Skocz do zawartości

IronMacko

Members
  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

IronMacko's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. To ja się czepię rozwiązań technicznych i architektury bo aż zęby bolą: - wyloty komina 60cm nad kalenicę dachu - zrób większe okapy (poprawią się proporcje) - zmniejsz rynny (powinny mieć około 15cm) - Pomniejsz "Balkon" żeby balustrada nie wychodziła na dach i zmień jej wykończenie bo drewniane nie pasuje. - Zwieńczenia słupków w ogrodzeniu, powinny być pod kątem (albo daszki, albo spadek w jedną stronę) - okno balkonowe ma zrypane proporcje, masz parapet na 1,2m (zakładając że balustrada jest na przepisowych 1,1) - wszystkie okna nie mają poprawnych framug... Tyle na początek ;) Edit: I jeszcze: - wysokości nadproży okien też leżą i kwiczą... to samo z bramą garażową co w garażu masz wysokość 2,2m
  2. rchmiel pominę Twoje uszczypliwe uwagi dla osób, które starają Ci się pomóc... - Najpierw scena (model ogólny) - Detale - potem światło - na końcu materiały. Chociaż piszesz, że robisz to na potrzeby gry... czyli pojawiają się pytania: - czy scena będzie w "ruchu" - zmienne oświetlenie - czy ważna jest objętość (czyt: ilość poly) Bo przy odpowiedzi na powyższe pytania może się okazać, że kolejność powinna być taka: - ogólny model - podział na poszczególne budynki i : * - detal * - tekstury - oświetlenie sceny
  3. Można wiedzieć jaką nazwę nosi Twoja uczelnia i gdzie się znajduje? Już wiele lat temu doszedłem do wniosku, że u nas w kraju wyścig po: "inż." i "mgr" doszedł do granicy absurdu, ale chyba się pomyliłem... specjalność: "... grafika komputerowa" na uczelni w której promotorzy nie mają z nią styczności. No brawo. Poziom absurdu +2...
  4. Grrr to nie jest projektowanie tylko modelowanie Modelowanie: w grafice 3D proces tworzenia i modyfikacji obiektów trójwymiarowych za pomocą specjalizowanego programu komputerowego, zwanego modelerem. Modeler dostarcza zestawu niezbędnych narzędzi, a także często zbioru podstawowych figur (w j. ang. primitives), np. prostopadłościanów, kul, torusów i innych, które można wykorzystać od razu przy budowaniu obiektów. Proces projektowania zawiera czynności oraz zdarzenia, które występują między pojawieniem się problemu, a powstaniem dokumentacji, która będzie opisywać rozwiązanie problemu, zadowalające z punktu widzenia funkcjonalnego, ekonomicznego i innych wymagań wg. E. V. Krick 1975 Oczywiście nie umniejszając autorowi wątku, bo możliwe że także zaprojektował tą aranżację, ale Ty ewidentnie pytasz o proces modelowania*
  5. 1. Prysznic trochę nisko... jak dla krasnoludka 2. Kaloryfer do suszenia nad wanna to też dość oryginalny pomysł*
  6. Predator jasne, że się da tylko pytam po co? To tak jak z RAM czy kupujesz 1333 czy 1600 ceny są identyczne. Tak samo ma się sprawa z AM3 i AM3+ więc po co kupować coś z czym trzeba choćby minimalnie kombinować, jak za te same pieniądze można mieć coś bez żadnych modyfikacji. Co więcej: czy można mieć gwarancję, że kolejne rewizje Buldozera będą bez zająknięcia chodzić na modyfikowanych Biosach???*
  7. Lepiej jest kupić 1600, fakt że 1100T będzie chodzić na 1333, ale różnica w cenie jest żadna. Co do slotu to bierz AM3+ bo nigdy nie wiesz co przyniesie przyszłość, na AM3 Buldozera nie wsadzisz. Co do wydajności jeśli ona jest to jest minimalna i w gruncie rzeczy zależy od wielu czynników: Płyta główna, RAM. Ale mówimy tu o różnicach 3%.
  8. powinien być u góry i dodatkowo ten zawias ma tylko dwie pozycje: zamknięte/otwarte... nie da rady żeby ta szafka była tak w połowie otwarta...
  9. No wszystko fajnie, ale nie masz tego na rysunku..., jak dla mnie masz "zawias" tylko w dolnej krawędzi szafki i dlatego tak mnie on ciekawi bo ja takiego rozwiązania nie znam...
  10. Ja zadam głupie i naiwne pytanie: ile roboczo godzin nad każdym z tych obrazków...
  11. To zacznę od pytania/krytyki: jaki zawias zastosowałeś w szafce, że tak ładnie jest pół/otwarta?
  12. DOF - Depth of field Czyli głębia ostrości, ustawia się to w kamerze v-raya. (musi być vraya'a)
  13. Zastanów się ile zajmie Ci to czasu, w godzinach i pomnóż przez swoją stawke godzinową...
  14. Co do szumów to proponuje poczytać: http://www.max3d.pl/tutorial.php?id=101
  15. Twoje pytanie jest dość trudne, bo na odpowiedz ma wpływ wiele rzeczy: - czy komputer udźwignie wszystkie modele (stopień ich skomplikowania) - Twój warsztat (czy potrafisz przy robieniu modelu nie tworzyć niepotrzebnych śmieci (czyt: czyścić model)) Ja na Twoim miejscu, zakładając że każdy model jest mocno skomplikowany robił je w oddzielnym pliku(bez materiałów), potem wszystko na master plan, dodać oświetlenie i dopiero zabierać się za teksturowanie... **Acha co do warstw: nie do końca rozumiem pytanie. Czy mówimy o warstwach z innego programu np. Autocada? sama ilość warstw nie muli kompa, natomiast może mulić ich zawartość (nawet rysunek 2d może mieć 100000 linii, których przerysowanie trochę zajmuje)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności