-
Scena 3D: Katalog zlewów Marmorin
Witam gorąco wszystkich, Bardzo rzadko wrzucam cokolwiek na forum, ale zdecydowałem, że najwyższy czas. Przedstawiam ostatni większy projekt, katalog zlewów firmy Marmorin. Prócz renderów wrzucam kilka zdjęć jak prezentują się wizualizację "w akcji". Więcej na Behance Większość modeli jest mojego autorstwa, korzystałem też dużo z szerokich zasobów 3dsky.org oraz świetnego zestawu modeli Andreia Mikhalenko i pewnie jeszcze o czymś zapomniałem. Liczę na krytyczne komentarze :) Soft: 3dsmax, VRay, PS Pozdrawiam choobek http://wojciechczub.com
-
ZBrush 4R7 wydany!
Pionier - na sam początek https://gumroad.com/l/Nkgn jest spoko. Później zależy co chcesz robić. Na gumroad jest wiele ciekawych tutków zrobionych przez ludzi z branży(tutaj lista: http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=137585). Zbrushworkshops trochę zbyt drobiazgowe mi się wydaje ;)
-
Max Mechanic 1.0 - polski zestaw narzędzi dla 3ds max
Korzystam z tego softu od czasu opublikowania newsa i jest bardzo pomocny w wielu sytuacjach np. przy odpalaniu starych scen czy przenoszeniu między stacjami. Oczywiście możliwości optymalizacyjne też są spore ale nie jest to program, który - jak magiczna różdżka - kliknięciem jednego przycisku oczyści nam scenę. Raczej poda nam wszystko na tacy abyśmy mogli samodzielnie wyczyścić to i owo. Także nie ma ryzyka, że sprzątając nam coś schrzani, usunie ważne obiekty itp. W codziennej pracy jednak brakuję czasu na takie sprzątanie i rozwiązaniem jest raczej utrzymywanie porządku od początku budowania sceny. Mimo wszystko ma dosyć szerokie spektrum działania i świetne możliwości customizacji oraz gotowe presety do różnych rodzajów CG jak np. Archvis czy Gamedev. Jest to bardzo fajne dla osób pracujących w wielu branżach. Jedyną bolączką są aktualnie bugi np. przy skanowaniu sceny, ale to choroby wieku dziecięcego. Zresztą developer po zgłoszeniu błędu od razu odpisał jak można go uniknąć, a w ciągu kilku dni wypuścił poprawkę i teraz jak narazie wszystko chodzi stabilnie. Za 50zł? Naprawdę warto.
-
Teczka 3D postacie: mrhoho
gdzie Ty się uchowałeś.. pracki miażdżą technicznie ale przede wszystkim każda opowiada własną historię. zazdroszczę skilla :)
-
Making of: Student Residence
wszystko zrobione prostymi narzędziami a efekt powalający.. zazdroszczę umiejętności :)
-
Animacja: Aircraft Carrier operation
floo, przez Twój komentarz widzę w tej animacji tylko bieg zielonego pampra w drodzę do toalety :D
-
Wiz: Wieżowiec na Winiarach
ItalianCopper: obiekt złożony Loft ma opcję mapowania więc jeśli wyciągasz jakiś kształt po ścieżce to wystarczy mieć fragment tekstury a on ją odpowiednio zapętli i dopasuje(na zakrętach itd). Tak jest zrobiona jezdnia, krawężniki itd.
-
Wiz: Wieżowiec na Winiarach
Racja Mozo, mam nawyk dłubania wszystkiego w 3d. Powoli coraz więcej zaczynam dodawać w PSie ale widzisz, o tym nie pomyślałem ;) Dzięki!
-
Wiz: Wieżowiec na Winiarach
Mozo: faktycznie nieco ucięty, nie chce się bronić ale troszkę to na życzenie klienta KMiklas: oczywiście mam tego świadomość, miałem bardzo niewiele czasu i prócz głównego budynku "oklejone" bryłki musiały starczyć. Następnym razem zarezerwuję sobie czas na wymodelowanie choćby okien w budynkach w tle. Stachu: piony były proste ale klient prosił o to lekkie(przy zwykłych aparatach naturalne zresztą) pochylenie. Też mi się to nie widziało. ItalianCopper: Area shadows'y są wyłączone we wszystkich latarniach ze względu na mało czasu na rendering. Na drugim ujęciu wszystkie drzewa są w 3d i jest to tylko jedno proxy. siter90: Co do świateł aut to nie zależało mi na realiźmie tylko ogólnym efekcie. Przy takim naświetlaniu, żeby było widać tak te światła to wszyscy ludzie byliby rozmazani i w ogóle wszystko prześwietlone od słońca.. I samochód po lewej niewidoczny.. Ale co do ulic jak najbardziej się zgadzam, wszystko robiłem na szybko i nie jestem z nich zadowolony. Przy następnej pracy wezmę też pod uwagę kolor świateł, żeby nie było że to jednokierunkowa ;) Ogólnie wszystkim dziękuję bardzo za komentarze, są bardzo pomocne. Tych wizek już poprawiać nie będę natomiast w następnych już wiem czego nie zaniedbać!
-
Wiz: Wieżowiec na Winiarach
Wrzucam moją ostatnią prackę - 2 ujęcia wieżowca na Winiarach w Poznaniu. W drugiej jest dużo szumu, nie miałem niestety za dużo czasu na rendering no i brak mi doświadczenia w nocnych scenach(w dziennych zresztą też ;)). 2 rzeczy nie moje: autka z vizpeople i ludki z axyz 3d people. Soft: 3dsmax, vray, ps
-
Wiz: Domki jednorodzinne
Witam serdecznie. Nigdy nic nie wrzucałem na forum, ale chyba przyszedł czas żeby zacząć. Poniżej parę wizek domków jednorodzinnych. Wizek nie będę już poprawiać, ale krytyka bardzo mile widziana. Będę wiedział do czego się bardziej przykładać w przyszłości :) Soft: 3dsmax, vray, ps. W prackach znajduje się kilka modeli od cgworkshop.
-
Poznań do ataku!! :)
Żałuję, że nie mogłem zostać dłużej. W każdym razie bardzo miło było Was poznać :) Kris dzięki za rozmowę, utwierdziłeś mnie w tym, że powinienem programować. Przy następnej okazji na pewno się pojawię i zarezerwuję sobie cały wieczór+poranek, żeby móc wychylić z Wami parę głębszych ;)
-
Poznań do ataku!! :)
Choć na forum nic nie wrzucam to w 3d siedzę coraz mocniej i bardzo chciałbym poznać ludzi z branży. Będę!
-
[INNE]Realistyczne jabłka [ENG]
świetny shader! dzięki!
-
Białe kropki w nocnej scenie
Sprawdziłem, lampy mają po 15000 mnożnika. I są to tylko VRayLighty wewnątrz szklanych kloszy. Karrde, w jaki sposób dostosować ekspozycje i ISO żeby zbalansować światła otoczenia i lamp? Myślałem, że zmiana ekspozycji czy ISO wpłynie na jasność i ziarnistość całego obrazka ale nie na stosunek mocy świateł, dlatego gdy doprowadziłem do porządku relacje światłoniebaiksiężyca : ustawieniakamery, resztę próbowałem pod to podpasować. W jaki sposób zatem najlepiej tworzyć oświetlenie nocne? Jakie mniej więcej powinny być wartości różnych świateł? Może jakieś specjalne tricki się stosuje przy nocnych scenach? Uchylcie rąbka tajemnicy, plz ;)
choobek
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta