-
ModelThunderbolta II A-10
Świetna maszyna, ja też ostatnio zabrałem się za modelowanie tego "brzydala". Gwint w lufach jest mega, ale wydaje się że ścianki luf powinny być nieco grubsze.
-
Call of Juarez:The Cartel
Oczywiście że świetna galeria :) artursadlos@ Jednak sporo z tych szkiców było wykorzystanych w grze.
-
Mclaren F1 GTR 1997 Le Mans - 3D próba 1 :)
Pierwsze wrażenie niezłe. Niektóre profile bardzo nierówne ( np. krzywe nadkola , boczna szybka) bardzo rzucają się w oczy.Poprostuj to i owo. Felgi mógłbyś zrobić jakieś ładniejsze.
-
AH-64 "Apache"
Bardzo ładny początek.Jak bym miał się czepić detali to gwinty nie wyglądają prawdziwie i kabelki trochę za grube hehe :D
-
Obiekt 3d: quad .50 cal
Dzięki za słowa uznania :) Całość sceny ma coś około 4mln trisów (nie jest mistrzostwem optymalizacji). Dalszych planów co do tego modelu nie miałem.Miał być tylko ćwiczeniem, a raczej wyzwaniem wymodelowania czegoś w hipoly. Texturowanie potrenuję na prostszym modeliku.
-
Obiekt 3d: quad .50 cal
Witam. Ostatnimi czasy w ramach ćwiczeń hipoly zmajstrowałem sobie taki oto zestawik "półcalówek" m2 browning. Quad .50 był bronią przeciwlotniczą wykorzystywaną podczas drugiej wojny swiatowej, najczęściej montowaną na "pace" półciężarówki m16.W zasadzie chciałem jedynie wymodelować samego "quada" z uzbrojeniem i na tym zakończyć. Może jeszcze do niego przysiądę, ale na razie chcę się zabrać za coś innego. Pozdrawiam. Max 9 + vray1.5
-
Gdzie obecnie pracujemy(GameDev)?!
Techland ( Wrocław)
-
Call of Juarez "bound in blood" koncepty
Fajne te twoje prace Wojtas, szkoda tylko że nie udało się tego wszystkiego przenieść do gry.
-
Bitwa 2D: "Proste przyjemności" (FINAŁ STR 12)
Juz widze ze zapowiada sie na swietna prace:) Czekam na postepy ;)
-
[INNE] Lekcje zbrusha ... [zbrush]
Piękna sprawa, mnie do tej pory przerażał zbrush ale dzieki tym tutkom naprawde można się wiele nauczyć.
-
Modele 3D: praca w toku
Dzieki wam za uwagi.Myśle że faktycznie usune te szpary pod tarczami na klacie (jesli dobrze zrozumialem to tu jest problem) AGmakonts: nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale chyba chodzi ci o faldy na mundurze? jesli tak to przyznam sie ze jeszcze nie opanowalem dobrze robienia takich naturalnych faldek zipper: tak photoshopa mam dobrze opanowanego pod kątem digitalpaintingu, jeesli chodzi o robienie teksturek to sie dopiero okaże ;)
-
Modele 3D: praca w toku
Jak Mowiłem na razie poprzestałem na popiersiu z tego względu że chcialbym potrenować teraz robienie teksturek.Myśle że jak sobie poradze z tym modelikiem to pomysle o zrobieniu jakieś całej postaci.A na wrzucam to co do tej pory wystrugałem :)razie
-
Postać 3D: Frostbite
Bardzo ladnie sie zapowiada model.moja rada co do twarzy.Dolna czesc mogla by byc nieco bardziej pociagla, porownaj sobie glowe orginalu i ta zrobiona przez ciebie.Twoja jest zdecydowanie bardziej zaokraglona pod koscmi policzkowymi( dlatego moze wyglada mniej groznie).Nosek moglby byc nieco weższy i lekko chaczykowaty w dol..Węższe usta tez mogly by mu dodac nieco grozniejszego wyrazu. Pokombinuj z wyrazem twarzy jeszcze bo zapowiada sie swietnie :)
-
Modele 3D: praca w toku
Dzieki adam. Jak tak patrze na siatke to widze ze strasznie sie Zamotalem :) Wrzucam to co mi sie udalo narazie zrobic.Jeszcze sporo szczegółów do zrobienia.Narazie myśle ze poprzestane na popiersiu bo zrobienie całej postaci to troche za duże wyzwanie jak dla mnie.
-
Modele 3D: praca w toku
adam_m : dzieki za uwage.Jak mozna wyrenderować siatkę, wiem ze chyba kiedys to robilem ale zapomnialem :(
geno7
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta