Skocz do zawartości

arev

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. arev odpowiedział waaraya → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Źle przeczytałem "flachę"...
  2. arev odpowiedział Gam → na odpowiedź w temacie → Inne ogłoszenia
    "Orla Szparka"? I could do that...
  3. arev odpowiedział marekkonieczny → na odpowiedź w temacie → ZBrush
    Wacom z Biedronki. Nie wspiera nachylenia i czegośtam jeszcze, ale poza tym bomba. Solidny, fajne piórko, dobrze łapie nacisk.
  4. arev odpowiedział empik → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Na mnie również zakończenie, jak i cały MGSV zrobił niesamowite wrażenie (drugie po Wiesku 3 w ostatnich latach). Ponoć końcówka stanowi zręczne powiązanie fabularne z Metal Gear 1 i 2, ale mnie osobiście to niezbyt przekonuje. Być może środki wyrazu tych pierwszych części były zbyt ubogie, żeby zestawić to obok siebie, a może to coś innego, nie wiem... Gra, w każdym razie, wybitna. Mój ulubiony moment - misja na platformie kwarantanny oraz przerywnik po niej. Wyciskacz łez :-)
  5. arev odpowiedział empik → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Wczoraj, po 110 godzinach gry, skończyłem Phantom Pain. Trochę na siłę wciska rozgrywkę online do trybu single player, ale poza tym bomba.
  6. arev odpowiedział Vaticinator → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    PODOBNO mieli dodać AA podczas bake'owania. Ktoś wie czy się udało? Ew. czy jest jakiś magiczny guziczek, który muszę wcisnąć by zaczęło to działać? Znów zaczął mi się pojawiać komunikat "Circular dependency blablabla..." Dawno go nie widziałem. Nie tęskniłem :]
  7. arev odpowiedział PIraT → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Zamiast grać wczoraj w Phantom Pain czytałem Twój poradnik :D Fajnie zebrane myśli, na pewno roześlę!
  8. arev odpowiedział n-pigeon → na odpowiedź w temacie → Blender
    Q: Za co kocham Blendera? A: Za to, że gdy mam do wykonania jakąś prostą rzecz - np. poprawić hard edge - w czasie gdy "wiodące" softy wyświetlają splash screena, Blender otwiera siebie, plik, pozwala mi wykonać zadanie, po czym grzecznie eksportuje do FBXa. A wiodący soft ciągle na etapie splasha :D
  9. Kształt światła sugeruje, że pracujesz w 3ds Max - jest tam obiekt typu "Piston", który załatwi za ciebie kwestię odpowiedniego poruszania się tych elementów. Musisz tylko podpiąć odpowiednie elementy jako dzieci dwóch części tego tłoka.
  10. arev odpowiedział Nimrod → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Ukłonem? Raczej kopią. Oglądało się przyjemnie, ale dla mnie jest to bardziej remake niż kontynuacja. Cóż, J.J. bezpiecznie podszedł do tematu. Tak, by nie urazić zagorzałych fanów oryginalnej trylogii i nie uszczuplić przypadkiem wywrotki pieniędzy, którą VII z pewnością i tak zarobi. Ja jestem raczej zawiedniony. Liczyłem na coś, czego wcześniej w SW nie było, a dostałem w sumie wszystko to, co już było.
  11. arev odpowiedział damian85osg → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    ATB, tęsknię za tobą!
  12. arev odpowiedział Ardeni → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Zaraz, zaraz... przedtem robiłeś takie coś: a na Playa wypuściłeś "Catch a Dot"? WTF?
  13. arev odpowiedział Monio → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    Wersja na Steamie też jest już zaktualizowana do 2.76.
  14. arev odpowiedział arev → na odpowiedź w temacie → Web Art
    WordPress spisuje się świetnie i znalazłem plugin, który robi dokładnie to czego chciałem: https://wordpress.org/plugins/wp-dtree-30/ (dla potomnych).
  15. arev odpowiedział arev → na odpowiedź w temacie → Web Art
    Dzięki, Rafał! SF Category Menu działa wprawdzie tylko na kategorie postów, ale nawet jeśli nie znajdę lepiej pasującego pluginu, to już samo menu stron WP spełni swoje zadanie. Dzięki za polecenie WordPressa :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności