Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jim mee

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Jim mee odpowiedział Blesik → na temat → V-Ray
    Może masz default lights dodatkowo włączone w opcjach renderingu.
  2. zaYO ! Może neutralne zwierzatka , poprzeczne barierki na mostku, silniejszy direct light , WIEKSZA MAPA! , wiecej miejsca na stawianie towersów , chyba ze to postacie będą towerami , to więcej niskiej i średniej roślinności- może jakies ususzone drzewa, kłody, coś przysypane przez Ziemię etc. GIMI MORE !!!!!!!!!!!!!!! ;) powodzenia.
  3. wpiąc v ray Dirta w V ray light mtl. (w Light color)
  4. Zdaje się że sub-pixel maping w zakładce color mapping załatwia sprawę "twardych okien" .
  5. Jim mee odpowiedział Kris_R → na temat → Work in progress (WIP)
    Zawodowy ten Leon !! thumbs UP
  6. Jim mee odpowiedział Horus → na temat → Work in progress (WIP)
    speed Up Dude !! ;)
  7. no i poświecone ;) nice :D
  8. Jim mee odpowiedział Kris_R → na temat → Work in progress (WIP)
    3i is my favorite.
  9. habla babla : ) si , a do tego to nie takie zwykłe lenistwo że pytam ;) hieh serio Zakładkę se Spotem3d mam otwarta na bierząco ;) thx za adres any way. W końcu zrozumiem funkcje, chodzi mi tylko ze nie wszystko tam jest wytłumaczone w przystępny sposób. Na przykład tutorial gnomonow o oświetlaniu exteriorow czy interiorow oglądałem juz chyba 4 dosłownie cztery razy (exteriors) i za każdym razem wydaje mi się jakby Gość odkrywał przede mną na nowo Świat renderingu To dlatego ze odkrywając w necie dokładne działanie niektórych z opcji v raya, bardziej zrozumiałe staje sie dlaczego ktoś gdzieś ustawił inny threshold. Pisze to bo niedawno obejrzałem SUPER tuta z 3d dats , Image sampling / noise demistyfied.
  10. Myślałem ze lepiej mi idzie setupowanie i optymalizacja renderingu, ale jakoś nie ma zmiłuj . Będę miał do Was kilka pytań , ale tymczasem look at that stuff : 8.5h sie liczylo : ( Wiem ze wątek czasem przechodził kryzysy czy light jest ważniejsze czy GI i co jest tematem contestu , ale na pewno optymalizacja, a w tym wypadku była by bardzo wskazana. Swiatlo to v ray sun z automatycznie podpiętym Skyem , psyhiczna kamera, Irradiance verry high ( Czy ktoś łopatologicznie był by w stanie wyłożyć czym jest nrm threshold distance threshold i Color !? ) HS: 100 Interp:20 . Poprzedni test miałem z HS 80 chyba i wychdziły plamki. Secondary to Brut Force Subs 12 i 4 bounce. W Wątku ktoś sie dziwil dlaczego Brut na secondary ktoś używa, ze Brut tylko do exteriorow jest dobry. Ja sie nie znam kompletnie na LC wiec nie używam. Brut w kompletnie zamkniętym szczelnie pomieszczeniu daje ciekawe"efekty" kręcąc bouncami ale tez czasy rosną adekwatnie. Gdyby ktoś z Was miał dobre materiały o Light Cache lub chciał samemu opisać jego setupowanie, pewnie nie tylko ja bym na tym skorzystał. Wiem tylko że Passes daje się tyle ile jest proców / corów w komputerze. No i jeszcze Adaptive DMC 2 i 5 , clr thresh 0,02 a AA filter to area 1,5. Czy żeby rozjaśnić wnętrze tej klasy , trzeba się posłużyć dodatkowymi światłami w oknach lub sztucznym oświetleniem w głębi sceny ? Colour mapping u mnie to 1 1 Ten lekki noise na bieli myslicie ze pochodzi wlasnie z Bruta w scondary czy to noise threshold w settingsach ? Noise na krawędzi cieni od directa to podejrzewam ze w subdivisionsach v ray suna można zlikwidować, czy tak ? +zapomniałem dodać ze to quad q6600 z 4gb ramu liczył na starej i ciężkiej (30gb juz zajmuje) viscie ultimate 64. ++jeszcze jedno pytanie mam do znawcow tematu , czy należy coś zmieniać w ustawieniach v raya tam gdzie ustawia sie wielkośc bucketa , virtual frame buffer itp ? Nie wiem dlaczego, ale wiele moich renderów jest liczonych z ~756MB PHysical memory i ~600/700 virtual. Tu również był bym ogromnie wdzięczny za pomoc. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  11. Kolejny wątek doczytany do końca : / : ) Panowie : ) uprzejmie proszę o renderki do podziwiania. z 84 strony Morphie jak zwykle class A u Olaf a słodko i przyjemnie , a u Ciebie Stachu , brakuje chyba tylko jakiegoś pierwszego planu / dof 'a i na pewno innych postaci. Osobiście nie cierpię łososiowego na elewacjach ,ale w odbiorze wizka bardzo realna sie wydaje , taki overcast. No i zywopłot super . Skąd się takie birerze ?
  12. Uff, sporo tych stron zapisaliście. Ciekawy wątek oraz ciekawe pracki można tu znaleźć. Dzięki Marcin za scenki. Juz myślałem ze w żaden sposób nie uda mi sie protestować classroomu , ale na szczęście pod koniec Stormwind podlinkował scenkę ze strony everów : ) thx. Zatem wątek właśnie się subskrybnął i do dzieła. Pozdr. J
  13. Mały UP. Jak każdemu ceniącemu się grafikowi ( :) ąę ) , często małe zagwozdki nie pozwalają przejść na przód i tym oto sposobem nie zmieniając nic w oświetleniu - a zdaje się, że tym również można by wszystko załatwić, postanowiłem spróbować wydobyć kolory przy tym setupie sceny ... i Za sugestią PressEntera , czarny dostał V ray Material. Rozmywanie odbić na 0,3 sample materiału na 30 ( cóż, czasem trzeba :P ). W reflection wsadzony Fallof -> Fresnel . Czarny oklor po klikniecu ma value 2 , biały color ma value 75. Krzywa fallofa zmodyfikowana lekko , na miękko wygięta bliżej prawego dolnego rogu. Biały tipot dostał materiał mix. jeden slot miał 99,5% texturke z bialym kolorem , w drugi slot poszedl ten sam materiał (bez instancji) ze zmniejszonym outputem czy czymś takim , RGB value ? nie pamietam jak sie nazywa dokladnie miejsce tej wartości, ale tam na dole z prawej :P . A jako maska dałem v ray dirta bez grzebania bo to na szybko mialo pojść. Wydaje mi sie ze moglbym to wszstko ominąć dając bardzo jasny szarą texte zamiast białej i też by zadziałało. No to tyle jeśli kogoś to zainteresowało oto obrazek, By jim_mee at 2010-09-04 i male pytanko na koniec , czy ktoś z Was mógłby wyjaśnić czym jest IOR ? Pomijając dosłowne tłumaczenie Index of Refraction. Rozumiem jakie to ma zastosowanie w przypadku materiałów załamujących światło (przezroczystych), choć niewiele tu do rozumienia , po prostu chyba sie przekleja wartości z tabeli. Ale jak to się ma do odbić ?? Pozdrawiam , J.
  14. Dzięki PressE . Przygotuję sobie nową wersję trawki i przy kolejnych testach zastosuję się do Twoich uwag.
  15. Elo forumowicze , mam pytanko. Od jakiegoś czasu rozgryzam i utrzymuje tryb pracy w Linear Workflow. Kolory najczęsciej wczytuje jako 3x3pix mapki z photosklepu. Jak widać na czajniczkach bialy( jeśli 255 było by 100% białe to dalem 250 lub 245 na bitmapie) czarny to 100% czarny , 3 czajnik to 50% gray i pastelowy czerwony. Scenka swiecona V ray sunem i v ray sky w envie , psyhiczna kamera no i testy trawy z v ray scatterem i advanced painterem. By jim_mee at 2010-09-04 Do sedna , jak widac czajnik splonął a czarny czajnik imituje czarną dziurę. Z czego to wynika czy moze ktos powiedzieć ? Kiedyś takie rzeczy mi sie działy jak zapominałem wyłączyć defaultowe światło, no ale od jakiegoś czasu mam nawyk wyłączania go. I mam taki problem , jak zejdę z expozycji obrazek płowieje , jak chce rozjaśnić ekspozycją/czułością kamery z pseudo białego czajnika robi sie biały karzeł i prawie zaczyna świecić swoją ultra bielą i rowniez gubi detal . Czarny jest nadal czarny jak sadź. Prosze o rade jak zapaobiegać tego typu wypadkom. Od razu zastrzegę, ze nie jest dla mnie rozwiązaniem przejście z Linear colour mappingu na exponential czy reinharda. Pozdrawiam , J. Podejrzewam ze to może wynikać z trudnego do opanowania v ray Sky'a wpietego w suna. Czy według Was postawienie v ray dome light, lub wlaczenie "envionment light spod F10" jest lepszą droga do oświetlania scen i czy te światła są sobie równe ? - wydajnościowo jakościaowo itp ?? Rozumiem ze jedyne co tracę nie uzywając v ray sky to jego kolor i gradient (?)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.