voyager
Members-
Liczba zawartości
778 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
13
Ostatnia wygrana voyager w dniu 16 Wrzesień 2009
Użytkownicy przyznają voyager punkty reputacji!
Miasto (opcjonalne)
-
Miasto
Melbourne
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
voyager's Achievements
-
Żaden nie musi 🙂 Jednak przy PBO jak chce się ustawić, żeby procek dał z siebie maxa, to wato mieć już wodę. Nawet na opakowaniu AMD o tym pisze. Mój 5950x renderuje all core na 4.4-4.5Ghz (400mhz boost w stosunku do tego co mi płyta ustawiła) i single core dosięga 5050Mhz, ale wtedy temperatury przekraczają chwilowo 75c ze stabilizacją na 69c (nice) Mam Corsair iCUE H115i RGB PRO XT... ZUS DVD KGHM, lol, a tylko dlatego że był dobrym zestawem na promce a Arctic Liquid Freezer II był wtedy niedostępny. Ogólnie dobre powietrze (Noctua nh-d15) działa podobnie albo lepiej niż małe, <=240mm AiO, ale jak zwykle YMMV. Dużo zależy od obudowy i nawet przewiewu w pomieszczeniu. A RAM kupiłem Patriot Viper 4 Blackout Series 3600 CL18. Nie był drogi, ale było dużo i pasował do stylistyki "All Black - Anti-LED"
-
Mam bardzo podobny zestaw, parę sugestii z mojej strony 5950x jest mega szybką bestią i jest różnica do 5900x, ale trzeba już do niego założyć chłodzenie wodne (przynajmniej 280mm jeśli chcesz w pełni wykorzystać genialny boost) Zamiast jednego monitora 32" lepiej kupić 2x27" Ilość pixeli na jednym monitorze przecież jest taka sama, a ergonomia lepsza z dwoma W HDR warto wejść jeśli ma się zapotrzebowanie i workflow. 600 nitów to minimum i w monitorach tej klasy bardziej ciekawostka niż przydatna funkcja Uważaj w LG na image retention. Po minucie wyświetlania statycznego obrazu u mnie pojawiają się ich duchy Jeśli będziesz chciał w przyszłości dołożyć 64GB Ramu, to nie zdziw się jak nie wstanie na 3600MHz. Niestety przy wymaksowaniu płyty moje 128GB 3600 cl18 wstają dopiero na 3200
-
Zawsze można wesprzeć za 3 dolce i mieć dostęp do Google Drive. Ja tak zrobiłem i czekam na linka.
-
Netflix nakręci serial na podstawie Wiedźmina
voyager odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Odstraszam dziadka nowomową. -
Netflix nakręci serial na podstawie Wiedźmina
voyager odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Rozumiem jak działa Netflix. Chodzi o dysonans, jak "słowiańskich" bohaterów w "słowiańskim" świecie będą grać Amerykanie/Brytyjczycy, pewnie jeszcze ze stylizowaną angielszczyzną jak to miało miejsce w Wiedźminie, a do tych kłap paszczą trzeba będzie dorobić polski dubbing, albo słuchać lektora z oryginalną ścieżką w tle. Zdziwiłbyś się jak dużo normików nie ogląda z napisami. -
Netflix nakręci serial na podstawie Wiedźmina
voyager odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Teenage Mutant Monster Hunter Dziwnie będzie jak netflix dorzuci no angielskiej wersji polskiego lektora albo co gorsza dubbing. -
Netflix nakręci serial na podstawie Wiedźmina
voyager odpowiedział adek → na temat → Aktualności (mam newsa)
Zacytuje twoje machanie szabelką, żebyś nie wyedytowal po raz kolejny. Na szczęście w 2017 nikt nie bierze na serio osób, które używają słowa prywaciarz. Z twoim podejściem powoli kończą ci się państwa w których kapitał nie stoi na najwyższym miejscu. Co więcej to, które traktuje prace jako dobro narodowe nie radzi sobie najlepiej. Życzę Bagginsowi mnóstwa dochodu z reklam i sprzedaży marki, bo o product placement będzie ciężko. I niech Netflix sypnie dużo pieniędzy grafikom jak już dojdzie do produkcji. O! Wracając z dziadowskiego offtopu. Netflix niedawno skończył być producentem seriali niemalże idealnych. Dobra passa nie może trwać wiecznie, jednak myślę ze będzie to udana współpraca. Z niecierpliwością będę czekał na rozwój wydarzeń. -
Enviro robił chyba jakiś stażysta
-
Ja z chęcią przyjdę na spotkanie, ale nie dzisiaj. Za to następne dwa tygodnie pasują jak najbardziej. Do tego jeszcze będzie trochę czasu na znalezienie lokalu.
-
np. tamron 17-50 2.8 VC ze stałym 2.8 Nie miałem w łapach, ale wydaje się być dobrym wyborem na początek.
-
Mooooooar... To jest piękne :O
-
Nie grupuj tylko linkuj - najprostszy sposób, żeby stworzyć hierarchię. Najlepiej przeczytaj helpa - lepszego niż ma Max trudno znaleźć, a widać, że masz braki w teorii
-
W czasie, gdy Polacy świętowali długi majowy weekend Bułgarzy z Chaosgroup udostępnili 3 service pack do V-Raya 2.0 Oprócz dodania obsługi najnowszej odsłony programu 3dsmax 2013 autorzy skupili się na poprawie działania modułu RT oraz Hair&Fur. Przy okazji naprawiono kilka błędów. Changelog prezentuje poniżej. New features: (*) Support for 3ds Max 2013; (*) Support for the new shading features of Hair&Fur in 3ds Max 2013; (*) VRayOrnatrixMod: support for Ornatrix 2.0; (*) Added a "Matte for reflection/refraction" option to the VRayWrapperMtl material and the V-Ray object settings; (*) V-Ray RT and V-Ray RT GPU: support for motion blur (transformation and deformation) both in ActiveShade mode and as a production renderer; (*) V-Ray RT GPU: added a CUDA engine, in addition to OpenCL (64-bit builds only; requires a Fermi or Kepler card and the newest nVidia drivers); Modified features: (*) VRayOrnatrixMod: support for Ornatrix thickness maps; (*) Added the possibility to specify a preview mesh for the vrayMeshExport MaxScript function; (*) Support for motion blur of V-Ray mesh lights; (*) Reduced memory usage and increased speed for dynamic geometry (proxies, displacement etc) in specific situations; (*) VRayHDRI: added crop/place options to VRayHDRI; (*) VRayHDRI: added Output and curves rollout to VRayHDRI; (*) vrimg2exr: added support for RLE compression method for OpenEXR files to vrimg2exr; (*) VFB: the V-Ray VFB ICC color correction now takes into account the gamma value from the Color Mapping settings of V-Ray; (*) VRayPTex: increased the default cache size for VRayPTex textures; (*) V-Ray scene converter: now converts IES lights and mr sun/sky in a Daylight system; (*) V-Ray RT GPU: support for sub-pixel filtering; (*) V-Ray RT GPU: ability to use full resolution textures; (*) V-Ray RT GPU: option to specify material texture bit depth to help control GPU memory usage; Bug fixes: (*) V-Ray materials saved as using Realistic viewport preview did not show up in the Direct3D viewports; (*) VRayOrnatrixMod: hair radius was clamped (very small values rendered thicker than they should); (*) VRayHairInfoTex: fixed invalid material colors; (*) VRayHairMtl: fixed occasional crashes; (*) VRaySimbiontMtl: fixed a crash when creating a VRaySimbiontMtl in the material editor in 3ds Max 2012; (*) Fixed crashes with Particle Flow and motion blur; (*) Fixed crashes with motion blur on meshes with changing topology; (*) V-Ray RT: VRaySoftBox texture didn't work in V-Ray RT; (*) V-Ray RT: "Reload" button in VRayHDRI did not work properly in 3ds Max 2009; (*) V-Ray RT: fixed a crash when closing the ActiveShade window with the "Auto update bitmaps" option enabled; (*) V-Ray RT: Crashes when scrubbing the time line with the ActiveShade window open; (*) V-Ray RT GPU: a VRaySun light illuminated the scene even if it was disabled; (*) Textures in the V-Ray environment slots did not show up in the Asset Tracker; (*) VRayLensEffects: fixed crashes in specific situations; (*) The V-Ray DR spawner did not work without administrator privileges; (*) VRayEnvironmentFog: fixed incorrect rendering with scaled mesh gizmos; (*) VRayEnvironmentFog: fixed issues interface issues when switching between different VRayEnvironmentFog effects; (*) VRayShadowMap: fixed artifacts when rendered with VrayEnvironmentFog; (*) VRayProxy: Proxy sequences loaded with '#' characters did not render with motion blur; (*) VFB: Rendering failed when any of the render effects was enabled and "Render to memory frame buffer" was turned off; (*) VFB: The "Show V-Ray VFB" command did nothing if the VFB was minimized; (*) VFB: Fixed UI freeze if compare mode was turned on in the VFB and the user tried to render; (*) VFB: When the VFB history was closed, it reopened on the next render; (*) VRayPTex: Fixed artifacts in the reflection render element when using VRayPtex textures; (*) imapviewer: fixed slowdown when merging light maps; (*) VRayColor2Bump: fixed an issue large render resolutions; (*) VRayDisplacementMod: fixed possible cracks between different subdivision levels when using subdivision displacement;
- 7 odpowiedzi
-
- 3dsmax
- chaosgroup
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Piszę w sobotę w nocy, więc wiecie czego się spodziewać. Ale akurat na ZUS i podatki mam trzeźwe podejście. ZUS przegrywa 70% spraw sądowych, co sugeruje że działa na granicy prawa. Jako płatnik preferencyjny, 500zł składek wraz z księgowoscią wydaje się być OK, ale np. prawie 1k opłat za możliwość legalnej pracy mojego taty, to przesada. Jakby to rozdzielić po 500zł to można mieć genialne ubezpieczenie zdrowotne i emerytalne, na nie padakę z (true story) 3 000 000 000 000 (bilionami) zł zobowiązań względem emerytów i NFZ z kolejkami na diagnozę i brakiem leków na np. raka. Mam cichą nadzieje na rewolucje, bo w chwili obecnej albo zapłacimy kilkoma latami wyrzeczeń, albo tak jak Grecja i jeszcze pewnie w tym roku Włochy i Portugalia zostaniemy wykupieni za cenę gazu łupkowego (1% wartości, dzięki T.), a potem niewolnictwo. Albo to skasuję, albo poprawię z rana. Mam już dość pomysłów typu "europejski bank centralny będzie walczył z bezrobociem" albo "KE chce wyrównać minimalna krajową dla całej UE". Oddać składki ZUS chętnym, jeśli ktoś płaci, niech dostanie opiekę, jak ktoś się miga od płacenia, albo jest od 5 lat na bezrobociu niech zdycha, Darwin się ucieszy. Wiem, ze to jest kontrowersyjne, ale takie mamy czasy. Nie dajmy popaść w nowy EU-socjalizm. Ruszmy masy. Pozdrawiam Bartek Grzegorczyk
-
Ja odpadam, miałem cichą nadzieje, ze klientka spóźni się z materiałami i zlecenie się przesunie, a tu psikus. Sorry panowie (i panie), może następnym razem, latem, na wyspie :)