzewami. Nie wszyscy wszystko wiedza czy pamietaja. Takze dzieki.
  2. zumberek odpowiedział pionix → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Witam. Praca bardzo mi sie podoba, szczegolnie ciekawi mnie jak udalo sie uniknac flickeringu przy animacji ruchomych obiektow VRAYem? Takze wszystko jest mega ostre i widoczne jaki ustawienia miales w vrayu na filtrowaniu ze to tak dobrze wyglada? I inna sprawa ile liczyla sie jedna klatka w HD ?
  3. A ja tam slyszalem ze w Orce sie zamieszalo mocno w dziale 3d i trzeba sie cieszyc ze ten making of zdazyl w ogole powstac...
  4. zumberek odpowiedział zumberek → na odpowiedź w temacie → Scanline Renderer
    Rzeczywiście bardzo dobry sposób żeby cel osiągnąć, dzięki wielkie.
  5. zumberek dodał odpowiedź w temacie → w Scanline Renderer
    Witam, nie jestem pewien czy moje pytanie powinno byc w dziale rendering czy texturing. Sprawa jest taka ze chcialbym moc renderowac obiekty z widocznym splejnami - i tutaj sie troszke sprawa komplikuje bo te widoczne splajny byly liniami przerywanymi (jak w rzutach lub cos w tym stylu). Ma ktos pomysl jak to zrobic? edit: obszedlem to troche naokolo - z modelu wyciagnalem splajny i te splany podzielilem na kilkanascie mniejszych - z nich co 2 rzad/kolumne usuwalem co dalo efekt przerywanej linii. Fajnie jak bylby do tego jakis shader. Pozdrawiam, ID
  6. zumberek odpowiedział zumberek → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    No i tutaj jest klopot, bo w takim momencie w playu jest strobo. Kazda klatka minimalnie inaczej wyglada.
  7. zumberek dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Witam, Od dluzszego czasu mecze sie z takim problemem, ze mam animacje w ktorej jeden obiekt jest statyczny a 2 nad nim pojawia sie wraz z postepem animacji za pomoca maski w kanale opacity. Renderuje za pomoca primary IrridianceMap z Multiframe incremental i secundary Lightcache z opcja fly frough. Problem objawia sie taki ze w poczatkowej fazie sceny obiekt jest dosyc mocno naeksponowany a w nastepnych ramkach kiedy zostaje przykryty przez 2 obiekt zamiast byc ladnie zacieniony to nadal pozostaje mocno naeksponowany. Ma ktos jakis patent na taki przypadek?
  8. zumberek odpowiedział MayhemTPC → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Strzelam ze cos jest ze swiatlem, moze bias albo area shadows jest zbyt duza.
  9. zumberek odpowiedział zumberek → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Tak wiec jak napisalem czy da sie przypisac dla wszystkich dirt a nie dla kazdego materialu z osobna. Ostatecznie zrobilem to tak ze przypisywalem recznie, ale przy okazji znalazlem skrypt ktory miksuje oryginalny diffuse z dirt zachowujac przy tym oryginalne opacity. Wiec tak naprawde wystarczy w tym skrypcie zmienic zeby mix byl zawsze 100% na dirt i mam to co chcialem/chcielismy. Skrypt jest na : http://www.evvisual.com/maxscript/script_oc.htm Swoja droga koles jest genialny i dzieki mu za to.
  10. zumberek odpowiedział zumberek → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Wlasnie pisalem ze chyba problem sie rozwiazal w momencie wlaczenia Gi Override Max enviroment. Dokladnie to ten sam problem co miales. Przy okazji wyszlo ze jak nie daje swiatla z enviroment to scena jest ciemna(w momencie kiedy enviroment = 0), bo jak widac swiatlo nie mialo od czego sie odbijac do obiektu. Dzieki za pomoc.
  11. zumberek odpowiedział zumberek → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    No wlasnie zahacza o kolor tla i lepiej sie to pozniej ustawia w kompozycji... AA tez odpada w przedbiegach bo bez niego jest kaszka. Tym nie mniej dzieki za info.
  12. zumberek dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Witam, Mam taki problem . W slocie enviroment maxa mam sekwencje klatek. W momencie renderowania obiekty ktore pojawiaja sie przejmuja po czesci kolor tla. Czy ktos wie jak zrobic zeby tlo nie mialo wplywu na renderowane obiekty?? Oczywiscie mozna wylaczyc enviroment i problem znika ale tutaj zalezy mi zeby jednak to tlo takze sie renderowalo..
  13. zumberek dodał odpowiedź w temacie → w V-Ray
    Pytanie pewnie tendencyjne ale nie znalazlem pasujacej mi odpowiedzi. Mam animacje z obiektami ktore maja animowany material opacity. Jest jakas szansa zeby wyrenderowac scene z takim pasem nie podmieniajac materialu na dirtmap w kanale diffuse dla kazdego obiektu z osobna? Z gory dzieki za odpowiedz.
  14. Mam taka zagwozdke, moze ktos zna sposob lub plugin lub skrypt. Chcialbym miec jakis tekst umieszczony w materiale , ale w ten sposob zeby ten tekst mogl wpisywac z pod maksa, a nie przygotowywac texture w zewnetrznym programie. Mysle ze to mogloby byc bardzo przydatne narzedzie. Zna ktos cos takiego?
  15. zumberek odpowiedział zumberek → na odpowiedź w temacie → V-Ray
    Dzięki wielkie. To była wina gizma, obiekty nie wpadły idealnie w to samo miejsce ale były bardzo blisko. Także 20h poprawek zamieniło się w 2h. Dzięki raz jeszcze.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności