Stary do portfolio to sobie moge sam wymodelować, zmapować i otexturować - więc nie rób z siebie błazna. (z tego wynika że z tych 17 gier jakie zrobiłeś ;))) nie robiłeś nigdy postaci ?)
Pozdro.
Yo Poraszka - pracka fajna ale zaczynam sie obawiac [z doswiadczenia ;) ] że jak dojda txt będzie nienajlepiej - mam nadzieję że sie mylę. Wońcu miałes duzo czasu aby dopracować swój warsztat co do txt - mam nadzieję że mnie bardzo mile zaskoczysz
Pozdro
Kurt_hectic - wielkie dzięki - jak zwykle jakiś spec od tworzenia gier, który nie wie co mówi poprawił mi humor.
Poraszek - moją opinie już znasz, więc nie będę sie rozpisywał.
Pozdro - i pamietaj słuchaj rad specjalisttów takich jak kurt - kolo juz prawie ma 18 lat wiec ma napewno ma duze doświadczenie w tworzeniu obiektów do gier.
nara
YO
Powiedz mi kolego - czy ty chcesz odwzorować swój samochód ? bo jak tak to poza kolorem to za czysto coś w środku ;) Bo pewnie większość oglądaczy nie wie że masz syf jakiego mało ;)
A tak serio to jestem ciekaw co ty za modela bedziesz wymiatał za pare miesięcy. Jak dobrze mieć taki talent w firmie ;)
Pozdro dla owcy ;)
witam
Sorry ale jak czytam takie brednie jakie pisze kolega w!e8 to musze zabrać głos.
w!e8 Powiedz mi w jakiej grze widziałeś siatke od płotu modelowaną ? i czemu niby mapa z kanałem alpha nie miała by rzucać cienia ?
Tga - owszem ale jak już chcesz to wykorzystywać do gier to weź pod uwagę wielkość pliku - więc najlepszym rozwiązaniem byłoby zapisanie texturek w formacie dds
Jeśli chodzi o pytanie pierwsze (samochód) to sanki ci już odpowiedział wszystko zależy od engine
pozdro
Timoti - pomysł fajny bele był to duzy skate park.
Nie wiem skąd masz te foty - ale jesli sam robiłeś to znaczy że też jesteś z fordonu
Pozdro.
Ps. Kiedyś za czasów kiedy ja jeździłem na rolkach - stała tam rampa nie wiem czy pamietasz bo było to z 4,5 moze 6 lat temu.